Bölüm 28

1K 161 17
                                    

''Hyung?''

Minho cevap vermedi, Jisung'un tişörtünü sıkıca tutuyordu.

O gece koltukta birlikte uyumuşlardı, Minho annesinin resmi gidişinden sonra tek başına kalmak istememişti.

Gözünden bir damla yaş geldi ve kurumuş yaş izleriyle dolu olan yanağına düştü.

Jisung ona daha sıkı sarıldı ''Her şey yolunda''

Mihno gencin göğsüne yaslanmış halde onayladı ''...Her şey yolunda...''

''Değil mi? Güne başlamaya hazır mısın?''

''Evet... Diğerleri bir şeylerin ters gittiğini anlar yakında'' dedi Minho dik oturup gözlerini ovuşturarak.

''Bunları yıkamaya atıp kendim de yıkanacağım, sonra da yemek yemeliyiz'' diye ekledi ayağa kalkıp örtüleri alırken.

Bir anlığında duraksadı.

Ama derin bir nefes aldıktan sonra banyoya gidebildi.

----------

''Daha iyi misin?''

Minho bir iç çekti.

''Evet daha iyiyim. Şimdi daha mutlu olmalı'' dedi Jisung'a ölü gözlerle bakarak. Jisung büyüğün yatağına oturdu.

''Harika'' diyerek ona gülümsedi ama Minho gözlerini devirdi.

Chan aniden içeri girdi ve sinirli şekilde banyo kapısına bir kâğıt yapıştırıp çıkıp gitti.

Çift kâğıda bakmak için ayaklandı.

'Banyoda sevişmek yasak!'

Minho bir kez daha göz devirerek yeniden bilgisayar masasına oturdu. Ama Jisung'un elini kolunda hissedince donakaldı.

''Sen de benim düşündüğümü mü düşünüyorsun?'' diye sordu Jisung banyo kapısına aç gözlerle bakarak.

''H- Aman Tanrım JisUNG-!'' diye haykırdı Minho Jisung onu banyoya sürüklerken.

Ama Jisung banyo kapısını kapatıp büyüğü ona dayayınca gülmeden edemedi.

Erkek arkadaşı temiz hava gibiydi ve bu şu an Minho'nun ihtiyacı olan şeydi.

Kedi -MinSung-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin