35 FİNAL

1.4K 65 7
                                    

3 SENE SONRA

"Min, hazır mısın kızım çıkabilir miyiz artık?"

Babamın bıkkınlıkla gelen sorusuyla son kez aynada görüntüme bakıp, topuklu ayakkabılarımın çıkardığı sesle beraber beni uzun süredir beklemekten sıkılmış annemin ve babamın karşısına geçtim. Babamın somurtkan bakışlarıyla annemin güler yüzü tam da onların oldukça uyumlu bir çift olduklarının kanıtıydı. Babam bir kez daha bana bakıp, gözlerini perdeye dikerken ellerini de kumaş pantolonunun ceplerine doğru koydu.

"Sence de onlar için biraz fazla süslenmedin mi?"

Babamın kıskançlık dolu sorusuyla beraber kahkaha attım. Bugün Jungkook'la olan ilişkimizi daha da resmileştirmek için ailelerimizi tanıştırmaya karar vermiştik. Ailelerimizi birçok kez tanıştırmak istemiştik fakat babamın kıskançlığı hep engel olmuştu.

"Baba biliyorsun bu ilk kez ailelerimizin beraber geçireceği bir gece."

"Seni 35 yaşına kadar evlendirmeyeceğimi söylemiş miydim? 35 yaşına kadar bizimle beraber yaşayıp, dünya turuna çıkacaksın Min Jung."

Çocukça olan bu kıskançlığını daha fazla sürdürmemesi için annemi de babamı da sürükleyip arabaya doğru götürdüm. Yolda birkaç kez annemle konuşsak da babam sessizliğini gidene kadar korumuştu. Arabadan inerken bile inmemek için direnip hala geri dönme şansımızın olup olmadığını sorarcasına gözlerimin içine doğru bakıyordu. Kapıyı çaldıktan sonra bizi güler yüzle karşılan Bayan Jeon, tüm bu gerginliğimizi unutturup bizim de gülümsememizi sağlamıştı. İkimizin de ailesi içeri geçerken hala kapıdan uzaklaşmamış olan Jungkook'un yanına gidip dudağına küçük bir öpücük kondurdum.

"Yorgun görünüyorsun.. Okuldan yeni mi geldin?"

Gülümseyip, sevimli bir şekilde kafasını sallarken gülümsemesine karşılık verdim. İkimizde liseden mezun olup üniversiteye geçmiştik. Ben tıp bölümünü seçmişken Jungkook ise içindeki sanatçı ruhunu söndürüp benimle beraber tıp bölümünü seçmişti. Aramızdaki tek fark Jungkook daha önceden bu bölümü düşünmediği için benden daha çok çalışması gerekiyordu. Daha fazla bekletmemek için içeri geçip masadaki boş sandalyeden birisine oturdum. Bayan Jeon her zamanki gibi masayı baştan sona kadar donatmıştı. Babamın gerginliği sona ermiş, Jungkook'un babasıyla beraber derin bir sohbet içerisindeydi. Annemler ise birbirlerine bir şeyler anlatıp gülüyordu. Bir yandan yemeğimi yiyip diğer yandan onları incelerken gözüm telefonuna bakan Jungkook'a değindi. Bana kısa bir bakış attıktan sonra tüm ilgiyi kendi üzerinde toplayıp bir şeyler söylemek için boğazını temizledi.

"Yemeğimiz bittiğine göre ve siz de oldukça iyi anlaştığınıza göre Min'le beraber kısa bir süre dışarı çıkabilir miyiz? Arkadaşlarımız buralarda toplandıklarını söyledi."

Arkadaşlarımız..? Jimin, Hoseok, Yoongi, Taehyung, Namjoon ve Jin miydi?

Bayan Jeon babama ve anneme bakarken babam onaylarcasına kafasını salladı ve Jungkook'la aynı anda kalkarken fazla gecikmeyeceğimizi söyleyip kapıya doğru yol aldık. Yaz ayında olmamıza rağmen hava geceleri değişiklik göstererek ılıklaşıyordu. Sokak ışıklarının altında yol alırken elimi sımsıkı tutan Jungkook ile beraber gülümsememe engel olamamıştım. Kafamı hafifçe sola çevirdiğimde Jungkook gülümsememi fark etmiş olacak ki sorgularcasına bakışlarını sürdürüyordu.

"Aklıma bir anda lise zamanlarımız geldi. Neler yaşadığımızı hatırlıyorsun değil mi? Üzerinden seneler geçti ancak sanki dünmüş gibi her şeyi  hatırlıyorum.."

Jungkook'un da benim gibi o günlere döndüğünü derince nefes vermesinden anlamıştım. Uzakta görünen arkadaşlarımıza yaklaşırken lise anılarımız bir film şeridi gibi gözümün önünden geçmeye başlamıştı bile.

"Bütün bu olayları yaşarken hiçbirimiz bağlarımızın bu kadar güçlü olacağını bilmiyordu. Sanırım başımıza gelen her şeyi yaşamak bize birçok iyi şey kattı."

Jungkook'u onaylarken çoktan toplanan arkadaşlarımızın yanına gelmiştik bile. Jimin, Taehyung, Yoongi, Namjoon, Jin, Hoseok ve Hoseok'un kız arkadaşı. Üniversiteye geçtiğinde tamamen yeni bir sayfa açtığı düşünerek kendine göre birisini bulmuştu. Taehyung Tiyatro ve Oyunculuk bölümüne, Jimin Sanat okuluna, Namjoon ve Jin aynı hayalleri paylaşarak eğitimci olmuşlardı. Hoseok ve kız arkadaşı beraber polis akademisine gitmişti. Yoongi ise liseyi bıraktıktan sonra hiçbir yere bağlı olmadan hayatına prodüktör olarak devam ediyordu. Hepimiz hayatlarımızı bir şekilde kurmuştuk ve şu anda huzurlu, mutlu bir biçimde ilerliyorduk. 

-Eğer o zamana dönseydim tekrardan Jungkook'u severdim.-

Daylight / Jeon JungkookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin