Sarhoş

2.8K 126 52
                                    

Arkadaşlar bu bölümü sizler için uzun tuttum. Ygsden sonra kendime moral olsun diye yayınlıyorum. Umarım yorumlarınızı eksik etmezsiniz.
NOT: Bu bölüm Katherine'ın ağzından yazılmış bir sahne var ve bundan sonra arada bir Katherine'ın ağzından da bölüm yazacağım. Ayrıca Multimedyadaki şarkı Britney Spears'dan Criminal. İyi okumalar :D

CAROLINE:

Katherine'ı karşımda görünce çok şaşırmıştım. Katherine hepimize göz ucuyla baktıktan sonra konuşmaya başladı.

-Caroline hey. Görüşmeyeli uzun zaman oldu. En son görüşmemizde Klaus ile yaşadığınız ateşli sex dakikalarınızı Tyler'ın duyması için yüksek sesle söylemiştim. Bu arada o nasıl? Hala ateşli mi?

Kanın yüzüme akın ettiğini hissedebiliyordum. Klaus göz ucuyla bana baktı.

-Anlaşılan sonunda Klaus'un cazibesine karşı koyamayıp soluğu onun yanında almışsın.

İyiden iyiye kızarmıştım.

-Herneyse seni daha fazla utandırmaya gerek yok. Klaus. Beş yüz yıllık düşmanım. Hala beş yüzyıl önceki halindesin. En son melezlerle kafayı bozmuştun.

-Biraz daha konuşursan seni kendi ellerimle öldüreceğim.

-Nasıl olsa eninde sonunda beni öldüreceksin. En azından son sözlerimi söyleyip de giderim.

Kafasını Hayley'e çevirdi.

-Seni tanımıyorum.

-Ne tesadüf bende seni tanımıyorum. Elenaya benziyorsun ama o olmadığın kesin.

Katherine şeytanı bir şekilde güldü.

-Görünüşüm seni yanıltmasın. Her ne kadar ona benziyo olsamda o olmadığımı bilmelisin. Uzun süredir Klaus'u tanırım ama seni ilk defa görüyorum. Ayrıca ben Katherine. Beni herkes tanır.

Bu sefer gözleri Jackson'a kaydı.

-Kim bu ateşli çocuk. Seni de daha önce görmedim ama tanışmayı çok isterim.

O sırada Hayley sahiplenircesine Jakson'ın elini tuttu.

-Ah demek siz ikinizsiniz. Ne yazık. Ama ben, sahipli erkekleri daha çok severim. Onları baştan çıkarması hem daha zor hem de daha eğleneli. Caroline bunu en iyi bileceklerden biri. Öyle değil mi Caroline.

-Senin nasıl biri olduğunu bilecek kadar çok şey yaşadım seninle Katherine.

-Elena nasıl? En son ona vampir virüsü aşılamıştım.

Sinirli bir şekilde ona baktım.

-İyi merak etme sen. Sorman büyük incelik.

Sırıttı. Bu hareketi daha da sinirimi bozmuştu.

-Peki diğer Mikealson nerede? Siz hepiniz çok sıkıcısınız. Geçen defa ona veda edemedim en azından şimdi veda etmeme izin verin.

O sırada merdivenlerin başında Elijah göründü. Katherine o yöne bakınca hepimiz dönüp Elijah'ya baktık. Ellijah şaşkınlık dolu bakışlarıyla merdivenlerden iniyordu.

-Katarina?

Katherine kendini tutan iki adamın elinden kurtulup "Elijah" diyerek Elijah'ya yöneldi. Ama Klaus son hızla onu tutup duvara mimledi.

Yeni Bir Başlangıç (Klaroline)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin