Sehunův pohled
Nechápavě jsem sledoval Chanyeola, jak si sedal k Baekhyunovi a tomu jeho kámošovi.
,,Proč si tam sedá?" zeptal jsem se spíš sám sebe.
,,Třeba se snaží někoho sbalit." řekl s uchechtnutím můj kámoš, Kai.
,,To by mě zajímalo koho. Chen je úplnej blázen do Xiumina a Baekhyun chodí se Sehunem." oponoval mu Kyungsoo.
,,Třeba o tom neví." namítl Kai a vzal si do úst sousto. Znovu jsem se na ně podíval. Chanyeol se začal k Baekhyunovi naklánět, zatímco měl položenou ruku na jeho stehně. Naštěstí, ale vylítnul Chen, nebo jak se jmenuje, ze židle a Baekhyun Chanyeola od sebe odstrčil a odešel pryč. Nasraně jsem se zvedl a došel k Chanyeolovi.
,,Co si to sakra dovoluješ?! Baekhyun už s někým chodí, jestli to náhodou nevíš." vyhrkl jsem, když jsem se opřel rukama o stůl naproti němu. Chanyeol se opřel o židli s nadzvednutým koutkem.
,,Tak promiň. Nudil jsem se. Měl by sis ho víc hlídat." řekl Chanyeol klidně. Nechápavě jsem nadzvedl obočí. Chanyeol se tomu jen uchechtl.
,,Chen nabádá Baekhyuna, aby se s tebou rozešel. Protože se k němu chováš hnusně. A já jsem přece hodný a mám ho rád, na rozdíl od tebe." Ironicky jsem se uchechtl.
,,Ty, že ho máš rád, jo? Vždyť ty hledáš jen další zářez, jak tě znám. Na seznamu kluků máš i mě, takže ses rozhodl, že tam chceš mít i Baekhyuna?" Chanyeol s úsměvem začal zase jíst.
,,Ale jeho budu mít na seznamu se zářezem. Ty na něm nejsi." řekl naprosto klidně.
,,Tak takhle to je? Ty mi chceš svézt kluka jenom proto, že jsem se s tebou nevyspal?" zeptal jsem se. To si snad ze mě dělá srandu?!
,,Říkej si tomu jak chceš. Ale prostě ho chci dostat do postele a chci, aby se na tebe vykašlal jako ty předtím na mě." řekl Chanyeol, aniž by se na mě podíval.
,,Podváděl jsi mě. Já za náš rozchod nemohl." zavrčel jsem. Chanyeol se na mě podíval.
,,A co jsem měl dělat, když ses mi vyhýbal. Ani pusu jsi mi nedal. Vždyť ses mě ani nedotkl. Nediv se, že pak se nechá Baekhyun ošahávat ode mě. Bůh ví, co dělá s tím svým kámošem v bytě." Naštvaně jsem ho čapl za mikinu a donutil ho, aby se mi díval do očí.
,,Na Baekhyuna už nesáhneš." zavrčel jsem a pustil ho na židli. Rychlou chůzí jsem se vrátil k našemu stolu a pokračoval v jídle.
,,Co se stalo?" zeptal se Kai.
,,Nic. Jen se mi snaží Baekhyuna přebrat." zavrčel jsem a třísknul s vidličkou o talíř.
,,A proč to řešíš? Vždyť s Baekhyunem jsi začal chodit, aby tě ostatní neotravovali." řekl Kyungsoo. Vzal jsem si z talíře vidličku a začal se nimrat v jídle.
,,Nebo se něco změnilo?" zeptal se s úšklebkem Kai. Naštvaně jsem se na něj podíval.
,,Samozřejmě, že ne. Jen...nechci, aby se se mnou rozešel kvůli někomu jako je Chanyeol." zavrčel jsem. Kai se vševědoucně usmál.
,,Nechceš, aby se s tebou rozešel kvůli někomu nebo se s ním nechceš rozejít?" zeptal se. Nevěděl jsem, co jim na to říct. Nikdy jsem si nepřipustil, že by se se mnou chtěl Baekhyun rozejít.
,,Naše ledová královna začíná roztávat." řekl Kyungsoo se zasmáním. Naštvaně jsem se na ně podíval.
,,Nechápu, o čem to tu melete! Já Baeka nemám rád! A...a nikdy nebudu! Je otravný!" vyhrkl jsem. Kluci se vítězně usmáli.
,,Nechápu, proč se tak přiblble usmíváte. Snad jsem řekl dost jasně, že ho nemám rád." zavrčel jsem.
,,My víme, a proto ho máš jako tapetu na mobilu. A na jedný tvý fotce na Instagramu je vidět, jak máš jeho fotku na stole v rámečku." řekl Kyungsoo, zatímco na mě ukazoval vidličkou. Povzdechl jsem si a chytil se za kořen nosu. Tohle se nemělo stát...
,,Ale...já to nechci. Chápete?" zeptal jsem se tiše. Kluci se na mě nechápavě podívali.
,,Proč? Vždyť Baekhyun tě má taky rád." zeptal se Kai nechápavě.
,,Protože...táta taky měl rád mámu a...chovali se jako normální páry. Ale máma ho i přesto po nějaký době opustila. A teď je z táty naprostá troska. Nechci...skončit jako on." řekl jsem tiše, aniž bych se jim díval do očí. Kluci na mě němě zírali.
,,Tak...proto se k němu takhle chováš? Na jednu stranu to chápu, ale na tu druhou to je docela hloupý. Vždyť Baekhyun není tvoje máma a navíc...když se takhle budeš chovat, tak se s tebou rozejde a...ta troska z tebe bude tak jako tak." namítl Kyungsoo a zkřížil si ruce na hrudi. Povzdechl jsem si a prohrábl si vlasy.
,,A teď mi ještě Chanyeol řekl, že chce dostat Baeka do postele, protože mě do ní nedostal. A chce, aby se se mnou Baekie rozešel." zamumlal jsem. Cítil jsem se strašně divně. Byl jsem naštvaný, ale zároveň jsem měl strach.
,,To si děláš srandu, ne?" zeptal se Kai. Zakroutil jsem nesouhlasně hlavou.
,,A co hodláš dělat?" zeptal se Kyungsoo. Pokrčil jsem rameny.
,,Chceš zůstat s Baekiem?" zeptal se Kai. Nenávistně jsem se na něj podíval za to, že použil mou přezdívku, kterou jsem svému příteli dal.
,,Jo." zamumlal jsem tiše.
,,Tak se koukej přestat chovat jak idiot. Běž za ním. Nenech Chanyeola, aby ti ho přebral." řekl Kai, když jsme se zvedali a odnášeli tácy.
,,Ale co mám dělat?" zeptal jsem se. Kyungsoo si povzdechl.
,,Co myslíš? Musíš se začít chovat normálně. Držení za ruce, musíš se o něj zajímat, pusa, líbání,...ty nevíš, co dělají normální páry?" řekl Kai a založil si ruce na hrudi.
,,Vím, ale...nemůžu udělat něco jinýho?" zeptal jsem se, protože vše, co mi řekl, bych nedokázal udělat.
,,Sehune, pokud chceš, aby Baek zůstal s tebou, tak se prostě musíš obětovat. On tohle potřebuje. A podle mě, jakmile si dáte spolu pusu, tak ji budeš chtít potom furt. Že se ti to zalíbí a nebudeš se muset do toho nutit." řekl Kai s úsměvem. Nedůvěřivě jsem se na něj podíval.
,,No nekoukej na mě tak. Nejdřív to musíš zkusit, aby si mi to mohl vyvrátit." řekl s úšklebkem. Povzdechl jsem si. Proč jsem ho jen začal mít rád?
ČTEŠ
Šance
Hayran KurguBaekhyun se trápí kvůli svému příteli, Sehunovi. Jeho nejlepší kamarád a zároveň spolubydlící, Chen, mu radí, aby se se Sehunem rozešel a dal se dohromady s Chanyeolem, který o něj projevil zájem. Jak se Baekhyun rozhodne? Rozejde se se Sehunem nebo...