-El kell mondanod neki. Joga van tudnia. -Igen tudom. -sóhajtottam -Itt maradok veled. -Oké.
Márk szemszöge
-Zoé? Hallasz?
-Na végre. Azt hittem már sosem szólsz? Mért nem jössz?
-Nem tudok menni.
-Hogy? Miért? És mi ez a kétségbeesett hang? Megijesztesz.
-Zoé. Figyelj. Nem arról van szó hogy nem akarok menni hanem nem tehetem.
-Ez hogy érted? Meddig?
-A pokolban is hát nem érted? Eltiltottak tőled. Végleg. Nem láthatlak és nem is találkozhatok veled. -förmedek rá. Hirtelen csend lett és ez kicsit megijesztett. -Sajnálom. Nem akartam kiabálni csak... -kis szünetet tartottam -Én is kiborultam. Rég vártam már arra hogy valaki iránt így érezzek mint irántad. És most elvesznek tőlem.
-De... de ezt nem tehetik. -hallom ahogy elcsuklik a hangja még ha csak gondolatban is. Ezek szerint bár biztos sír ami csak még jobban elszomorít. -Nincs joguk hozzá. Gyere ide. Ne foglalkozz velük. Én nem tudlak elengedni. -kiabálja
-Nem tehetem. Ha lemegyek vagy engem vagy téged bántanak. És sajnos nagyobb az esély hogy téged ezért nem tehetem.
-Nem érdekel mit tesznek velem. Nem fogadom el hogy nem lehetsz velem.
-Engem meg igen. -mordulok megint fel. -Zoé! Te vagy a legfontosabb nekem. Nem akarok kockáztatni. Inkább élj boldogan nélkülem mint hogy bármi bajod legyen.
-De én nem tudok boldog lenni nélküled már. Szeretlek. -Hallom a hangján hogy zokog
-Menni fog. Muszáj. Én is szeretlek Kicsim de nem tehetünk mást. Nem akarlak elengedni de Ő a teremtőtök. Nem bírnám ki ha bármi bajod lenne.
-Kérlek. Ne. Legalább így beszélgessünk néha. Nem tudlak elengedni.
-Ezzel csak megnehezítenénk a saját dolgunk. Lépj tovább. Találj valaki hozzád valót.
-Te vagy aki hozzám való. Itt a bizonyíték. Ne hagyj el. Ne tedd ezt. -egyre halkabban beszél már már alig hallom. Ez lesz a legjobb neki. Mellettem csak szenvedne. Most még fáj neki de talál majd valakit. Tudom.
-Szeretlek. Vigyázz magadra és légy boldog.
-Nee... Márk! Maradj. -gondolja remegő hangon
Ezután kizártam a gondolatomból. Persze én hallom őt csak ő nem engem. Hallom még ahogy könyörög de tudom hogy így lesz a legjobb neki. Ránézek anyára aki türelmesen vár és figyel.
-Elengedtem. -mondom egyszerűen mire ő sajnálkozón néz rám majd újra átölel
-Hogy fogadta?
-Még mindig kérlel hogy ne hagyjam el. Tudom hogy ez a legjobb neki de nagyon fáj. És az is ahogy hallom milyen kétségbeesett és zokog. -hajtom le a fejem anya vállára
-Meg fog nyugodni. Érte tetted és nagyon büszke vagyok rád. Észre se vettem milyen érett nagy fiam lett már. -mosolyog rám majd én is elmosolyodok
-Na jó elég az érzelgősségből. Azzal nem oldunk meg semmit. -próbálom visszahozni az eredeti énem amennyire csak tudom. Megfigyelnek szóval azt kell látnia hogy túllépek rajta még ha ez nem is igaz.
-Rendben. Menj pihenj kicsit. Rád fér.
-Köszi anya. -mosolyodok el majd bemegyek és lefekszem az ágyamra gondolataimba merülve és Zoé gondolataiba.
YOU ARE READING
Beleszerettem egy démonba
RomanceEz a történet egy 17 éves lányról szól. A neve Zoé és az apjával él. Anyja 8 éves korában elhunyt. Átlagos életet él míg egy éjszaka meg nem jelenik a szobájában egy különös idegen akiről kiderül hogy egy démon.