31. kapitola

41 4 0
                                    

Chenův pohled

Spokojeně jsem se rozvalil na Xiuminově posteli. Protáhnul jsem se a zavřel oči. Cítil jsem, jak se vedle mě prohnula postel. Otevřel jsem oči a nadzvedl se na loktech. Xiumin se zrovna skláněl k mému podbříšku, který byl díky mému protažení odkrytý, a začal mi zde pokládat polibky. Se skousnutým rtem jsem ho sledoval. Svýma rukama mi pomalu vyhrnoval tričko. Nově odkrytou kůži obdařil hned polibky.

,,Nech toho, zlato." řekl jsem se zasmáním a stáhnul si tričko zpátky. Xiumin si na mě lehl a zadíval se mi do očí.

,,Proč?" zeptal se a krátce mě políbil na rty.

,,Moc dobře vím, o co se právě teď snažíš." zamumlal jsem a vševědoucně se na něj usmál. Xiumin naklonil nechápavě hlavu a nevinně zamrkal.

,,Netuším, o čem to mluvíš." řekl, zatímco se mi díval do očí. Poté se svými rty přesunul k mému krku. Přetočil jsem naše pozice. Sklonil jsem se k němu a políbil ho.

,,Ale víš." zašeptal jsem mu do spodního rtu, který jsem následně skousl. Xiuminovy ruce se přesunuly na mé pozadí a silně ho zmáčkly.

,,Mine." zavzdychal jsem do jeho rtů. Xiumin přetočil naše pozice a vášnivě mě začal líbat. Rukama jsem mu různě přejížděl po zádech. Xiumin se ode mě odtáhl a sundal mi tričko. Chtěl se zase vpít do mých rtů, ale nedovolil jsem mu to. Přetočil jsem zase naše pozice, takže jsem mu teď seděl na klíně. S úsměvem jsem sundal svému příteli tričko a zahodil ho někam do pokoje.

Olízl jsem si rty a provokativně se zavrtěl. Xiumin zaklonil hlavu, přivřel oči a skousnul si ret. Nespokojeně jsem zamručel. Chtěl jsem ho slyšet zavzdychat. Otřel jsem se pozadím o jeho klín.

,,Sakra, Chene!" vyhrkl, když mi silně zmáčkl stehna. Vzrušeně jsem se mu díval do očí. Xiumin si olízl ret a pohladil mě po stehně.

,,Klidně si můžeš zajezdit, miláčku." zamumlal Xiumin. Překvapeně jsem zamrkal. Chvilku mi trvalo, než mi došlo, co tím Xiumin myslí. S červenými tvářemi jsem si zastrčil pramen vlasů za ucho. Nejistě jsem se podíval na Xiumina. Vzrušeně mě pozoroval. Skousl jsem si ret.

Ani jsem se nenadál a lehce vyčerpaně jsem ležel na Xiuminově hrudi. Xiumin si mě k sobě ještě víc přitáhl. Jemně mi začal přejíždět prsty po zádech. Spokojeně jsem zavrněl a políbil ho na hruď.

,,Konečně se tě mohu dotýkat oběma rukama." zašeptal Xiumin do ticha, které mezi námi nastalo. Usmál jsem se, když mě políbil do vlasů. Nadzvedl jsem se a krátce ho políbil na rty.

,,Můžu se tě na něco zeptat?" zeptal jsem se, když jsem si zase lehl na jeho hruď. Xiumin se pousmál a políbil mě na čelo.

,,Samozřejmě. Na cokoliv." zamumlal mi do vlasů. Nadzvedl jsem se, abych se mu mohl zadívat do očí.

,,Proč máš tu přezdívku? Nikoho z tvých kámošů jsem neslyšel, že by ti řekli Minseoku." zeptal jsem se a prohrábl mu vlasy.

,,Protože...mi takhle vždycky říkají rodiče, když jsou na mě naštvaní. Táta mi tak říká teda i normálně, ale...prostě to nemám rád. Mám to v sobě už zafixovaný a nesnáším, když mi tak někdo říká. Ale já se tě můžu zeptat úplně na to samý, Jongdae." odpověděl Xiumin a vyzývavě nadzvedl obočí.

