*Ara Bölüm*

1.2K 92 19
                                    

Sizin için kısa bir ara bölüm yazdım arkadaşlar. Sezon finali çok kötü bitmişti. Biraz da olsa rahatlamanız adına kısa ve öz bir bölüm yazdım. Kafanızdaki birkaç soruya cevap niteliği taşıyor. Ayrıca bölüm sonunda, sizden bir ricada bulunacağım. Cevabını yorum olarak atabilirsiniz.


Caroline:

Gözlerimi açtığımda başımda dikili duran bir Davina görmeyi beklemiyordum. Tabi evdeki tüm güçlü cadılar gitmişlerdi. Anlaşılan Klaus son çare Davina'yı çağırmış.

"Neler oluyor?" dedim merakla yerimde kıpırdayarak.

"Kalkma aşkım yerinden, biraz dinlen" dedi Klaus.

"Olayı açıklayın bana. Hemen!" diye sitem ettim. Hepsi birbirlerine düşünceli gözlerle bakmaya başladı.

"İçinizden biri hemen durumu açıklamazsa kafayı yiyeceğim.

Bunu dememle birlikte Davina söze başladı.

"Çok ilginç bir durumla karşı karşıyayız Caroline. Aslına bakarsan, olaylar normal gitse şaşırmamız lazım. Etrafımızdaki hangi olay ilginç değil ki?"

"Davina açık konuş" dedim sitem ederek.

"Bebeğin, karnında dönüşüm geçirmiş. Bu yüzden acı çekiyordun. Nedenini bilmiyorum ama sanırım bu gece dolunay olduğu için dönüşüm tetikledi"

Duyduğum şey gerçek olamazdı değil mi? Bir kurtadam, laneti tetiklemek için birini öldürmeliydi. Nasıl olur da bebeğim, bu lanete sahip olabilir ki?

"Bu münkün olamaz. Laneti tetiklemek için birini öldürmen gerekiyor. Bebeğim nasıl olur da bu lanete sahip olur?"

"Anlaşılan bebek, istediği zaman dönüşüm geçirebiliyor. Bu yetenek ve lanet ile dünyaya gelecek. Dolunay zamanı da duygularını en üst safhada yaşadığı için dönüşüm yaşamış olmalı. Onu büyümle sakinleştirdim ama bir süre daha kıpırdamamalısın. Yoksa..."

"Yoksa ne?" dedim merakla.

"Yoksa tekrar dönüşüm geçirir ve acı geri gelir. Ayrıca bebek zamanla daha da büyüyüp güçlenecek. Karnını yarıp, içinden çıkma ihtimali de söz konusu. Ve de her dolunay bunu yaşayacaksın Caroline. Senin yanında olacağım ama o büyüdükçe güçlenecek ve dişleri, tırnakları çıkacak. Daha da canını yakacak, içten içe seni parçalayacak Caroline. Buna elimden geldiğince engel olmaya çalışacağım ama dikkat etmelisin. Bundan sonra dolunaydan önce ve sonra Klaus'un kanından da iç, içeriden seni ısırma ihtimali var ve bunu fark etmeyebilirsin."

"Doğduktan sonrada mı böyle olacak? O küçücük hali ile dönüşüm geçirmesine dayanamam." dedim aciz bir ses tonuyla. O küçücük bedeninin bunu yaşamasına dayanamam.

"Doğduktan sonra buna kesin bir çözüm bulacağım. Esther'in Klaus'a yaptığı bir büyü gibi, kısa süreliğine onun kurtadam tarafını bastıracak bir büyü yapacağım. Ama bunun için ona, kanımdan içirmeliyim. Ayrıca onun kanına da ihtiyacım var. Yani belki şuan da büyüyü yapabilirim ama bu büyük bir risk taşıyor. Bu riski göze alamam." Dedi Davina çaresizce. Bende ona güç vermek adında elini tuttum.

"Sorun değil Davina sen elinden geleni yaptın" dedi Kol tebessüm eşliğinde.

"Sen kapa çeneni. Size yardım etmemin tek nedeni Caroline, yoksa ikinizin de canı cehenneme. Ne Klaus senin hatırın için, ne Kol senin kara kaşın kara gözün için yapıyorum bunu. Minik yeğenim ve Caroline için buradayım. Caroline size karşı çıkarak benim hayatımı kurtardı. Şimdi de ona, iyiliğinin karşılığını veriyorum" dedi Davina sert bir şekilde.

Yeni Bir Başlangıç (Klaroline)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin