Bölüm 26

1K 156 13
                                    

''Hadi hyung! Bu kısmı hatasız kaydedebilirsen artık normal haline kavuşabileceksin!'' Jisung büyüğünü motive etmeye çalışıyordu.

''Evet. Bu yapması zor bir şey değil... bunu yapabilirim!'' Minho başarısız olduğu 37 keredir bunları söylüyordu.

Jisung müziği yeniden başlattı.

Minho kendini şarkıyı söylemeye hazırlamıştı ki kendi tükürüğünde boğulmaya başladı.

Jisung müziği kapattı ve sızlandı ''Hyuuuuuuuuuuuung... Sorun ne?''

''Bilmiyorum Ji. Sanki bir yanım bunu yapmamı istemiyor gibi'' Minho kendini koltuğa attı. Jisung da ayağa kalkarak onun yanına yerleşti.

''Bu- bu gerçekten bitecek... Bu kez annemi son görüşüm olacak. V-ve ben annemi kaybetmek istemiyorum...'' Minho'nun gözleri dolmaya başlayınca Jisung ona hemen sarıldı ve başını okşamaya başladı.

''Sorun yok hyung... Eminim o da seni kaybetmek istemiyordur. Ama hayat böyle bir şey. İnsanlar gelir ve gider. Bu kayıp çok zor bir şey biliyorum, ama annen daha iyi bir yerde olabilecek hyung. Ayrıca senin gibi harika bir oğul yetiştirdiği için de çok mutlu olacak'' dedi büyüğünü sıkıca sararak.

Minho hafifçe kıkırdadı ''Bana bebekmişim gibi davranıyorsun''

Jisung da gülümsedi ''Belki de''

Minho geri çekildi ve gencin gözlerine derince baktı ''Teşekkür ederim Jisung. Her şey için''

''Bana teşekkür etmene gerek yok. Şimdi biraz silkelen de şu şarkıyı kaydedelim hadi'' Jisung Minho'nun alnından öptü.

Minho ayağa kalktı ve silkelendi.

''Sen olmasan ne yapardım?''

Kedi -MinSung-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin