''Minho nerede?''
''Ah! Tam da şimdi geldi!''
''Lee Minho! Yemek yedin mi sen? Neden yemek yemiyorsun?! Ne kadar zayıfladığına bir bak!'' diye çıkıştı Chan oturma odasında Jeongin, Felix, Hyunjin ve Seungmin'le birlikte otururken.
Minho onu tamamen görmezden gelerek şekerleme yapmak için koridora çıktı, Chan şaşıp kalmıştı.
Grubun lideri transından çıkınca ayaklandı ve Minho'nun kulağını çekti.
''Hayır efendim, benden kaçmayacaksın! Ben geri gelene kadar bu tabak TERTEMİZ olacak!'' dedi onu mutfağa sürükleyip masaya bir tabak koyarak. Ama adamın başını o kadar sarsmıştı ki şapkası neredeyse düşecekti.
Büyüğü sonunda onu bıraktığında Minho çubuklarını aldı ve tabaktakileri yemeye başladı.
''Aynen, ben de öyle düşünmüştüm genç adam!''
Jeongin, Felix, Hyunjin ve Seungmin peşlerinden mutfağa gelmişti.
''Günün nasıldı hyung?''
Minho sadece homurdanarak ağzını yemekle doldurdu 'Benim için yolda olan bir tasma var. Onu asla takmam. Asla. Ama. Asla'
''Changbin hyung! Minho hyung garip davranıyor!'' dedi Jeongin.
''Neler oluyor?'' Changbin mutfağa girmişti.
Minho öylece yemek tabağına bakıyordu, bir lokma daha aldı ama bu kez daha yavaştı.
'Lanet olası. Bir. Tasma.'
Minho Jisung'un onu ifşa edeceğini bilerek bir kez daha homurdandı.
''Hyung?''
''Lee Minho-!''
''Siktiğimin ses tonuna dikkat et Han Jisung. Hala senden büyüğüm.''
''-hyung!'' Jisung mutfağa daldı ''Lino'yu stüdyonda tuttuğunu bize ne CÜRETLE söylemezsin?!''
''Lino'yu stüdyonda mı tutuyordun?'' diye fısıldadı diğerleri.
''...Lino stüdyomda mıymış?'' Minho salağa yattı.
''Salağa yatma şimdi! Bugün onu orada gördüm ve geri geldiğimde gitmişti! Onu orada saklıyor muydun?!''
Minho irkildi.
''Lino'yu daha önce hiç görmedim. Kürkünün ne renk olduğunu bile bilmiyorum'' dedi ağzına daha çok yemek tıkarken ''Ben? Lanet bir tüy yumağını ufacık stüdyomda tutacağım? Tabii ki hayır!'' dedi.
Diğer üyelerin bakışları Minho ve Jisung arasında gidip geliyordu, sessizce konuşmanın devamını bekliyorlardı. Hatta Minho'nun kulağına hayali mısır patlatma sesleri bile gelmişti.
''Ama- ama-''
''Üzgünüm Jisung. Yanlışlıkla falan girmiş olmalı'' dedi Minho omuz silkerek. Jisung ise somurttu.
''...Neyse madem. Zaten ona bir tasma aldım!''
'LANET OLASI BİR TASMA!'
''Gerçekten mi?!'' dedi diğerleri.
''Aynen öyle!''
Pembe tasmayı görünce Minho'nun iç organları ters dönmüştü.
'LANET OLASI PEMBE BİR TASMA!'
''Lino'yu bir daha gördüğümde onu bırakmayacağım ve buraya getireceğim. Ve sen Lee Minho-''
''Kaşınma.''
''-hyung. Onunla tanışacaksın!''
'Gebertin beni.'
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kedi -MinSung-
Фанфик-Tamamlandı- Jisung Minho'nun git gide kedilere benzediğini düşünüyordu. UkeMin 🔥⚠🛐 SemeSung 🛐⚠🔥 ⚠Bu kitap +18 bir sahne içermektedir⚠ En iyi sıralama: #1 ukeminho #1 semejisung #1 leeknow