Si iata ca am scris un nou capitol ;)) In dreapta e melodia pe care am ascultat-o. Nu stiu de ce, dar melodia asta mereu ma bine dispune.. Cred ca s-ar putea sa fie ritmul ala vesel :))
Ah da.. si cred ca i se potriveste perfect lui Stefan :))
Enjoy^^,
__________________________________________________________
Dupa ce am iesit din pub, i-am povestit lui Ovi despre faza cu prietena lui. La inceput a fost putin suparat, tot repeta ca era sigur ca o sa se intample asa ceva, dar dupa putin timp s-a calmat si mi-a spus ca o sa rezolve el toata chestia asta cumva. Ma intreb cum o s-o faca.. O sa se descurce el cumva. Am incredere.
Nu s-a mai intamplat nimic interesant in acea saptamana. Pe Stefan nici nu l-am prea vazut pe la scoala. S-o fi intamplat ceva cu el sau doar chiuleste ca nesimtitu'? Parca vad ca chiuleste toata ziua ca sa stea cu oxigenata. Desi pe ea parca am vazut-o zilele astea pe hol..
Afara e din ce in ce mai frig. Este inceput de Decembrie si zapada pare ca deja a pus stapanire pe toata tara. Nu imi mai vine sa ies din casa. Urasc frigul asta.. Deabea astept sa vina primavara.
Tot weekend-ul am stat in pat si m-am uitat la filme. Sedentarismul, lenea si oboseala au pus stapanire pe mine.
„S-a terminat..” Am citit mesajul. Am stat putin pe ganduri ca sa imi dau seama despre ce e vorba, apoi am realizat ca vorbea despre prietena lui. Ce? S-a despariti de ea..? SI totul doar din cauza mea. Saracul Ovi.. Trebuia sa fac ceva pentru el. Nu puteam sa-l las asa..
Am luat telefonul si i-am format numarul.
O: Da..?
-Cum adica s-a terminat?
O: Pai asa bine. S-a terminat... Cineva i-a spus ca ne-a vazut in pub sarutandu-ne.. si am incercat sa-i explic situatia, dar nu m-a crezut.. Asta e..
-Pff.. Din cauza mea s-a intamplat totul. Imi pare atat de rau.. Te rog nu fi suparat pe mine.. Vrei sa vorbesc eu cu ea?
O: Nu, nu.. las-o. Daca nu vrea sa aiba incredere in mine..
-Off.. Ce faci acum?
O: Nimic.
-Ai chef de o cafea?
O: Pai.. parca da.
-La mine?
O:Ok.
-Perfect. Te astept.
O:Ok. Pa pa.
M-am ridicat din pat si am coborat in sufragerie.
-Mamaaa! O sa vina Ovi, colegul meu pe la noi.. Avem de facut un referat pentru istorie.
-Acum?
-Da. Acum, m-am intins pe canapeaua din fata televizorului. Unde e tati?
-L-au chemat la serviciu.. cica au o urgenta.
-Sambata? Ciudat.. In fine. Ne poti face doua cafele?
CITEȘTI
Reintalnirea
Teen FictionPOEVSTEA NOASTRA series, V1 Mel, o adolescentă obisnuită se reîndrăgosteşte de prima ei iubire, de cel de care s-a îndrăgostit făra să-şi dea seama pe când era doar o copilă. Dar povestea se complică atunci când îşi dâ seama că de fapt confundă sent...