24/FİNAL\24

169 21 45
                                    

(Han çok güzelsin han...Han Jisung Han jisung! Seviyorum snei🥰 Ani final için üzgünüm haber vermeyi unutmuştum lmao)

Biraz sonra beraber Haeng'in evine doğru yol aldık. Haeng'in evine gidince Seok, Haeng'in bileğini tutup durdurdu.

-Şey...söylemem gereken bir durum var.

-Nedir? Dediğinde Seok'un gözleri dolmuştu. Onun için de üzülüyordum. Biraz uzaktan onları izledim.

-Şey gidiyorum. Yurtdışına. Dayımın yanına. Vedalaşalım.

-Ne zaman?

-2 gün sonra.

-Peki. Umarım her şey senin için daha güzel olur. Dedi Haeng. Seok, haeng'in kollarını tutup alnına küçük bir öpücük bıraktı. Sonra  ondan ayrıldı. Birbirlerine al salladılar ve Seok bana doğru yürüdü. Elimi uzattım. Tokalaştık ve gitti. Sonra Haeng'in yanına yürüdüm. Seok'un öptüğü gibi öptüm ben de alnını. Bana izin vermiş hatta sarılmıştı. Saçlarını okşadım.

-Seok için üzgün hissediyorum ama hatalarından ders çıkarması gerek.

-Tabiki. Yine de önemli değil. Böyle her şey daha iyi olabilir.

-Evet. Hadi sen de git artık. Şüphelenmesinler.

-Uyuduğumu sanıyorlar.

-Peki. O zaman...

-Bir kahve içip uyuyana kadar yanında bekleyebilirim.

-Kabul. Dedi. Birlikte içeri girdik. Kahveleri odasına götürdük. Birlikte yatağa oturup çocukluğumuz hakkında konuşarak sohbet ettik. Bir süre sonra göğsüme ağırlığını verdiğini gördüm. Bana sarılmıştı ama uykuya da dalmıştı. Kedi gibi görünüyordu. Onun uzanmasına yardımcı olup pencereyi açtım. Tekrar bahçeye atladım. Eve doğru yürümeye başlamıştım. Göğsümde hala uyuşukluk vardı. Onu seviyordum ve bana yakın olması beni mutluluktan öldürüyordu.

(Bul Haeng'in ağzından)
Sabah uyanınca gördüklerimin bir rüya mı gerçek mi olduğunu anlamadım ama komodinin üstündeki iki kahve bardağını görünce gülümsedim. Gerinerek okul kıyafetlerimi giyindim ve telefonumu elime alıp haberlere baktım.

"Kpop starı Han Jisung'un flört iddasında yeni gelişme!"

Haberin üstüne tıkladım.

"İddaları ortaya atan W.S. bugün erken saatlerde dış hatlar havalimanında görüldü. Ülkeyi terk ettiğine dair iddalar olurken şahsın kimliği 2018 yılında Kore'yi uluslararası olimpiyatlarda temsil eden Artistik Patinajcı WANG SEOK olarak tespit edildi. Bay Wang'ın sosyal medya üzerinden yaptığı paylaşım olaya noktayı koyarken, ülkeyi terk ettiği iddaları doğrulanmış oldu."

Haberi okuduktan sonra linke tıklayıp seok'un paylaşımına girdim.

"Hepinizden tüm içtenliğim ile özür dilerim. Atristik patinajcılık kariyerime bir aktivite olarak devam edecek ve yurtdışında hayatımı sürdüreceğim. Han Hyung adına çıkarılan olaylar tamamen benim suçumdu. Han ve arkadaşım, uzun zamandır arkadaştı ve bu arkadaşlıkları predebut zamanına kadar uzanıyor. Han hyung'un eniştesi ve arkadaşımın annesi lise arkadaşı ve tanışlığı buradan başlıyor. Bu yüzden ikisinin arasında olan tüm ilişkileri anlayışla karşılamanızı ve olayı burada noktalamanızı rica ediyorum. Sevgi ile kalın."

Bu postun altındaki yorumları hızla okumaya başladım. Olumlu ve özür dolu yorumlar vardı. Bazıları olanlar için çok üzüldüğünü söylemişti. Tabiki bazıları hala nefret içerisindeydi. Ama 1000 yorum varsa 900 tanesi olumlu sayılabilecek mesajlardı. Bu beni sevindirmişti. Bunu Han'a göstermek istiyordum. O sırada bir numara aradı beni. Hemem açıp kulağıma koydum.

-Uyan artık! Sana sürprizim var!

-Han?

-Evet benim! Numaramı ezberlemedin mi? Çok kötü bir kız arkadaşsın. Pencerenden gördüğüm kadarıyla hazırlanmışsın. İn de seni okula bırakalım.

-Ne? Dedim ve pencereye çıktım.

-İn hadiii! Sana haberleri göstereceğim.

-Gördüm! Senin de mi haberin var.

-Ben, seok, felix, chan hyung, pd-nim ve...eniştem! Dün gece biraz uğraştık. Bir de anneni unutmamak gerek.

-Neden hiç bir şeyden haberim yok?

-Hallettik işteee! Gel de sevgilimi okula bırakayım. Biraz hava at.

-Aptal çocuk. Dedim ve güldüm. Aşağıya indim. Şoförle beraber beni almaya gelmişlerdi. Arabaya bindim. Bana bakıp güldü. Ne maske ne şapka? Hiç biri yoktu. Okula varınca haber yayılmış olmalı ki herkes kapıdaydı. Arabadan çıkmaya korkmuştum.

-Çık!

-Huh?

-Çık da onlara kimin kızı olduğunu göster!

-Çok kalabalık. Ölmem değil mi?

-Ölmezsin. Çık hadi. Dedi. Beni cesaretlendirmişti. Ayaklanıp arabadan çıktım. Herkes ellerinde telefon ile merak içerisinde beni süzüyordu. İlk defa ayaklanan bir bebek gibi şaşkınca ve korkakça baktım çevreme. Büyükçe yutkundum. Başımı hafifçe eğip yere odaklandım. Çantamı sırtımda düzeltip okula doğru yürüdüm. Herkes uzaktan ama merakla yürüdüğüm yöne doğru kafasını çeviriyordu. Okulun içine girince rahat bir nefes aldım ama bakışlar hala bitmemişti. Sadece azalmıştı. Kendime gelip öğretmenler odasına doğru yürüdüm. Tam girecekken telefonuma bir mesaj geldi. Çıkarıp baktım.

wltjd914:
Harika görünüyordun. Bana ait olduğun için teşekkürler🥰

-SON-

WLTJD914 {Instagram Han Jisung}Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin