Okul Gazetesi Kulübü

983 23 1
                                    

Benimle aynı okula giden Allie, bana kendini beğemiş küçük bir sırıtış attı, sonra elime bir kağıt verdi.

"Bunlar bizim okulun ve Jungkook'un da okuduğu Meslek Lisesinin birlikte yaptığı karma aktiviteler. Bunlardan birini seçip kaydolabilirsin ve o zaman biz de Jungkook ile konuşmayız. Eğer bir toplantıyı kaçırırsan ya da aktiviteyi bırakırsan işte o zaman Jungkook'a söyleriz."
"Şantaj."
"Elbette öyle," dedi Jane. "Arkadaşlar bunun içindir."
"İkinizden de nefret ediyorum."
Jane'nin gözleri büyüdü. "Neden bizden nefret ediyorsun? Biz sadece seni düşünüyoruz. Diğer her şeyi çok ciddiye alıyorsun ve biz senin liseli olmanın bütün eğlencesini kaçırmandan endişe ediyoruz. İlk yılın yarısı neredeyse bitti ve senin tüm yaptığın ders çalışmak oldu. Tabii bir de Jungkook'u düşünmek."

"Yani? Ders notlarım iyi ve ben bundan gurur duyuyorum."
Allie gözlerini devirdi. "Ben 24 erkek öptüm. Bundan daha fazla gurur duyuyorum."

"İkiniz de delirmişsiniz."
"Buna çok gücenirim," dedi Jane. Elbette gücenirdi. Şu anda üst sınıftan süper muhteşem bir erkek arkadaşı vardı. Okulun yakışıklısı Tae ile çıkıyordu. Hayat onun için mükemmeldi.

Allie listeyi işaret etti. "Bir haftan var. Önümüzdeki cuma akşamı, bu kulüplerden birine katılmak zorundasın."

"Ailem ne olacak?" Allie'nin ne yaptığı ile ilgilenen bir ailesi olmayabilirdi ama Jane beni anlardı. "Ailem beni ders çalışmaktan uzaklaştıracak hiç bir şey yapmama izin vermez." Oldukça tutucu bir ailem vardı. Ne yazık ki :/

"Aileler idare edilebilir," dedi Jane.
Allie sırıttı. "Biz üç kişiyiz onlarsa sadece iki kişi. Hiç şansları yok."
Ve görünen o ki benim de hiç şansım yoktu.
                      
                        ♤♤♤♤♤♤♤

Cuma öğleden sonra saat 2, ve ben hiç bir kulübe katılmamıştım. Hiç bir erkekle tanışmamıştım. Okul koridorunda umutsuzca yürürken biri bana seslendi.

"Y/n!"

Arkamı dönünce küçük adımlarla peşimden koşan Allie'yi gördüm. Mükemmel fiziğini ortaya çıkaran dar bir bluz ve kısa eteğini giymişti. Okula giderken bu tür bir kıyafet giymenin ne anlamı vardı ki? Kesinlikle yoktu. Benim gibi spor ayakkabılar, bol kot ve sweatshirt ile de gelebilirdi.

"Selam, Allie. Ne var ne yok?"
"Eee? Neye katılıyorsun?"
"Hiç bir şeye."
Kollarımı göğüslerimde kavuşturup bekledim.
"Y/n!"
"Ne?" Allie'ye dik dik baktım. "Ailemin benim herhangi bir şeye katılmama izin vereceklerini mi düşünüyorsun gerçekten?"
"Sizinkilerin kabul edebileceği bir kulüp elbette vardır."
Elini uzattı. "Listeyi ver bana."
"Kaybettim."

"Tamam" Kolumdan çekip beni kulüplerin toplantı tarih ve saatlerinin asılı olduğu ilan panosuna sürükledi.

"Bak sosyal kulüp kulağa eğlenceli geliyor. Buna katıl."
Ben de eğlenceli olabileceğini düşünmüştüm. Yani bir grup erkekle takılıp planlar yapmak neden hoşuma gitmesin ki? Tabii bundan Allie'ye bahsedecek değildim. Bu konuda tutucu bir imajım vardı. Ayrıca bu kulübe katılacak cesaretim de yoktu.

"Buna ne dersin fizik kulübü? Hem ailenin de hoşuna gider." Daha yakından inceledi. "Üzgünüm katılım olmadığından dolayı iptal edilmiş."

"Allie bu çok aptalca hadi gidelim çok sıkıldım."

"Hayır." Allie kahkaha atarak panodan bir ilanı çekip aldı. "Toplantı bu akşam saat 6'da. Oraya yetişecek vaktin de var. Hem cuma gecesi son gün şartını da sağlamış oldun."

Notu aldım ve okudum. "Okul gazatesi mi?"
"Evet hem yazma becerilerin gelişecek, hem de erkeklerle takılacaksın bundan daha iyi ne olabilir ki. Ailenin de kabul edebileceği bir kulüp."
"Hımm. Evime de yakınmış. Bu konuyu düşüneceğim."
Gitmeyecektim ki Allie'yi başımdan savmaya çalışıyordum.

"Seninle geliyorum." Diyerek koluma girdi. Kıkırdayarak, "Hem bizim eve uğrayıp giymen için seksi kıyafetler de alırız."
"Saçmalama Allie ben öyle giyinmem. Ayrıca neden benimle geliyorsun kendim gidebilirim?" Tabii eğer gitmeye karar verirsem.
"Seni tanıyorum y/n. Oraya kadar sana eşlik etmezsem hayatta gitmezsin."

Jane de bize katıldı ve küçük bir binanın önüne geldik.
"Seninle sadece kapıya kadar eşlik edeceğiz y/n."
"Tamam." Mücadele etmeyi bırakıp Allie'nin yanından yürüdüm.

"Y/n biliyor musun, birazcık makyaj yapsan hiç fena olmazdı." Dedi Allie. "Yanında rimel ya da allığın var mı Jane?"
Jane güldü. "Ben hep seninkileri kullanırım. Çünkü onlar en iyisi."
"Evet, annem ve ben makyaj malzemelerine çok para harcarız." diye onayladı Allie.

Makyaj. Ben sinirden kuduruyor durumdayken arkadaşlarımın makyajdan bahsettiklerine inanamıyordum.
Sınıf kapısının önüne geldiğimizde Jane konuştu. "İnancını yitirme güzel bir gün geçireceksin."
"Evet evet eminim."

Allie kapıyı açıp beni sınıfa itti. Ama hayır. Beni bir oda dolusu çocuğun önüne sermişti. Erkekler. Kızlar. Konuşuyorlar. Gülüyorlar. Kolları birbirine dolanmış.
Derken hepsi dönüp bana baktı.

Offf Jungkook için değer miydi?

"Play Boy" Jeon JungkookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin