6

192 19 20
                                    

(Han ne yaptın Han? Kızı kaçırdın Han! Oldu mu şimdi bu Han?)

Sabah koşa koşa okula gittim. Son dakikada okula yetişmiştim. Sınıfa kendimi attıktan sonra Seok'tan mesaj aldım.

"Dünki videoyu bana at da beraber paylaşalım."

Hemen videoyu ona attım ve çektiğimiz selfieyi de gönderdim. İkisini de paylaşmıştım. O da öyle yaptı. Fazla geçmeden tüm gözleri üzerime dikmiştim. Sonra, Han'ın hesabı kapattığını fark ettim. Kişisel hesabımdan yazdım.

gbh.333:
Han-ah!

Hesabı kapatmışsın.

Hemen mi?

Bazen fotoğraflarına bakıyordum.

Çok tatlıştı.

Neden sildin ki?
(09.56)

realstraykids:
Şirketten izin aldım ve hemen sildim.

Daha fazla tutman doğru değildi.

Bir başkası da çalabilirdi.
(10.00)

gbh.333:
Anladım.

Önemli değil.

Mesajıma görüldü aldıktan sonra telefonu cebime attım ve derse odaklandım.

(Han'ın ağzından)
Bana yazdığı hesap kendisine aitti. Girdim. Biraz kurcalamaktan zarar gelmezdi. Son paylaşımına baktım. Erkek arkadaşı mı vardı? Bana bu kadar yavşamışken? Aigo! Ben onun sevgilisi olsam şiddetle kıskanır ve hesap sorardım. Çok rahat bi erkek olmalıydı. Videoya girdim. Müsait bir ortamdaydım. Sesi açıp izlemeye başladım.

-Eğlenceli mi?

-Korkutucu!

-Korkuyor musun?

-Evet. Ama eğlenceli. Diyor ve gülüyordu. Yanındaki çocuk da gülüyordu. Yanda da fotoğraf vardı. Etiketlemişti çocuğu. Çocuğun hesabına girmiştim. O da bir artistik patinajcıydı ve aynı video ile fotoğrafı paylaşmışlardı. Bir sürü fotoğraf çekmişlerdi. Bunların hepsini o çekmiş olmalıydı. Go Bul haeng. İsmini okuyunca yüksek sesli ani bi kahkaha ile koltuktan düşmüştüm.

-BAĞIRMAA! Diyerek bana asıl bağıran Changbin'in kendisi olmuştu. Kendimi susturup odama gittim. Yatağıma oturdum ve profilini kurcalamaya gittim. İkisinin de son gönderisi dışında birbiri ile bi alakaları yoktu. Sevgili miydiler değiller miydiler bilmiyordum. Gerçi beni pek de ilgilendirmiyordu. Fan meeting'e 3 günden daha az kaldığını fark ettiğimde heyecanlanmıştım. Bu fan meeting biraz daha değişik olacaktı.

(Bul Haeng'in ağzından)
Seok ile okul çıkışı yürüyorduk. Han, aklıma gelip duruyordu. Ben Han'ı düşünürken Seok bana bir soru yönetmişti.

-Huh?

-Hoşlandığın biri diyorum...var mı?

-Hayır yok. Sevdiğim idoller dışında.

-Hangi idolleri seversin?

-Açıkçası yakışıklı olan herkesi.

WLTJD914 {Instagram Han Jisung}Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin