12.fejezet: Randi terv

263 15 1
                                    

Az izgalmak ellenére jól sikerült ez a nap. Kibékültem Annával és még Márkról is picit többet tudtam meg. Megfürödtem majd bebújtam az ágyba és egyből el is aludtam.

Anna szemszöge

Mikor haza értem egyből elkezdtem tervezni a dupla randit. Jó tudom hogy Zoé még nem tekint Márkra pasijelöltként de mint mondtam MÉG! És mivel látom rajta hogy amúgy bejön neki így mint legjobb barátnő kötelességem egy kicsit kerítőt játszani mert már ráférne egy új szerelem. Legeslegelső dolgom az ezzel kapcsolatban hogy felhívóm Dávidot és megosztom vele a tervem. Aztán jöhet a randi megszervezése. Előkaptam a telefonom és már hívtam is Dávidot.

-Halló. -szólt bele a telefonba

-Szia szerelmem. -szóltam boldogan és is bele a telefonba

-Szia. Miújság? Milyen napod volt?

-El se hiszed milyen jó napom volt.

-Azt hallom a hangodon. Nagyon boldognak tűnsz aminek örülök főleg hogy ebben a pár napban elég szomorú voltál. Csak nem kibékültetek Zoéval?

-Deee! -húztam meg az e betűt annyira örültem.

-Na végre! Elég sokáig húztátok. És mesélj hogy békültetek ki?

-Hát igazából el akartam indulni a suliból amikor egy srác megállított. -mondtam volna tovább de közbevágott.

-Milyen srác? -kérdezte és hallottam a hangján hogy eddig nem tetszik neki a történet

-Nyugi. Semmi olyasmi amire gondolsz. Azért állított meg hogy elmagyarázzon mindent Zoéval kapcsolatban. -mondtam és elmeséltem töviről hegyire hogy mi történt. -Egyébként szerintem Márknak bejön Zoé és persze látom Zoén is hogy tetszik neki de valamiért mégsem közelít hozzá de én majd teszek róla hogy másképp legyen.

-Ajjaj. Itt már valami komoly dolog száguldozik abba az édes fejedbe. -mondta nevetve

-Jól gondolod és szükségem lesz rád is a tervemhez.

-Igen? Na mit találtál ki?

-Dupla randi! -vágtam rá a kérdésére mire egy kis ideig csend volt a vonalon túl -Dávid? Itt vagy? Hahó?

-Itt vagyok csak kicsit meglepődtem.

-Miért? Nem tetszik az ötlet?

-Hát nem az hogy nem tetszik csak megszoktam hogy kettesben töltjük a randikat.

-Jaj ezt az egyet kibírod. És amúgy most Zoéék randijára kell összpontosítani. Aztán ígérem hogy azt csinálunk amit csak szeretnél. -jelentettem ki

-Ez nem is hangzik rosszul. Rendben majd kitalálok magunknak valami jó programot.

-Okés.

-És kitaláltad már hogy legyen?

-Persze. Hazafele úton mindent kitaláltam már csak meg kell valósítani.

-Na és mi a terv?

-Egy egész napos randi. Így jobban meg is ismerhetik egymást. Először elmegyünk a közeli játszótérre amit Zoéval kiskorunk óta imádunk.

-Mi? Játszótér? Biztos 17 évesek vagytok? -kérdezte nevetve

-Igen. Képzeld el. És amúgy is kitaláltam valamit és jobban azért akarom oda vinni őket. -mondtam a sértődöttet játszva.

-Jó jó. Értem. -mondta nevetve -És mit találtál ki?

-Az még titok! Na de utána elmegyünk moziba és találtam délelőtt egy filmet ami azért lesz tökéletes mert tudom hogy Zoé hamar beleéli magát és ebben a filmben elég sok hangulatingadozás van.

Beleszerettem egy démonbaWhere stories live. Discover now