(Hızını alamayan admin geldi. LET'S GET IT!!!)
Eve doğru yürürken Seok bir soru yöneltti.
-Ah tabi ya! Davet ettik ama nerede olacağını söylemedik. Performansın. Nasıl bilecekler?
-Şey...öğrenirler canım. Kolay iş. İdoller sonuçta. Fanlarına sorsalar tak diye öğrenirler.
-Doğru.
-Acıktım.
-Ben de.
-Hadi benim evime gidelim. Bir iki yemek dışında pek beceremem ama ramen yapabiliriz.
-Ben yaparım. Ne istersen.
-Gerçekten yemek yapmakta yetenekli misin?
-Fazlasıyla. Yarışmalar için farklı şehirlere gittiğimde yurtta kendimize çok yapıyorduk. O yüzdenol geliştim.
-Peki. O zamaaaannn kimchimiz var, güzel bir pilav ve domuz sırtı yapalım.
-Olur.
-Ooo! Et pişirebilir misin?
-Tabiki. Ben Prens Seok'um.
-Anladım anladım. Dedim ve sessiz sedasız yürümeye devam ettik. Eve girdik ve ellerimizi yıkayıp mutfağa geçtik. Önlüğü beline bağlarken onu izledim. O...o doğaüstü kusursuzluğa sahipti. Ona yardım edip bildiğim bir çorbayı yapacaktım. Soğanları doğrarken birden elindeki maşayı bırakıp yanıma geldi.
-Öyle değil öyle değil. Böyle doğrarsan çok yavaş doğrarsın. Elini kesme ihtimalin de yüksek. Tırnaklarını içerde tut. Dedi ve elimi tutup nasıl yapacağımı gösterdi. Gösterdiği gibi yaptım. Sonra o bana baktı. Bunu fark edince ben de ona baktım. Dudaklarıma baktı. Elini elimin üstünden çekti. Bir süre öyle kaldık. Ne olduğunu düşünmeden edemiyordum. Elimi tuttu. Gözlerim kocaman açıldı. Elimi elinden çektim. O da benden uzaklaştı. Yemek yapmaya devam ettik. Sonra pişirip yedik. Bir süre sonra film izleme kararı ile odaya geçtik. Filmin ortasında omzuma düşmüştü başı. Kedi gibi sokulmuştu bana. Uzanmasına yardımcı olup ben de kendi odama çekildim. Üyelerin imzaladığı albümü alıp bakındım. Han'ın yapıştırdığı notu elime alıp okudum.
"Seni gerçekten kırmak istememiştim. Her şey için teşekkür ederim ve özür dilerim. 'hanjiji' hesabından gelen mesajlar bana ait olacaktır. Kaba davranışım ve hatalarımı telafi etmem için bana bir şans daha vermeni istiyorum. İyi anlaşalım <3"
Şoka uğramıştım. Elimi ağzıma bastırıp sevinç çığlığı attım. Hemen telefonu elime aldım. İçim şiddetle titriyordu. Bakındım. Hiç bir yerden mesaj gelmediğini sanarken Kakaotalk uygulamasının üzerindeki bildirimi gördüm. Hemen tıkladım.
"hanjiji, sana mesaj göndermek istiyor."
Donmuştum. Aklımı kaybetmiştim. Hemen kabul edip mesajlarını okudum.
hanjiji:
Selam! Bulhaenggie!Sen de suçlusun ama centilmen bir erkek olarak sana hatalarımı telafi ettireceğim.
Öncelikle, onigiriler çok lezzizdi ve dondurmayı da çok beğendim.
Devamını öğrenmek için önce mesajlarımı açıp sen de benden özür dilemelisin.
(16.47)haengogo:
ÖZÜR DİLERİİİİİMM~~❤️Eyoo! Kullanıcı isimlerimiz çok benzer🧚♂️
(22.31)hanjiji:
Ehem!Özrünü kabul ettim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
WLTJD914 {Instagram Han Jisung}
Teen Fiction-YHA! NEDEN INSTAGRAM HESABIMI ÇALDIN? KİMSİN SEN? +Sadece...hurda bir araba gibi görünen çürük bi hesabı sahiplendim. Aradan yıllar geçti, benca artık sana ait sayılmaz. Değil mi?