957 kişi beğendi.
nochujk: Çiçekler için teşekkürler, Eun Hi.
prncss_eunhi: Dün gece için, senin yaptığın kadar olmasa da küçük bir teşekkür hediyesi. ;)
nochujk: ;)
S: Ne
S: nE
S: NE
K: Bu da ne şimdi?
O: Bu kim ya
L: Bu kız ne söylüyor?
P: Hass*ktir
E: Siz uyurken işi pişirmişler hâlâ ne ne diyorsunuz
mjjung: Çiçeklerden çok daha güzelsin, Jungkook.
G: İşi pişirmişler diyoruz kız ne diyo
C: @mjjung Oppan elden gitti
A: Bu kız okuldaki şıllık değil mi?
G: @A Herkesin altına yatan şıllık işte
A: @G Hassssss ne diyorsun kapmış Jungkook'u
G: @A Şıllık diye boşuna demiyoruz babası kesin bunun estetiğine yetişicem diye iflas etmiştir
nochujk: @G @A Kesin sesinizi.
A: @G Bak bu iyiydi, haha.
G: @nochujk Ok.
.
.
.
.
.
.
.
.
[DM]nochujk: Selam.
mjjung: Selam.
nochujk: Sen böyle tepki vermezdin.
İlk mesajı ben attım üstelik sadece "Selam" dedin?mjjung: Böyle giderek bir yere varamayacağımı, hayatımın sadece senden ibaret olmadığını anladım.
nochujk: Sen ciddisin.
mjjung: Gayet ciddiyim.
nochujk: Doğru söylüyorsun.
mjjung: Ha?
nochujk: Ben kimsenin hayatından ibaret değilim.
Sadece hevesiniz yüzünüzden benim de kalbim kırılıyor.
"Yakışıklı hemen buna yazmalıyım" diyip geliyorsunuz. Tanrı aşkına çirkin olsam hanginiz yüzüme bakardı?mjjung: Öyle demek istememiştim.
Ben bakardım. Senin kalbinin güzelliğine ve saflığına aşık oldum. Seni yüzün için veya paran için sevmiyorum, Jungkook. Emin ol senin kadar olamasa da birçok yakışıklı çocuktan teklif aldım.Bak görüyorum ki, Eun Hi'yle aranızda bir şey var. Aranıza girmek istemiyorum seni sadece içimden seveceğim. Rahatsız ettiğim için özür dilerim.
nochujk: Cidden nerden çıkardın?
mjjung: Yorumlardan.
nochujk: Cidden. ㅋㅋㅋㅋ
Dün gece sadece kötü olduğu için içmeye gittik.mjjung: Onunla bir yere gitmen bile onun için bir umut.
nochujk: Hayır anlamıyorsun cidden. Ona yakınlaşmadım bile. Sevdiğim birisi var.
mjjung: Açıklama yapmana gerek yok tamam mı? Ben sadece anonim bir yabancıyım. Sevdiğin birisi olduğunu bilmiyordum..
nochujk: Kimse bilmiyor.
mjjung: Bahsedebilir misin? Cidden merak ediyorum.
nochujk: Diğer sınıfta. Yani sizin sınıfta.
mjjung: Bizim mi?
nochujk: Evet. Garip bir şekilde sana güveniyorum. Söylemeyeceğine dair söz verirsen ismini söylerim.
mjjung: Söz!
nochujk: Min Jung.
mjjung: Ne?
Ah bşr dakika
Annem çapeııyor
Gitmem gerekiyor.nochujk: Dur. Söylemeyeceksin değil mi?
mjjung: Hayır, hayır. Söylemeyeceğim.
-mjjung çevrimdışı.-
-nochujk çevrimdışı.-
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Daylight / Jeon Jungkook
Fanfictionnochujk: Senin gibi özgüvensiz biri umrumda değil. mjjung: Yüzümü gösterdiğim gün peşimde koşacaksın, ama sana yüz vermeyeceğim Jeon Jungkook!