(Canım sıkıldı. Geri geldim. Biterse salarım. Bitmezse akşama.)
(Konser günü)
Etrafımda koca bir tur atıp beyaz elbisemi annem ve teyzeme gösterdim.-Nasıl olmuş?
-Aigooo! Kızımın güzelliğine bak teyzesi?
-Bir tanesini alıp, diğerinin konserine götürecek...Woaaahhh!! Az zilli değilsin sen de.
-Anne! Sen yokken teyzem-
-Harika görünüyorsun. Dedi teyzem. Annem evde değilken içtiğini ve Han'ın üstüne kusup üstüne üstlük evleneceğim kişiyi buldum diye bağırdığını bilmiyordı. Gülümsedim. Çantamı yanıma aldım ve evden çıktım. Sağa sola baktım. Seok gelmek üzereydi. Önümde duran araba kornaya basınca Seok'un arka koltukta oturduğunu gördüm. Arabaya bindim.
-Gidelim. Dedi. Annesinin şoförü olmalıydı. Seok ve ailesi çok zengin değillerdi ama Seok'un dedesi, yani annesinin babası oldukça zengindi. Bu yüzden konsere bir özel araba ile gitmiştik. Konser alanında indikten sonra hemen telefonumj çıkarıp Jisung'a mesaj attım.
haengogo:
Han Jisung bey?Biz vardık!
hanjiji:
Seok'da mı geldi?Kavganızdan sonra gelmeyeceğini düşünmüştüm.
haengogo:
Sen neredem biliyorsun?hanjiji:
Sizi görüyorum.Çok güzel görünüyorsun.
Ama nereden gördüğümü söyleyemem.
haengogo:
Teşekkür (✿ ♡‿♡)Sen de çok güzel çocuksun ama seni göremiyorum.
hanjiji:
Bir kaç saat sonra görürsün.Şimdi gidip makyajımı yaptıracağım.
Byee~~❤️
haengogo:
Eng~?Kalp mi o?
Aigoooo! Kalbim!
O benim kalbim!
Polisleeer!
Kalbimi çalan hırsızı bulduuumm!!
Han Jisung!
-İçeri geçmeyecek miyiz?
-Huh? Evet. Hadi gidelim. Dedim ve elini sımsıkı tutup onu peşimden sürükledim. İçeri girip, yerlerimize oturduk.
(Han'ın ağzından)
O çocuğun gelmesini istemiyordum. Seok'um gösterinin olduğu gün, Haeng biletleri istememesi ve pamuk kalbi beni ona çekmişti. Aslında hayır. Onun aklı, beni ona aşık etmişti. Asla aklıma gelmeyecek şeyler yaptırmıştı bana. Mesela sırf Seok'a sevgili imajı vermek için üstümü soyup kapıya çıkmam gibi. Ama planlarım bir türlü tutmamıştı.Haeng'in Webtoonlardan oluduklarını ona yaşatamasam da iyi anlaşmak ve yanında durmak yeterdi benim için. En azından şimdilik.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
WLTJD914 {Instagram Han Jisung}
Teen Fiction-YHA! NEDEN INSTAGRAM HESABIMI ÇALDIN? KİMSİN SEN? +Sadece...hurda bir araba gibi görünen çürük bi hesabı sahiplendim. Aradan yıllar geçti, benca artık sana ait sayılmaz. Değil mi?