,,Asi tě to naštve, ale tu přezdívku mi vymyslel Baek. Jakoby...první den na střední si ke mně sedl, zeptal se mě na jméno, ale zastavil mě, že ho zkusí uhádnout. No...a vypadlo z něj Chen. Že prý vypadám jako typický Chen. A tak nějak se to chytlo." řekl jsem se zasmáním kvůli Xiuminově obličeji.

,,Baek, Baek a zase Baek. Znáš, miláčku, i někoho jinýho než Baeka?" zeptal se Xiumin. Natáhl jsem se a jemně Xiumina políbil.

,,Znám. Svého skvělého, dokonalého, úžasného přítele. Je trošičku žárlivý, ale já ho strašně moc miluju." zamumlal jsem mu do rtů. Xiumin si mě za krk přitáhl k sobě a spojil naše rty. Chtěl jsem polibek prohloubit, ale místností se rozezněl vyzvánějící mobil. Odtáhl jsem se od Mina a natáhl se pro mobil, který byl na nočním stolku.

,,Volá ti mamka." řekl jsem, když jsem podával mobil svému příteli. Xiumin si povzdechl a přijal hovor.

,,Ano?" zeptal se. Zvědavě jsem ho pozoroval. Celou dobu, co telefonoval, se mračil.

,,No jo. Tak přijdu. Zatím." zamumlal nakonec a vytípl hovor.

,,Děje se něco?" zeptal jsem se.

,,Volala máma, že připravili doma oslavu kvůli tý maturitě. Slíbil jsem, že tam přijdu, ale nechce se mi tam." Chvilku mezi námi nastalo ticho, než se Xiuminovi zablesklo v očích.

,,Ale můžeme tam jít spolu." vyhrkl s úsměvem. Překvapeně jsem na něj vytřeštil oči.

,,To nejde. Víš, jak na mě reagoval tvůj táta." namítl jsem. Xiumin protočil oči.

,,Já na tátu kašlu. Je to oslava toho, že jsem udělal maturitu. A chci mít na tý oslavě svého přítele. Čímž tě zároveň i představím. Pokud s něčím budou mít problém, tak můžeme kdykoli odejít." řekl Xiumin. Nejistě jsem si prohrábl vlasy.

,,Já nevím. Nechci ti zkazit oslavu a nechci, aby na tebe byli rodiče naštvaní." zamumlal jsem. Xiumin záporně zakroutil hlavou.

,,Tu oslavu nezkazíš ty. Pokud bude nějaký problém, tak ho nejspíš udělá táta. Ale nejspíš se bude krotit, protože bude doma ségra." odpověděl. Překvapeně jsem zamrkal.

,,Ty máš ségru?" zeptal jsem se. Xiumin se na mě nechápavě podíval.

,,No...já ti o ní neřekl?" zeptal se. Záporně jsem zakroutil hlavou. Xiumin se uchechtl a prohrábl si vlasy.

,,Aha. Já myslel, že jo. Tak mám mladší ségru. Ale zpátky k tomu hlavnímu. Půjdeš teda se mnou?" zeptal se se štěněčíma očima. Poraženecky jsem vydechl vzduch z plic a zvedl se z něj.

,,Ale nejdřív se musíme jít vysprchovat." řekl jsem, když jsem se zvedl z postele a vydal se ke koupelně. V koupelně jsem za sebou zavřel dveře a vešel do sprchy. Spokojeně jsem zavrněl, když na mě začaly dopadat kapky vody. Usmál jsem se, když se kolem mého pasu ovinuly paže a k mému krku se přisály Xiuminovy rty.

,,Nevzpomínám si, že bych tě do sprchy pozval." zamumlal jsem a otočil se k němu. Xiumin si mě k sobě přitáhl a políbil.

,,Promiň, ale nemohl jsem si to nechat ujít." zašeptal mi do rtů. Vtiskl jsem mu krátký polibek a odtáhl se od něj.

,,Slíbil jsi, že přijdeme na tu oslavu." vyhrkl jsem, když si mě Xiumin zase přitáhl k sobě. Povzdechl si a natáhl se pro sprchový gel.

ŠanceKde žijí příběhy. Začni objevovat