Şimdi arkadaşlar sona 4-5 bölüm kaldı bunu hatırlatmakta nefret ediyorum ama öyle. Bu nedenle artık her şey daha basit olacak. Mesele bu bölüm pembe dizi tadında geçiyor. Bundan sonra ufak çaplı aksiyonlar olabilir hepsi bu çünkü sona yaklaşıyoruz.
Kafamda minik bir senaryo var ve onu uygulayacağım. Dediğim gibi hikaye tam olarak final yapmayacak, ayda bir bölüm gelebilir çünkü bende bitirmek istemiyorum.
Ayrıca isteyenler diğer fanfictionımı okuyabilirler. Onda daha saçmalamaya başlamadım çünkü :)
Bu arada multi çok güzel... Hope ve Storm olarak görün bebekleri.
(Not: Bölümü kontrol etmeden yayınlıyorum yazım yanlışlarım olabilir şimdiden kusuruma bakmayın)
Caroline'dan:
Yaşananların üstünden koca bir dört yıl geçmişti. Olaysız diyemeyiz ama yine de bize göre sıradan şeyler yaşanmıştı. Birkaç kez saldırıya uğradık, Klaus ile küstük, ben annemin evine gidecektim ama annemin öldüğü aklıma gelince kriz geçirdim. Klaus o halimi görüp üzüldü ve yanıma gelip benden özür diledi ve barıştık. Sonra Katherine ve Hayley kavgası yaşandı. Ciddiyim oldu bu. Hayley Katherine'in en sevdiği elbiseyi yırtınca Katherine çıldırdı. Sonra kavga ettiler, Hayley Katherine'i ısırdı Katherine de Hayley'in boynunu kırdı. Herneyse bir de gidip Klaus'u ikna ettik, Katherine'e kanını vermesi için. Daha doğrusu ben ikna ettim. Nasıl ikna ettiğimi anlatmak istemiyorum. Pis sapık fırsatçı Klaus.
Olanların ardından Stefan bir süre yanımızdan ayrılmadı ve tahmin edin ne oldu? Stefan hala yanımızda. Bunun nasıl olduğunu sorarsanız açıkçası ben bile bilmiyorum. Onu kalmaya ikna ettim o da gitmek istemedi. Klaus 5-6 kez onu kapı dışarı etmiş olsa da yine de Stefan kalmayı başarmıştı. Aslında haklıydı da, onu Mystic Falls'a bağlayan bir şey kalmamıştı.
Kai de hala bizimleydi. Freya'dan ayrılmak istemediğini söylese de tabiî ki biz bunu yemedik. Burası gücün kaynağıydı ve Kai gücünü Dahlia'yı öldürmek için kullandığından kendisine güç toplamakla meşguldü. Freya ile evli çiftler gibi atışıp duruyorlardı ama. Bu ikili Kat- Elijah'dan sonra favori çiftim.
Ayrıca Hope ve Storm da büyüdüler. Storm dört yaşında Hope ise yarın altı yaşına girecek. Ve bizde onun doğum günü için hazırlık yapıyoruz.
Bu arada Kevın babası döndükten sonra onu bir melez yapmak istediğini söyledi. Onun tekrar ölmesine göz yumamazmış. Bunun için de Hope'un kanı gerekliymiş. Tabiki Klaus buna izin vermesi ama Kevın bize "Siz vermezseniz ben alırım" deyince bunu yapmak zorunda kalmıştık. Ve şuan Kevın'ın babası da bir melez.
Hayley ile Jackson hala evliler ve cidden iyi anlaşıyorlar. Bu ikiliyi de seviyorum.
Katherine ve Elijah'ya gelirsek dediğim gibi ikisi favori çiftim. Evin içinde Stefan dolanırken bile Katherine Elijah'nın dibinden ayrılmıyor. Bunun nasıl olduğunu sorarsanız bende bilmiyorum. Sanırım Elijah'nın Katherine için kendini feda edecek olması Katherine'i oldukça etkilemişti.
Birde Kevın-Rebekah olayı var. Aralarında bir şey geçmemişti. Birbirlerine soğuk davranıyorlardı ve sürekli atışıyorlardı. Kevın fazla yanımıza gelmezdi ama yarınki doğum gününe kendini zorla davet ettirmişti. Babası ile geleceklermiş. Birde "Yeğenime hediye alacağım" diyip durdu. Al bir zahmet. Cimri şey...
İşte bizde şuan bahçede Hayley, ben ve Jackson süsleme işleri ile uğraşıyorduk. Önceden Hope'un yaşadığını saklarken şimdi doğum günü partisi ile yeni yaşını kutluyorduk. Umarım hep böyle olurdu hayatımız.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yeni Bir Başlangıç (Klaroline)
ФанфикCaroline annesini kaybetmenin acısıyla her şeyi geride bırakmaya, Mystic Falls'tan ayrılmaya karar vermiştir. Çareyi ise kendisine büyük acılar yaşatmış Klaus'un yanına gitmekte bulur. Ama bilmediği bir şey vardır. Klaus'un durumu Caroline'ın sandığ...