mjjung: Evet, Jeon Jungkook.
O iğrenç, yalancı ve zorba gören kız benim.nochujk: Ben...
Öyle demek istememiştim.mjjung: Ama dedin değil mi?
nochujk: Özür dilerim.
Gerçekten sinirli olduğum için demiştim.
Benden kaçma sebebin neydi?mjjung: Utanıyordum.
Her neyse sevgilinin yanına git.
Bir daha yazmanı istemiyorum.nochujk: Yanına geliyorum.
Sınıftasın değil mi?mjjung: Hayır!
İstemiyorum.
Sevgilinin yanına git, Jungkook.
Rahat bırak beni.nochujk: Geliyorum
-nochujk çevrimdışı-
mjjung: Hayır.
Gelme.
Seni aptal.
Sakın geleyim deme!Sınıf kapısının sesiyle o tarafa doğru döndüm. Göz açıma üst sınıflardan Hoseok'un girmesiyle gözlerim daha da açıldı. Şaşkınca ona bakmaya devam ediyordum. Yanıma yaklaşıp, eğilerek yüzüme baktı.
"Min Jung?" Mırıldanıp yüzüne bakmaya devam ettim.
"Jungkook'tan uzak dur." Kaşlarımı çatarak boğazımı temizledim. Gözlerimi birkaç saniye kapatıp ağzımı bir şeyler söylemek için açtım.
"S-sen ne diyorsun?" Kahkaha atıp kafasını sabır dilercesine yukarı diktikten sonra bana ciddi ifadeyle döndü.
"Jungkook'tan uzak durmanı diyorum. O Eun Hi'yi seviyor. Bunu anlamadıysan anlayacaksın. Kafasını karıştırıp sakın onları ayırmaya kalkışma. Onu her yerden engelleyip karşına çıktığında yüzüne dahi bakmayacaksın."
Gözlerimi devirip anlamsızca bakmaya devam ettim. Tebessüm edip ona döndüm. "Ya yapmazsam?"
Bu sefer o gülümseyip dalga geçercesine ifade takınıp ağzını açtı. "Yoksa tüm okul ailenin ne halt olduğunu öğrenir. Babanın katil olduğunu, annenin geceleri barda çalıştığını. Söylesene annen ne pozisyonda iş yapıyor? Ah dur. Peki bunları Jungkook veya okul biliyor mu? Sırf bunlar yüzünden 3 kere okul değiştirdin. Burda da eğer okul duyarsa seni rahat bırakmayacaklar değil mi? Ve okul değiştirmek zorunda kalacaksın. İyi düşün."
Sertçe yutkunarak ona korkuyla bakıyordum. El sallayıp sınıftan çıktıktan sonra tuttuğum nefesi derince dışarı verdim. Eğer bunu okul öğrenirse cidden batardım. Daha öncesi gibi iğrenç sözlere maruz kalıp okul değiştirmek zorunda kalırdım ki okul nakil sayımı doldurduğum için değiştiremezdim. En önemlisi Jungkook'un benden vazgeçeceğinden de emindim. Korkuyla gözlerimden akan yaşlara izin verdim. Hoseok'un bunları öğrenmesi muhtemelen eski okuduğum okuldan duymasıydı. Ders zilinin çalmasıyla gözyaşlarımı silip kafamı sıraya koydum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Daylight / Jeon Jungkook
Fanfictionnochujk: Senin gibi özgüvensiz biri umrumda değil. mjjung: Yüzümü gösterdiğim gün peşimde koşacaksın, ama sana yüz vermeyeceğim Jeon Jungkook!