''Bir şeyler saklıyorlar''
''Bence de''
''Kesinlikle bir şeyler saklıyorlar''
''Ben ne sakladıklarını biliyorum'' dedi Felix yüzünde bir sırıtışla.
''Neymiş?''
''Sevişiyorlar''
''Elbette sevişiyorlar! Jisung'un elini Minho'nun pantolonuna soktuğunu gördüm ya! Bunu zaten biliyoruz! Yeni konulara dön artık Felix!''
''Ne sakladıklarını nasıl öğreneceğiz peki?'' diye sordu Changbin.
''İçinde oldukları her odaya dalarak!''
''Ne? Hayır-''
''İyi fikir Seungmin! Hemen şimdi stüdyoya gidiyorum!'' Hyunjin hemen ayaklanarak üstüne bir ceket aldı ve stüdyoya doğru yola koyuldu.
'Minho hyung bunun için beni toplarımdan tekmeleyecek olsa bile bunu yapacağım'
---------
Varır varmaz stüdyodaki zili spamlamaya karar verdi. İçeride oturan Jisung'u da, kucağında uyuyan kediyi de irkiltti.
İkili birbirine panik içinde baktı ama Jisung'un aklına bir fikir geldi. Lino'yu koltuğun arkasına koydu, duvara çok yakın duruyordu. Bir şekilde koltuğu iterek kapıya doğru bir açık verdi.
Sonra da kapıyı açtı ve şaşkınlığını saklamak için üstün oyunculuğunu kullandı.
''Selam Jisung! Minho hyung nerede?'' diye sordu Hyunjin sırıtarak.
''Tuvalette, hemen döner''
''Hemen demek? Harika! O dönene kadar burada beklerim o zaman''
Jisung bir kaşını kaldırdı.
''O kadar acil mi?''
''Evet! Neyse bu sırada sohbet edebiliriz!''
'Sohbet edebiliriz mi? Bunu kim söyler ki?'
''Şey, tabii olur''
''Küçüğümle konuşalı epey olmuştu ya!''
''Evet...'' Jisung boğazını temizledi ''Şey, sen Minho hyung'un bilgisayarındaki duvar kağıdını görmüş müydün?'' diye sordu dansçının dikkatini dağıtmaya çalışarak.
''Hayır, ne var ki?'' Jisung Hyunjin'in kolunu tuttuğu gibi onu bilgisayara doğru sürükledi.
''Sadece siyah bir ekran?''
''Şey evet, ama biraz beklersen renk değiştiriyor!''
''Gerçekten mi?!''
''Evet!''
Bütün bunlar olurken Minho stüdyodan çıkıp kafeden iki sıcak çikolata almıştı (Jisung kahve sevmez).
Hemen stüdyoya döndü.
''Minho hyung nerede kaldı? Tuvalette ölüp gitti mi? Gidip bir bakayım-''
''Merak etme yakında döner-''
Hyunjin çoktan kapıdan dışarı fırlamıştı ama yerinde donakaldı. Jisung da hemen peşindeydi.
''Şey, Selam çocuklar! İçecek almaya gitmiştim de'' dedi Minho koridorun sonundan.
''Hadi kafeteryaya gidelim!'' dedi Jisung.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kedi -MinSung-
Fanfic-Tamamlandı- Jisung Minho'nun git gide kedilere benzediğini düşünüyordu. UkeMin 🔥⚠🛐 SemeSung 🛐⚠🔥 ⚠Bu kitap +18 bir sahne içermektedir⚠ En iyi sıralama: #1 ukeminho #1 semejisung #1 leeknow