"Prieteni cu beneficii"

1.8K 50 11
                                    

 Dreapta: Ovi :x :))

__________________________________________________________________________

Cand am vazut cum o saruta pe oxigenata mi-a venit sa ma ridic si sa-i var ceasca de cafea in cap, dar de impiedicata ce sunt mi-am varsat-o pe tricou.

Simteam cum mi se aduna tot sangele in cap, fata a inceput sa-mi arda si sa mi se inroseasca pana in varful urechilor.

            -Hey, chill out.. Isi da seama, mi-a spus Ovi printre rasete.

            -Ma bucur ca te distreaza toata situatia asta, i-am raspuns sec si m-am ridicat de la masa.

            Am intrat in baie, si, mi-am dat grabita pantalonii jos. Erau plini de cafea pe langa buzunare. Am avut noroc ca nu a fost si fierbinte, ca, probabil ca acum nu mai eram doar in baia pub-ului nervoasa, ci direct la spital cu arsuri de gradul 3.

            -Nesimtit imputit!! Idiot!! Injuram incercand sa-mi pastrez totusi un ton scazut in timp ce-mi frecam pantalonii in zonele patate cu o batista uda.

            -Da, prietenul tau este chiar un nesimtit imputit, s-a auzit o voce cunoscuta. M-am intors repede si l-am vazut pe Stefan sprijinindu-se de usa.

N-am stiut cum sa reactionez, n-am stiut cum sa ma acopar. Stateam in fata lui intr-o pereche de boxeri cu Tweety. M-am inrosit toata si mi-am pus blugii uzi in fata.

            -Ce cauti aici!?! Iesi afara, acum, i-am strigat nervoasa.

            -Sa ies afara? Dar e baie publica..

Radea, nesimtitu.

            -Iesi afara sau ies eu.

            -Haha! Tare as vrea sa te vad cum iesi.. asa, mi-a spus printre rasete si mi-a privit picioarele goale. A inchis usa si a bagat cheia in buzunar.

L-am privit mirata. Prin minte au inceput sa-mi treaca sute de scenarii despre ce avea de gand sa faca. Nu cred.. Era doar imaginatia mea. Stefan putea fi orice, dar nu cred ca era un pervers mucos.  

            -De.. de ce ai inchis usa?

            -Pentru ca vreau sa vorbim in liniste.

            -Tss. Nu avem ce vorbi, i-am raspuns rapid si am intrat intr-o toaleta.

            -Iesi afara, nu fi copila. Vreau sa vorbim..

            -Daca vreau sa fiu copila, sunt copila, i-am raspuns rastit. In plus, pe langa faptul ca nu avem ce vorbi, nu ma simt confortabil sa stau in chiloti in fata ta.

L-am auzit chicotind, i-ar apoi l-am vazut, prin crapatura de jos a usii toaletei, ca s-a asezat langa si s-a sprijinit cu spatele de usa.

            -Pe mine nu ma deranj..

Parca il vedeam cum ranjeste cu o placere imensa.

            -Perversule, i-am taiat propozitia inainte de a o termina si am continuat sa-mi sterg blugii. Daca vrei sa vezi pe cineva in chiloti, du-te si priveste-o pe blonda oxigenata.

            -Ohoo.. esti geloasa? i se putea simti in glas zambetul satisfacut pe care-l avea pe buze.

            -Pe aia? In niciun caz.

ReintalnireaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum