In primul rand: Imi pare foarte, foarte rau ca am intarziat atata cu postarea acestui capitol, dar am avut o gramada de teste la scoala si nu am avut timp mai deloc pentru scris. Scuze :">
In al 2-lea rand: Imi pare rau pentru simplitatea capitolului. S-ar putea sa nu fie chiar atat de interesant deoarece l-am scris in ora de romana :">
In al 3-lea rand: Sper sa va bucurati, totusi, de el :]
Peace&Love,
Maria ♥
P.S: s-ar putea sa o considerati pe Mel putin perversa, dar cine a spus ca fetele nu sunt perverse? >:) In plus..sa nu negati ca nu vi s-a intamplat niciodata asa ceva /:)
:))
♥
P.S2: Imi pare rau ca e atat de scurt, dar stiti ca ma pricep sa scriu doar capitole scurte ;))
___________________________________________________________________________
Cap X
Dorinta
„Inca nu-mi vine a crede cat de repede trece timpul cand sunt alaturi de Vlad. Peste cateva zile o sa sarbatorim o luna de cand suntem impreuna. Pot spune ca sunt, oficial, cea mai fericita fata de pa fata pamantului deoarece am cel mai bun iubit pe care o fata si l-ar putea dori. Vlad este cel mai atent, intelegator si iubitor baiat din cati am cunoscut. Pe zi ce trece imi demonstreaza tot mai mult cat ma iubeste.
Cand am implinit o saptamana de cand eram un cuplu, a venit la mine acasa cu 7 trandafiri rosii. M-a privit in ochi, spunandu-mi: „Cate o floare pentru fiecare zi petrecuta alaturi de tine.” A fost atat de dulce si de romantic incat in acea clipa mi-au pornit lacrimile de fericire. M-am emotionat mai ceva decat o tanra atunci cand este ceruta in casatorie de barbatul pe care-l iubeste.”
„Vlad..” Am inchis jurnalul si m-am trantit in pat privind spre tavan. Tot ce puteam vedea era chipul lui zambindu-mi.
Era clar. M-am indragostit nebuneste de el. Doar spunandu-i numele imi aparea un zambet pe buze si in momentele in care-mi aminteam de clipele petrecute alaturi de el, mii de furnicaturi imi treceau prin tot corpul, iar pielea mi se facea ca de gaina. Vlad facea sa se nasca in mine o dorinta atat de mare, dorinta de a fi a lui intru totul.
Am inchis ochii si am inceput sa ma imeginez in pat, alaturi de el. Dintr-o data tot corpul mi s-a incalzit.. Atunci a fost cand am hotarat: in ziua in care o sa implinim o luna o sa fiu a lui, iar el o sa fie al meu. Pentru totdeauna.
M-am uitat in calendarul de pe perete. 31 octombrie. Asta insemna ca mai erau 3 zile pana in ziua aniversarii noastre. 3 noiembrie urma sa fie sambata. Am stat putin pe ganduri si am inceput sa-mi fac planul.
In acea zi, parintii mei aveau o nunta in afara orasului. Aveau sa plece sambata dimineata si sa se intoarca abea duminica seara. Totul parea perfect. Aveam casa la dispozitie pentru 24 de ore.. 24 de ore doar pentru noi.
Mi-am deschis din nou jurnalul si am inceput sa notez:
„- Nu-i spune ca parintii tai o sa fie plecat!
-Pregateste o cina romantica epntru voi 2.
-De cumparat:
-carte de bucate
-lumanari aprfumate
-petale de trandafiri
-baloane
-prezervative(?)
[lista ramane deschisa]”
In jurnal mi-am facut doar o schita a ceea ce avea sa fie cea mai importanta noapte din viata mea.
-Mel, vino jos. Ai un vizitator, s-a auzit vocea mamei mele.
-Oricine ar fi, spune-i sa vina sus.
Mi-am aranjat hainele putin sigonate de la atat „miscare” si m-am asezat pe pat ca o fetita cuminte si ordonata, cum niciodata n-am fost.
Pe usa a intrat baiatul inalt cu ochi caprui care mi-a facut inima sa bata de 10 ori mai repede decat era normal.
-Vlad! I-am zambit si i-am sarit la gat. Mi-a dat un sarut atat de dulce ca mi-a fost frica asa nu dau in diabet. Glumesc :] . Dar totusi, a fost un sarut dulce.
-Vino, simte-te ca acasa.
I-am uramarit fiecare miscare, fiecare pas pe care il facea pana a ajuns la patul meu si s-a asezat.
-Vino, Mel. Mi-a zis facandu-mi semn sa ma asez pe genunchii sai, ceea ce am si facut.
I-am trecut o mana dupa cap si l-am sarutat pe gat. I-am putut simti pielea fosrte fierbinte si fina. Fiecare coltisor al trupului sau ma ducea cu gandul la acea noapte de neuitat pe care urma s-o petrecem impreuna.
Mi-a zambit intr-o parte si si-a trecut mana peste piciorul meu stang, dezgolit.
Deoarece tatal meu era un om friguros, la noi in casa erau peste 25 de grade C, de accea si in mijlocul iernii, prin casa, ma imbracam cu haine de vara. In acea zi purtam o pereche de hotpants si un maieu negru, simplu, care, recunosc, era destul de decoltat. In momentul in care Vlad si-a trecut mana peste piciorul meu am observat ca privirea i-a fugit catre decolteul meu. AM chicotit. Nu ma deranja faptul ca prietenul meu imi admira decolteul. Ba chiar, ma simteam extrem de bine stiind ca se simte atras de mine. Inainte mi-era jena daca ii fugeau ochii la una din partile mele intime, dar in acel moment ma simteam in largul meu.
Cand mi-a auzit chicotul si-a ridicat privirea si mi-a spus un „scuze..” rusinat.
-Nu ai de ce sa-ti ceri scuze.
I-am zambit si l-am privit in ochi, in acei ochi caprui in care dorinta era personajul princial. Din fiecare gest, fiecare miscare pe care o facea puteai sa-ti dai seama ca tot corpul ii era plin de dorinta atunci cand era cu mine, iar hainele pe care le purtam si pozitia pe care o aveam nu-l prea ajutau in incercarile lui de a se stapani.
Mi-l imaginam ca pe un tigru indragostit de prada lui, incercand din rasputeri sa-si stapaneasca dorinta de a o ucide, de a-i simti gustul carnii, multumindu-se doar cu mirosul ei.
Si adevarul era ca iubeam sa-l vad in acea stare. Imi placea sa-i trezesc acele sentimentem, sa-l fac sa fiarba de dorinta. Stiam ca nu era tocmai bine ce simteam, dar cred ca oricarei fete ii place sa-l faca pe un baiat sa se simta asa din cauza ei. De ce?Pentru ca in acel momenti te simti ca o zeita, iar ele este sclavul tau. In acele clipe el este la fel de vulnerabil ca un nou nascut in fata ta. Atunci, doar atunci, poti sa faci ce vrei cu el; te poti juca cu mintea lui, cu trupul lui, ii poti face hormonii sa alerge prin venele lui ca niste cai de curse, innebunindu-l; Facandu-l sa nu mai gandeasca logic.
Si oricat de bine m-as fi simtit vazandu-l n acea stare, m-am ridicat din bratele lui si m-am apropiat de dulap.
-Parca incepe sa se raceasca, nu? Mi-am scos o bluza de trening larga si am pus-o pe mine.
-Da.., l-am auzit aprobandu-ma pe un glas scazut si l-am privit. Fata ii era rosie si mici stropi de transpiratie i se formase-ra pe frunte. Am zambit ca pentru mine si l-am sarutat pe frunte. Era mai fierbinte decat in urma cu cateva minute. „Cine stie ce si-o fi imaginat..” mi-am spus in gand, privindu-l cu un zambet jucaus.
-In curand, dragul meu.. in curand.
-In curand? Ce?
-Vei vedea.
L-am sarutat elnt pe buzele voluptoase. Pe fata lui am observat un strop de confuzie. Nici nu-si imagina cat de curand avea sa se intample ceea ce se vedea ca-si dorea.
CITEȘTI
Reintalnirea
Teen FictionPOEVSTEA NOASTRA series, V1 Mel, o adolescentă obisnuită se reîndrăgosteşte de prima ei iubire, de cel de care s-a îndrăgostit făra să-şi dea seama pe când era doar o copilă. Dar povestea se complică atunci când îşi dâ seama că de fapt confundă sent...