13.fejezet: Csók

271 18 1
                                    

-Amúgy Anna gyere csak ide. Ezért kapsz! -mondtam és kicsit kergetőztünk.

Zoé szemszöge

Ezután Anna elvitt minket a mozihoz.

-Mozizni fogunk? Mit nézünk? -kérdeztem kíváncsian

-Van egy film amit nagyon meg akarok nézni. Ugye nem baj ha kicsit önmagamért is választottam.-kérdezte Anna

-Dehogy baj. Biztos jó film lesz. -mondtam

-Elmegyek felveszek egy kis pénzt. Ti addig nyugodtan menjetek be mindjárt csatlakozok. -mondta Márk mire egyszerre mondtuk neki hogy rendben. Azt hiszem sejtem mit akar. Biztos észrevétlenül be teleportál. De jó már neki. Így könnyű. Bementünk megvettük a jegyeket és leültünk. Mellettem kb 10 perc múlva megjelent Márk is. Rám nézett és kacsintott egyet.

-Megjöttem. -monda Márk a többiekkel pedig csak annyit mondtunk hogy rendben mert már kezdődött a film

Kb a film huszadik percénél járhattunk ami egész vicces jelenet volt és próbáltam nem hangosan nevetni. Rá akartam tenni a szék karfájára a kezem de hirtelen egy másik kezet éreztem ott ami persze Márk keze volt. Amikor el akartam venni hirtelen elvette a karfáról a kezét és megfogta meg fogta az enyémet amit a karfára rakott. Nem is tudtam hogy ilyen udvarias. De egyszer csak azt vettem észre hogy a kezemre teszi az ő kezét. Nem fogta meg csak rátette. Meglepődve néztem rá de ő csak a filmet néztem mosolyogva. Próbáltam nem tudomást venni a cselekedetéről de a szívem majd kiugrott a helyéről. Végül sikerült vissza iránytani a figyelmem a filmre ami lassan elég szomorú lett és persze hogy nem bírtam ki hogy ne sírjam el magam. Márk egyszer csak megfogta a kezem én pedig mivel a film hatása alatt voltam nem érdekelt és szorosan fogtam én is az övét. Mikor már jobban voltam el akartam venni a kezem de nem engedte ezért a film végéig fogtuk egymás kezét ami miatt kicsit zavarban is voltam. A film után megkérdeztem Annától mit akart ennyire megnézni ebben a filmben.

-Mert? Ennyire nem tetszett? -kérdezte

-Hát tudod hogy mindig nagyon beleélem magam így nem lett a kedvenc filmem.

-Tudom de ahhoz képest elég jól érezted magad láttam ám. -mondta vigyorogva

-Mi? Miről beszélsz? -kérdeztem értetlenkedve

-Hát láttam ahogy szorongatod Márk kezét. Biztos jól érezted magad közben. -kötekedett én pedig paradicsom vörös lettem.

-Nem. Félreérted. Márk fogta meg a kezem hogy kicsit megnyugtasson én pedig a film hatása alatt voltam és ezért szorongattam. -próbáltam kimagyarázni magam

-De jól esett nem? -kérdezte Anna én pedig egy pillanatra elgondolkodtam majd Márkra néztem aki mosolyogva várta a válaszom.

-De. Kicsit. -mondta miközben lesütöttem a szemem mert nem akartam hogy lássák milyen vörös a fejem de félszemmel mégis Márkra pillantottam aki meglepődve nézett.

Mivel látták hogy zavarban vagyok Anna annyit mondott hogy menjünk enni. Egy kis hamburgerezőben ettünk és beszélgettünk. Aztán elmentünk Anna szerint az utolsó program helyünkre. Kis idő múlva el is értünk oda ami egy vidámpark volt. Rajtam egyből egy nagy mosoly jelent meg hiszen már kiskorom óta nem voltam itt.

-Anna ez a mai legjobb ötleted. -mondtam és öleltem át boldogan barátnőm

-Haha. Gondoltam hogy tetszeni fog. -mondta nevetve közben ő is megölelt

-Na mire várunk menjünk. Menjünk. -mondtam és engedtem is el Annát hogy menjek a kasszához mire mind a hárman nevettek egyet rajtam hogy mennyire sietősre fogtam. De aztán eszembe jutott valami. -Ööö inkább menjetek ti előre. -mondtam Annának és Dávidnak akik értetlenül néztek. -Én Márkkal megyek. -mondtam és megfogtam Márk kezét aki meglepődve nézett. Annáék mosolyogva nézték a jelenetet majd odamentek a kasszához és míg nem figyeltem Márknak odanyújtottam egy kis pénzt és ekkor már megértette mit miért tettem.

Beleszerettem egy démonbaDove le storie prendono vita. Scoprilo ora