Bölüm 24

1.1K 166 15
                                    

Minho.

Çok.

Yorgundu.

''Lino!!''

'Cidden ama, siktir git'

''Bana geri dön! Neden sürekli Jisung'a gidiyorsun?!''

'Bütün samimiyet ve sevgimle söylüyorum, siktir git başımdan' dedi Minho Jisung'un kucağına sürtünüp kendi kendine sırıtarak.

''Onu tutabilir miyim? Sadece bir saniyeliğine? Lütfeeeeen'' diye yalvardı Hyunjin Jisung'a ellerini uzatarak.

''Çok rahat görünüyor...'' dedi Jisung bir eliyle Lino'nun kürkünü okşarken.

'Rahattan da öteyim, siktirin gidin artık.'

''Onu hiç tutamıyorum ama ya! Hadi ama Jisung! 7/24 seninle birlikte!''

Minho kendi kendine sırıtıp duruyordu, Jisung'un onu başka ellere tutturmayacağına fazlaca güveniyordu.

Jisung'un eli durdu.

Minho'nun gözleri büyüdü.

'Bunu yapmaz'

Başını kaldırıp Jisung'a baktı.

Jisung kediye özür dilercesine bakıyordu.

''Yaşasın!'' diye haykırdı Hyunjin kediyi Jisung'un kucağından alırken.

---------

''Seni kokuşmuş küçük pislik!''

''Ah ah ah! Sakin ol ama hyung!'' dedi Jisung büyüğünün vurup durduğu kolunu ovarak.

''Hyunjin'in beni tutmasına izin verdin! Sana güvenmiştim.''

''Kedi halini tutmayı gerçekten de istiyor gibiydi kendimi kötü hissettim! Ayrıca sürekli olarak bana sırnaşıyor olman da şüpheli olur zaten. Arada diğerlerine de gitmelisin hyung'' diye açıkladı Jisung.

''Onlara da mı gideyim?? Onlar beni kovalarken bir anda insana dönüşecek olursam neler olur biliyor musun Jisung? Tek yapman gereken kedi halimi alıp bir an önce diğerlerinden uzaklaştırmak. Neler olduğunu öğrenemezler Ji''

'Neler olduğunu öğrenemezler mi? Neyi öğrenecekmişiz ki?'

Changbin Minho'nun stüdyosunun hemen dışındaydı. Kapı açıktı. Hiçbir şey duymamış gibi kapının önünden geçip gitmeye karar verdi.

Öyle de yaptı. Ama çok kabarık bir kuyruk gözüne çarptı.

Bekle...

Ne?

Changbin paniklemiş halde içeri daldı.

Ama ortalıkta kuyruk falan yoktu.

''Ne! Burada! Bir! Kuyruk! Vardı! Ben!'' diye haykırmaya başladı parmağıyla her yeri işaret ederek.

''Sen neden bahsediyorsun Bin? Belki de biraz dinlenmelisin. Sürekli söz yazmak falan seni epey yormuş gibi'' dedi Minho. Jisung da kolunu sevgilisinin ozmuna atarak kıkırdadı.

''Evet hyung. Biraz dinlenmelisin''

Changbin birkaç kez gözlerini kırpıştırdı.

''Dinlenmek. Evet biraz dinlenmek. İhtiyacım var dinlenmeye. Haha. Dinlenecek ben biraz. Görüşürüz'' Changbin tökezleyerek odadan çıktı.

Minho ve Jisung birbirine baktıktan sonra kahkahalara boğuldu.

''Şekerleme yapmak ister misin?''

''Harika olur''

Kedi -MinSung-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin