1

451 20 12
                                    

(YOROBUUUUN!! SÜRPRİİİİZZZ! BEN GELDİİİM! Ani bi kitap ilhamı geldi Han hakkında. Ben de hazır sizi özlemişken alelacele bi kitap kapağı hazırlayıp buraya geldim. Konu, Han'ın idol olmadan önce kullandığı instagram hesabı üzerinde. Hesabın adı @/wltjd914. Hesabı instagramdan aratırsanız bulursunuz. İyi okumalar aşklarım♥️♥️)

-Hadiii!! Lütfeeenn!!! Gir gir gir gir!!! OLDU! GİRDİİİM! GİRDİİİİİMM!! WUAAAHH ANNEEEE! GİRDİM! HAN'IN HESABINA GİRDİM! ANNEEE! ANNECİĞİİİMM! Diye bilgisayarın başından fırladım. Annem odama girdi.

-Salak mısın sen? Ne bağırıyorsun?

-Hesap hackledim! Müthiş bir şey! İnanılmaz bir olay! İnanamazsın!

-Aigoo! Kaç yaşındasın şu haline bak? Al! Deneme sonucun gelmiş. Baban görürse bu bilgisayarlar kalmaz elinde. Sınav sonucunun haline bak hele! Optik okuyucu okuma zahmetine bile girmemiş. Bilgisayar olsam ben bile okumam bu sonucu. Ne bir sevgilin var ne gideceğin bi üniversite! Aigoo! Bilseydim seni doğurma zahmetine girmezdim!

-Hayır hayır! Bu sefer farklı! Bu sefer...gerçekten çok farklı. Sana harika bir damat getireceeeemmm! Gerçekten çok güzeeeell! Diye sayıklarken annem bana umutsuz vaka gibi bakıp çıkıp gitmişti. Derslerde pek harika değildim. Aslında şu hayatta becerikli olduğum hiç bir şey yoktu. Onları sevmek dışında. STRAY KİDS'i sevmek dışında. Tüm varlığımı onlara harcamıştım. Pişman da değildim. Diğer üyeler buna sahip miydi bilmiyorum ama Han'ın idol olmadan önce kullandığı bir instagram hesabı vardı. Ve ben...tüm bursumu Han'ın hesabını hacklemek için kurs almaya harcamıştım. Bu yüzden ilk ve son hacklediğim hesap o olmuştu. Bunu yapma sebebim ne miydi? Fark edilmek. Hayallerimin erkeği, annemin damadı, çocuklarımın babası, kardeşimin eni-benim kardeşim yok, her neyse! Han tarafından fark edilmek. Han Jisung! Evet o harika adam. Hellevator'dan beri fark edilmek için yapmadığım şey kalmadı. Konserlere gittim, mektuplar gönderdim, albümler aldım, fan meetinglere gittim...ama hiç fark edilemedim. Her birinde fark edilme olasılığım düşük ama Fan meetingler? 5 fan meeting'e katıldım.

İlki, yağmur yağdı ve iptal edildi.
İkincisi, ayağım kırıldı ve tekerlekli sandalye ile içeri alamayacaklarını söylediler.
Üçüncüsü, Han hasta hissettiği için gelmemişti. Bu beni biraz tatmin etti en azından diğerleri ile görüştüm.
Dördüncüsü, hava çok sıcak olduğu için fenalık geçirdim ve...eve gönderildim.
Beşincisi, okuldan kaçmıştım ama babam tarafından yakalandım...

Anlayacağınız bu dünyaya şanssızlık abidesi olarak gelmişim. Ben Bulhaeng! Go Bul Haeng! Annem koymuş adımı. Kim kızına şanssızlık, diye isim takar ki? Bana takmışlar. İsim kaderi belirler derler ya. Tam da öyle olmuş. Lise sonda, Daegjung Lisesinde okuyorum. Tek hedefim...Han Jisung. Ah pardon! Hala hesabı neden aldığıma gelmedik.

Düşündüm ki, idol olsaydım ve şimdiki hesabımı çöpe atsaydım, yıllar sonra bu heaabımdan bir mesaj almak...milyonlarca mesajın arasından da olsa dikkatimi çekerdi. O yüzden, ben da Han'ın hesabını çaldım. Bu hesaptan Stray Kids'in resmi hesabına yazacağım. Böylece daha fazla dikkat çekebileceğim. Sonra...hesabı Han'a hediye edebilirim. Aslında kafam çalışıyor ama yanlış şeylere. Hehe!..Kendimi yatağa atıp telefonumu aldım ve hesabın yeni şifresini girdim. Kaydettim. Han'ın hesabına sahip olsam da sanki Han'a aitmişim gibi hissettim. Bu tam bir şifaydı. Yatakta dönüp durdum. Her şeyden önce ilk atağımı yaptım.

wltjd914:
Han-aaahh!! Selam!

Hesabını hatırladın mı?

Mesajıma geri dönersen hesap bilgilerini sana veririm.

Bekliyor olacağım. Seni seviyorum Han-ah!

Umarım bu sefer...şansım yaver giderdi...

WLTJD914 {Instagram Han Jisung}Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin