Herkes merhaba.. bugün yayınladığım bölümden dolayı bir açıklama yapma gereği duydum. Çok gereksiz bir algı var. Bir sahnede Ateş karakterinin kolunda yabancı bir alfabeyle dövme olduğundan bahsettim. Ardından Efil karakteri Ateş'in lakabının kara olduğunu öğrendi falaaan.. bundan sonra çoğu kişi bana özelden "maça kızını kopyalamışsın" tarzı şeyler yazmış. Öncelikle maça kızını hiç okumadım ve içeriğini bilmiyorum. Bora Karabey'in lakabının kara olduğunu yeni öğreniyorum. Yeni öğrendim. Fakat maça kızını okumamakla beraber bir kere bile bakmadım. Okumuş olsam tamam esinlendim derim. Ki ben spoi videoları paylaşmama rağmen sahne bana ait değildir bu bir dizi sahnesidir diye uyarı yapan bir yazarım .
Kopyalık bir durum yoktur . Bilginize. Boş algı yaratılmasını istemem. Karakterin kolunda yabacı alfabeden dövme var demişim. Özelden birisi bana "Bora karabeyinde var ama" demiş . Arkadaşlar bu olabilir. Bunda ne var? Bora Karabey'e özendiğim anlamına gelmiyor.. kitabın içeriğini bile bilmiyorum ben.. lütfen boş algı yapmayın. Bunu istemiyorum. Hem kitabı okuyup hem algı yapmanız çok garibime gidiyor. Ha tabiki eleştiriye açığım, ama bu karakterde de var kopyalamışsın gibi kelimeler duymak istemiyorum. Kitabın adı KARA olduğu için Erkek karakterin lakabını kara yaptım. Bora Karabey ile hiçbir alakası yoktur. Olmayacaktır. Bir kere bile okumadığım kitap için kopyalamışsın gibi şeyler duymak hoş değil.. ve bu olay bir başka kitapta daha sorun yaratmıştı. Başka bir kadın kitabında karakterinin soyadını Karabey yaptığı için linçlenmişti. Soyad bir kitap karakterine ait değildir. Diğer kitaplarda kullanabilir. Hangi soyad olursa olsun. Bu benim kitabımın karakterlerinin soyadı da olabilir. Linçlenecek bir durum yoktur. Sürekli Bora Karabey karakterinden özenmişsin lafını Söyleyecekseniz lütfen kitabı okumaya bırakın.
Okuduğunuz için teşekkürler.Bu arada kaba bir şekilde eleştiren kişilere diyorum. Nazikçe fikirlerini belirten kimseye lafım yok..✨
İlk ve son açıklamamdır.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KARA +18(YENİDEN YAZILIYOR!)
RomanceOnu uzun süredir öldürmek istedi aslında. Denedi ama yapamadı. Yıllardır defalarca onu öldürmek için nişan aldı. Son kez denemek istedi o gece. Son kez. Ama aşkına yenilip yapamadı . "Aşık olmasan beni öldürecek miydin?" "Aşığım." Duraksadım .Yüzümü...