الفصل الرابع والعشرون

8.3K 253 31
                                    

قرمط نجح يا رجاله وشهيصكوا بفصل قليل ف النكد شوية .

استمتعوا ❤❤
____________________________________

بالغرفة عند ريتاج وجاسر.....

ريتاج(بهدوء): احنا لازم نتكلم وانت لازم تسمعني ومش هتطنش زي كل مرة يا جاسر ...

جاسر(بهدوء): اتفضلي....

ريتاج(بهدوء): انا قولتلك قبل كدا السبب ف اني عملت كدا بس انت فضلت مصمم على موقفك وانا كنت متأكده انك هتعمل كدا بس بس(قالت ودموعها بدأت تهبط على خديها) بس انا تعبت من  كدا  تعبت من بعدك عني واهمالك ليا ، تعبت من اني مبقتش مهمه عندك ، بقيت احس ان لو حصلي اي حاجة انت مش هيهمك ، بقيت اخاف انام مصحاش من الزعل ، خفت اموت وانت لسه زعلان مني ، انا....

قاطعها جاسر وهو يضمها ف احضانه بعد تلك الكلمات التي القتها ف وجهه عن الموت..

جاسر(بحده): متجيبيش سيرة الموت دا تاني .

ريتاج(وهي تبكي و تشدد من احتضانه): انا كنت بخاف يحصلي حاجة وانت مش معايا ، كل الخوف اللي كان موجود ايام ما بابا مات رجعلي تاني بس رجع أقوى يا جاسر ، انا مقدرش اعيش من غيرك مهما حصل ، سامحني يا جاسر ارجوك ،انا خلاص مبقتش قادرة على بعدك دا ،ارجوك سامحني.

جاسر(بهدوء): اهدي يا ريتاج خلاص انا مسامحتك والله.

ريتاج(بنفي): لا انت مسمحتنيش مسمحتنيش.

جاسر(بضحك): طب وايه بقا الي يثبتك اني سامحتك.

ريتاج(ببراءة): انك تقولي تاجي زي ما كنت بتقولي.

ضحك جاسر بشدة ثم زاد ف ضمها  فمخططه قد تحقق بالفعل ف جعل ريتاج تحاول ان تجعله يسامحها.

رفع جاسر وجهها اليه ثم نظر الى شفتيها التي اشتاق الى تذوقها فالتقط شفتيها في قبله جعلتها تذوب بين يديه ، بادلته ريتاج القبله بشغف اكبر فهي ايضا قد اشتاقت له مما جعله يحملها وذهب بها الفراش ليبثها عشقه الخالص ف عدة جولات .

استلقى جاسر على الفراش وهو يلهث فتقدمت ريتاج منه ووضعت رأسها على صدره غير مصدقه ان حياتهم ستعود من جديد، قبل جاسر رأسها وضمها اليه ..

جاسر(بحنان): ريتاج.

ريتاج(بنعاس): امم.

جاسر(بهدوء): ف حاجة عايزة اقولها .

ريتاج(بإنتباه): قول..

جاسر(بهدوء): انا سمحتك يا ريتاج عشان انتي عرفتي انك غلطتي واعترفت بيه ، انا عارف ان عقابي ليكي كان قاسي عليكي بس مش عليكي لوحدك كان قاسي عليا انا كمان ، بس بس...

ريتاج(بإنتباه): بس؟؟!!

جاسر(بهدوء): اللي حصل يوم ما كنتي لابسه القميص الأزرق دا ميتكررش تاني.

عشق مؤبد حيث تعيش القصص. اكتشف الآن