دخل عمار غرفة ريتاج، وجدها نائمة بعمق شديد ، قبلها من رأسها وجلس على الكرسي بجانب فراشها ...
عمار(بحزن): انا انا اسف يا تاجي ، انا عارف ان اللي عملته غلط ، الحالة اللي انتي وصلتي ليها دي بسببي ،انا عايزك تسامحيني، انتي عارفة اني مكنتش في وعيي لما ضربتك ، انا كنت خايف وقلقان عليكي لانك متغيرة معانا من الصبح ، انا خوفت اخسرك ،انتي الوحيدة اللي مش هاقدر اخسرها، اصحي وانا هاعملك كل اللي انتي عايزاه .
ثم قبلها من جينها وخرج من الغرفة ،وجد عمار شاهندا قد استعادت وعيها وتقف هي وكاميليا والجميع خارج الغرفة ...
احتضن عمار شاهندا وقال....
عمار(بحنان): بقيتي كويسه يا شاهي ؟؟
شاهندا(بحزن): الحمد لله يا عمار ، ريتاج صحيت ولا لسه ؟؟
عمار(بنفي): لسه ،الدكتور قال كمان ساعه كدا وتفوق .
عمار(موجها حديثه لجاسر): شكرا يا جاسر ،بجد مش عارف اقولك ايه؟؟
جاسر(بغضب): انت اخويا يا عمار مينفعش تشكرني ، المهم انها تبقى كويسه .
عمار(بهدوء): ان شاء الله، انا مش عايز اتعبكوا تاني ،هي ساعه وتفوق ونروح لو انتو وراكوا حاجة مهمه روحوا اعملوها.
عدي(بغضب): متقولش كدا يا عمار احنا هانستنى معاك لغاية ما نروح كلنا سوا .
شكلهم عمار واستأذنهم للذهاب للطبيب .
____________________________________
رن هاتف سيدرا برقم والدتها ..سيدرا(بهدوء): الو .
صفيه(بتعجب): ايوا يا سيدرا ،انتو فين ؟؟
سيدرا(بهدوء): احنا في المستشفى.
صفيه(بقلق): ليه ؟؟ايه اللي حصل؟؟ ،حد جرالوا حاجة منكوا ؟؟
سيدرا(بهدوء وهي تبتعد عن الموجودين): لا يا ماما بس ريتاج تعبت شوية واحنا هناك معاها كلنا .
صفيه(بقلق): طب هي بقت كويسه؟؟
سيدرا(بتأكيد): اه الحمدلله احنا مستنينها تفوق ونرجع كلنا .
صفيه(بتنهيدة): ماشي يا حبيبتي ، لو عوزتوا اي حاجة اتصلوا بيا .
سيدرا(بإماءة): ماشي يا ماما سلام .
صفيه(بهدوء): سلام .
انهت سيدرا الاتصال وذهبت لتجلس بجانب فارس وعدي .
كانت شاهندا وكاميليا يجلسون بجانب جاسر ،رن هاتف شاهندا برقم والدتها ،استأذنتهم لترد على الهاتف ، قام جاسر حتى يأتي للجميع بشئ يشربوه هو و فارس ، مر جاسر على شاهندا الواقفه تحدث والدتها وسمعها تقول ...
شاهندا(بغضب): بقولك يا ماما ريتاج تعبانه ، عايزاني اروح ازاي يعني انا مش فاهمه .
إيمان:......
أنت تقرأ
عشق مؤبد
Romanceكثيرٌ من همس العشق والغزل، في ليلةٍ بين اثنين هما أنا وأنت، قمرٌ ونجمٌ يُشاركاننا حبّاً ووداً دون كلل. هو: ذلك الشاب الوسيم ذو العيون الزرقاء التي تسحر من يراها،هو كبير اسرته، عاش ف اسره مليئة بالحب والحنان . هي: تلك الفتاه ذات الشعر البني الامع ، ف...