10

11.4K 637 116
                                    

Zilin çalmasıyla uyanıp, kafamı yavaşça kaldırdım. Hocanın kapıdan çıkmasıyla ağzımın kuruduğunu hissettim. Yavaşça yerimden kalkıp kapıya doğru ilerledim. Kantine girdiğimde gözüm birbirine sarılarak oturan Jungkook ve Eun Hi'ye kaydı. En son bana yürüyorken neden böyle davranıyordu? Birkaç saniye sonra benim orda olduğumu görünce Eun Hi'nin elini bırakmıştı. İçimden gülme isteği gelse de dışarıya yansıtmamalıyım. Karşılarında oturan Hoseok bana bakıp gözleriyle bir şeyler anlatmak istercesine bakmaya başladı. Yüzümü iğrenircesine ona bakıp su alıp dışarıya çıktım. Yalnız başına oturan Jimin'i görünce gülümseyip yanına oturdum.

"Hey, oturmama izin var mı?" sorarcasına yüzüne bakmaya başladım.

"Oturdun zaten." yüzünde hiçbir tebessüm oynamamasıyla bana bakmadan cevap verdi.

"Ne oldu?" gülümsememi durdurup ona bakmaya başladım. Bana dönüp kafasını "bir şey yok" dercesine sallamıştı.

"Hadi ama. Olduğunu biliyorum!" nefes verip bana döndü. Jimin, hiçbir şeyi sıkıntı etmezdi. Ne olduysa kesinlikle kötü bir şey olduğundan emindim ki korkmaya başlamıştım.

"Min-ah, bunu sana söylememeliyim ama bir taraftan söylemeliyim. Bilmiyorum ne yapacağımı. Ama şimdilik sorma olur mu? Düşünmeliyim." Kararsız bir şekilde ona bakmaya devam ettim. Ne olabilirdi ki? Onu daha fazla sıkıntı içine sokmamaya karar verip bir şeyler demek için ağzımı açtım.

"Tamam ama gülümse olur mu? Beni de geriyorsun." Bana dönüp, gözleri kapanana kadar gülümsedi. Ben de kahkaha atıp yavaşça omzuna vurdum. Saçlarımı karıştırıp, beni kolunun altına aldı. Göğsüne yaslanıp gözlerimi kapattım. Uzun süreden sonra ilk defa bu kadar huzurlu hissediyordum. Anne ve babamın bana vermediği şefkati Jimin gösteriyordu. Hoseok'un dediklerini anlatıp anlatmamakla kararsız kaldım. Bir süre düşündükten sonra söylemeye karar verdim. Tam ağzımı açacakken telefonumun titremesiyle elimi cebime atıp telefonu açtım. Gelen mesajı açıp, okumaya başladım.

nochujjk: Jimin'den uzak dur.

Etrafıma bakıp, Jungkook'u aramaya başladım. Karşıya bakınca Jungkook ve Eun Hi'nin el ele oturduğunu gördüm. Kaşlarımı çatıp telefonu geri açtım.

mjjung: Seni ilgilendirmiyor.

nochujjk: Beni sevdiğin hâlde onunla yakınsın?

mjjung: Beni sevdiğin hâlde Eun Hi'yle çıkıyorsun?

Daylight / Jeon JungkookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin