Chan ikiliye bakışlar atıyordu.
''Ne. Bok. Yediniz. Siz.''
Minho ve Jisung liderlerinin karşısındaki koltukta oturuyordu.
''Ne yapmışız?'' diye sordular masumca bakarak.
''Changbin aklını yitirmiş resmen. Ne boklar yediniz?''
''O kafayı yemişti zaten. Minho hyung'un kuyruğu olduğunu falan sanmış''
Chan Jisung'a bir bakış attı.
''Dinleyin''
İkili de liderlerine bakıyordu.
''Fantezilerinizi kendinize saklayın. Kuyruk şeklinde bir aleti nereden buldunuz bilmiyorum, hatta nasıl bulduğunuzu da''
Minho aldığı havada boğulmaya başlayınca Jisung sırtına vurmaya başladı.
''A-alet mi? Chan hyung senin derdin ne?!''
''Tek söylediğim bunu yatak odalarınızda saklamanız'' Chan bunun üstüne odadan ayrıldı.
''...''
''...''
''Bu şarkıyı bir an önce bitirmeliyiz.''
''Kesinlikle katılıyorum.''
-----------
''Ne yapıyorlar?'' 4 casus fısıldaşıyordu.
Birbirilerine şüpheli birer bakış attılar.
Sonra da stüdyonun ziline abanmaya başladılar.
''Ne?! Ne var?! NE VAR YA?! KAPIYI ÇALMAYI BIRAKIN ARTIK!!'' kapıyı sinirli bir Jisung açtı.
''Selam'' Hyunjin, Felix, Seungmin ve Jeongin ona masumca gülümsüyordu.
''Evet ne vardı?''
''Ziyarete geldik!''
''Meşgulüz. Bay bay.'' Jisung kapıyı kapatacaktı ama 4 kişi onu itince içeri dalmış bulundular ve ufak koltuğa yerleştiler.
''Bir şey üstünde çalışıyoruz. Gidin buradan.'' Dedi Minho da agresif bir şekilde bilgisayarında son yaptıklarını kaydederken.
''Bu bir yalan! Maden bir şeyler üstünde çalışıyorsunuz neden Jisung kapıyı açarken sen pantolonunu düzeltiyordun hyung?'' diye sordu Felix.
''Tanrım Felix...''
''Harikasın Felix!'' dedi diğerleri ona beşlikler çakarak.
''Tamam o zaman şöyle yapalım. Evet sevişiyorduk ve devam etmek istiyoruz. Bu yüzden gidin buradan.''
''ELİMİZDE KANIT VAR! CHAN HYUUUUUUNGGGGGG!!!'' Seungmin haykırarak odadan çıkıp Chan'ın stüdyosuna doğru gitti. Diğer 3 salak da hemen peşindeydi.
''...''
''...İyi kurtarıştı''
''Şimdi gerçekten sevişebilir miyiz?''
''Tanrım Jisung...''
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kedi -MinSung-
Fiksi Penggemar-Tamamlandı- Jisung Minho'nun git gide kedilere benzediğini düşünüyordu. UkeMin 🔥⚠🛐 SemeSung 🛐⚠🔥 ⚠Bu kitap +18 bir sahne içermektedir⚠ En iyi sıralama: #1 ukeminho #1 semejisung #1 leeknow