Oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayın..
350-400 oy
600-700 yorum✨
Bu bölümde müziği seçemedim.. Üzgünüm 🥲
"Bana sonsuz destek olan Seksengun_ adlı okuyucuma çok teşekkür ediyorum..☀️"
Sabah saat 10:00
Efil kuyucu
Uyandığımda evde yankılanan müzik sesiyle yüzümü buruşturdum, Ateş hala uyuyordu ama benim kıpırdanmamla uyanmıştı. Dün gece iki saat Ateş'in abisi Batın ile konuşmuştuk, bir süreliğine keyfinin kahyası öyle istediği için burada kalmaya karar vermiş.
Bunu üzerine Ateş evin çok kalabalık olacağını düşünerek Neslihan ve Selman'ı yan taraftaki eve yerleştirmeye karar vermişti, bugün de taşınacaklardı.
Ellerimle gözlerimi ovuştururken mutfağa doğru adımladım. Gördüklerim benim kaşımı çatmama sebep oluyordu. Batın abi ve Adem oynayarak bir şeyler hazırlıyorlardı, Ceren tezgahın üstüne çıkmış ayakları un içindeydi.
"ATEŞ!" Diye bağırdım şaşkınlıkla, hepsi bana dönerken Batın abi dudağını büzdü.
"Noluyo kızçe?"Ciddi anlamda dün gece beni delirtmişti ve üstüne birde sabah bu olayla karşılaşmıştım. Adem duraksadı ve Ceren'i tezgahtan alıp kucakladı, Ateş o sırada dibimde bitmişti.
Ateş bunun büyük abisi olduğunu ve delinin teki olduğunu söylediğinden inanmamıştım. "Abi? Napıyorsunuz kurban olayım bu saatte karga bokunu yemedi!" Batın abi üstündeki şortu çekti. "Kahvaltı amınakoduğum neye benziyor?"
"Abi öyle de .."
"Yok ben bunu sikicem!" Diye yükselmişti Ateş'in abisi.Ateş geriye doğru çekilip Ceren'i kucağına alıp etrafı inceledi, "Ee Neslihan ve Selman nerede?" Evet bu sabah burada olmaları gerekiyordu ama yoklardı, yada yerleşeceklerdi.
"Gelmeyin dedim.""Ne?" Dedi Ateş şaşkınlıkla elleri Ceren'in unlu ellerini tutuyordu, Ceren ise Ateş'in uzamış saçlarıyla oynuyordu. "Ne demek kovdum Batın!"
"Bağırma lan! Ses tellerin kopucak."Kıkırdadığımda Ceren'de benimle beraber güldü, Batın abi o kadar rahattı ki..
"Şaka lan şaka! Gül diye." Sesli bir şekilde gülerken elindeki salatalığı kocaman ısırdı. "Hadi bakim oturun o kadar yaptık yemezseniz zorla yediririm." Elimi yıkayıp kağıt havluyla kuruladım, Ateş'te Ceren'in ellerini yıkıyordu. "Batın!" Diye seslendi Ceren.Batın abi Ceren'e baktı. "Söyle amcam?"
"Batın sen babama ne demiştin tekrar söyle!" Diye bağırdı heyecanla, Ateş işini hallettikten sonra masaya benim yanıma oturdu. Hemen diğer yanımda Adem vardı. Yavaşça ona döndüm,
"Fehmi yok mu?
"Yok yenge işi vardı." Kafamı sallayıp özenle hazırlanan tabakları süzdüm , cidden çok güzeldi.Ateş gülerek abisine bakıyordu, Batın abi ciddi anlamda sert birisi gibi gözüküyordu. 34 yaşında olmasına rağmen çocuk ruhlu bir adamdı ve enerjik. Tabağın dibindeki çayı gördüğümde iğrendim ve Ateş'in elinde olan elimi sıktım, Ateş Adem'e baktı. "Adem çay! Çay Adem çay! Kaldır!"
Adem aceleyle çayı önümden kaldırıp tezgaha bıraktı. "Noldu?" Ses üzerine karşıma baktım. Ateş abisine hızlıca döndü. "Hamile."Duraksadı, Batın abi hayatının şokunu yaşamış gibiydi. "Lan!" Dedi gözlerini büyüterek. "Lan evli değiliz dediniz , hiiiğğ günah la günah!"
Dudaklarımı birbirine bastırıp Ateş'e baktım, benimle beraber gülüyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KARA +18(YENİDEN YAZILIYOR!)
RomanceOnu uzun süredir öldürmek istedi aslında. Denedi ama yapamadı. Yıllardır defalarca onu öldürmek için nişan aldı. Son kez denemek istedi o gece. Son kez. Ama aşkına yenilip yapamadı . "Aşık olmasan beni öldürecek miydin?" "Aşığım." Duraksadım .Yüzümü...