Kedi - 2

2.3K 248 112
                                    

''Minho nerede?'' diye sordu Chan kendi kendine, saat gece 1di ve oda arkadaşı yatağında değildi.

Sonrasında omuz silkti ve 'eminim iyidir' gibisinden bir şeyler mırıldanıp yeniden uyumaya döndü.

Bu sırada Minho iyi falan değildi.

''Anne?!'' diye bağırdı. Yada şöyle, bağırmak üzereydi. Sesinin normalden öte bir miyavlamaya benzediğini duyunca hemen elleriyle ağzını kapattı.

''Ah, merhaba tatlım! Nasılsın? Düzgün yemek yiyor musun? Yok bekle, ben sana sinirliydim!'' Hayalet anne kollarını önünde birleştirerek oğluna sırtını döndü.

''Miyav? Miyavv?? MİYAV MİYAV MİYAV!!?!?!?''

''Bana kedi dilinde bağırma Minho! Annene karşı saygılı ol! Ayrıca şu banyo kapısını da kapat artık!''

''Miyav miyav!''

'Ben neden miyavlıyorum ya?!' diye düşündü Minho.

'Annem neden burada?' diye devam etti.

'Ve neden kimse bunları duymuyor?!' 

''Orada öylece dikilmeye devam mı edeceksin? Kapıyı kapatsana! Tamam tamam ben yaparım''

''...Miyav miya miyav miyav. MİYAV MİYAV MİYAV?!''

''Peki, öncelikle'' Anne parmaklarını şıklatınca Minho yeniden insana dönüştü ''Kedi dilinden anlamıyorum. İkinci olarak, düzgünce yemek yiyor musun sen?! Çok zayıflamışsın! En son ne zaman yedin?!''

''Anne beni neden lanet bir kediye dönüştürdün?!''

Aniden lavabonun üstündeki sabun kalıbı havalandı ve Minho'nun kafasına çarptı. Söz konusu adam sızlanarak acıyan yeri ovdu.

''Sözlerine dikkat et genç adam! Seni ahırda mı büyüttüm ben?!''

Minho'nun yüz ifadesi değişmemişti.

''Her neyse, burada olmamın sorumlusu sensin. Anlaşılan o ki cennete girmenin kurallarından biri de dünya üstünde bitmemiş bir işimin kalmamasıymış, ki bu çok boktan bir fikir ama böyle dediğimi Tanrı'ya söyleme sakın'' diye fısıldadı son kısımda.

''Sen'' İşaret parmağıyla oğlunu gösterdi ''bana bir şarkı adayacağına söz vermiştin. Yani şimdi sen bunu yapmadığın için nurlar içinde yatamıyorum. Kendini savunmak için ne diyeceksin bakalım?'' diye sordu kollarını yeniden önünde birleştirerek.

''Bekle bekle dur biraz. Sana adanmış bir şarkı yazmıyorum ve sen bana bunu yaptırana kadar beni kediye çeviriyorsun öyle mi?! Ama neden?!!?''

''Dinle, Tanrı bana bitmemiş işlerim olduğunu söyledi. Bunları hallederken eğlenemeyeceğimi söylemedi''

''Anne, az da olsa mantıklı-''

''Haklısın! Sana şarkıyı kedi olarak yazdırtmalıyım! Zaten oldun olası kedi insanıydın, gözlerin de kedi gözü gibi hem''

''Vay be, sağ ol, bunu iltifat olarak alıyorum. Ama gerçekten bunu-''

Annesi parmaklarını yeniden şıklatınca Minho yeniden kedi oldu.

''Miyav, miyav?!'' Minho annesinin ne yaptığını fark edince ona bakarak hırlamaya başladı.

''Sus bakalım. Bunu yapacağına yemin etmiştin. Bu yüzden bir an önce işe koyulsan iyi edersin''

Kedi -MinSung-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin