"Min bir fikrim var!"
Gözlerimi heycanla Jimin'e döndürüp, kafamı "ne" anlamında salladım.
"Belki de ona anonimin sen olduğunu göstermeliyiz?" Benden yanıt bekleyen, Jimin'e gözlerimi açarak bakmaya başladım.
"Hayır, hayır saçmalama. Güven duygusu yaşayacak sonra daha fazla işler karışacak." Kafamı hayır anlamında sallayıp gözlerimi kaçırdım.
"O kızı sevmediğinden eminim baksana asıl anonimin sen olduğuna sevinecek. Sonuçta sevdiği kız onu seven birisi çıkıyor."
"Ah! Hayır. Bilmiyorum ya işler daha kötü olursa?" Dudaklarımı ısırarak merakla bakmaya devam ettim.
"Bunu denemeden göremeyiz değil mi? Şimdi telefonunu ver her şeyi halledeceğim."
Yavaşça elimi montumun cebine sokup, telefonu aldım. Tereddütle Jimin'e verdim. Ne yapacağını merak ediyordum. Bacaklarımı sallayarak, korku ve endişeyle işinin bitmesini bekledim. "İşte oldu. Bak bakalım."
Korkuyla telefonu elime alıp attığı gönderiye baktım.
mjjung: :<
Şaşkınlıkla Jimin'e baktım. Bana gülümseyerek bakıyordu. Yerinden kalkıp saçlarıma öpücük kondurdu. Sınıf kapısına doğru ilerleyip bana döndü. "Bunu ikiniz için yapıyorum. Bana güven tamam mı? Jungkook sana gelecek." Kafamı sallayıp gülümsedim. Kapıdan çıktıktan sonra telefonuma ardarda gelen bildirimlere baktım. Yorumları açıp okumaya başladım.
L: Ne?
D: Bu kız cidden Min Jung mu?
A: Gördüklerime inanamıyorum biri beni tokatlasın.
D: @A Ben tokatlarım.
A: @D Hoşt.
G: İnanamıyorum.
Y: Ben fake sanmıştım
Y: Bu kız Jungkook'u sevmiyor muydu?
O: Oha cidden seviyordu
F: İyi de Jungkook, Eun Hi'yle çıkıyor.
nochujk: Her şeyden daha çok güzelsin.
Gözlerimi daha fazla açıp bakmaya başladım. Kalbimin duruşunu ve nefesimin daraldığını hissedebiliyordum. Cidden bu çocuğun amacını anlayabilmiş bile değildim. Gözlerim bildirim panelinden gelen mesaja kaydı.
.
.
.
.
.
.
[DM]nochujk: Sen cidden Min Jung musun?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Daylight / Jeon Jungkook
Fanfictionnochujk: Senin gibi özgüvensiz biri umrumda değil. mjjung: Yüzümü gösterdiğim gün peşimde koşacaksın, ama sana yüz vermeyeceğim Jeon Jungkook!