''Buraya ne zaman biri girecek olsa kuyruğumu saklama çabasına giriyorum hala'' dedi Mihno stüdyosundaki bilgisayarın başında otururken.
''Ben de ne zaman biri gelse kuyruğunu saklama çabasına giriyorum hala'' dedi Jisung da gülerek.
''Aradan 1 ay geçti ve biz hala aynı dikkatle devam ediyoruz. Vay be, ne olaylardı ama'' Minho olanları hatırlarken gülümsedi.
''Cidden zordu ama buna değdi. Kafeteryaya kadar gideceğim, istediğin bir şey var mı?''
''Soda yeterli''
''Tamamdır, hemen dönerim'' Jisung Minho'nun belindeki elini çekti ve gitti.
Minho bir iç çekti ve sosyal medyada gezmeye başladı.
'BTS yeni albümlerinin çıkışından sonra bir ara veriyor!'
Minho bu habere daha sonra bakacağı için şimdilik diğerlerine bakmaya devam etti.
''Hey, en sevdiğin sodadan kalmamıştı o yüzden sana başka bir tane- Hey! Hey! Bu da ne şimdi?!'' bembeyaz bir kedi stüdyo kapısından içeri dalıp Jisung'un bacaklarına dolanınca düşmek üzereydi. Kedi sonrasında aceleyle Minho'nun masasına tırmandı.
Minho kedinin hiçbir şeye zarar vermemesi için onu tutmaya çalıştı ama kedi ellerini itti ve-
Bilgisayardan notlar uygulamasını açtı?
'Minho. Yardım et. Ben BTS'ten Jungkook.'
Minho ve Jisung birbirine baktı.
-Son-
Eveeet bu kitabin da sonuna geldik 😂 takip eden, okuyan, oy veren, yorum yapan ve genel anlamda destek olan herkese tesekkurler ❣🌸
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kedi -MinSung-
Fiksi Penggemar-Tamamlandı- Jisung Minho'nun git gide kedilere benzediğini düşünüyordu. UkeMin 🔥⚠🛐 SemeSung 🛐⚠🔥 ⚠Bu kitap +18 bir sahne içermektedir⚠ En iyi sıralama: #1 ukeminho #1 semejisung #1 leeknow