Bu bölüm biraz kısa oldu. Diğer bölüm oldukça uzun olacak. Erken yayınlamamın sebebi sizi bekletmemek. Hazır yazmışken yayınlıyım dedim. Diğer bölüm biraz geç gelebilir çünkü uzun bir bölüm olacak. Neyse uzatmıyım ben. İyi okumalar.
Klaus:
Gözlerimi açtığımda Caroline o deniz mavisi gözlerini bana dikmiş, beni izliyordu.
-Günaydın.
-Günaydın.
-İkinize de günaydın.
Sesin geldiği yöne dönüp baktığımda Rebekah’nın bıkkınlık dolu gözlerle bize baktığını gördüm.
-Beş dakikadır başınızda dikiliyorum. Elijah yorgun olduğunuzu belirttiği için uyandırmadım ama yeter artık. Eğer ikinizde o lanet kıçınızı yataktan kaldırmazsanız ben tekmeleyerek sizi kaldıracağım.
Caroline yataktan destek alarak kalktı. Bende yataktan kalkıp Rebekah’ya ters bir bakış attıktan sonra odadan çıktım. Caroline ile birlikte bahçeye indik. Katherine elinde Elijah’ya ait olduğunu düşündüğüm bir kitap tutuyordu. Elijah ortalıklarda görünmüyordu. Caroline Katherine’ın yanına gitti.
-Hey nasılsın bakalım.
-Nasıl görünüyorum? Berbat göründüğümü biliyorum ama öyle değilim. Aksine çok mutluyum.
O sırada Hayley de aşağı indi.
-Peki bu mutluluğunun bir sebebi var mı?
Katherine Hayley’e bakıp “Odadayken Elijah beni öptü de” dedi. Bunu yapması sırıtmama neden olmuştu. Güçsüz bir insan bedenindeyken bile Hayley’e kafa tutuyordu. Hayley umursamaz gözükmeye çalışsada sinirlenmişti.
Ve olayın ana karakteri bahçe kapısından içeri girdi. Tabi herkes dönüp Elijah’ya baktı.
-Bu ilginizin nedenini merak ediyorum.
Kimseden ses çıkmamıştı. Ta ki Hayley sinirlerine hakim olamayıp konuşana kadar.
-Katherine senin onu öptüğünden bahsediyordu da.
Elijah Katherine’e döndü.
-Bana öyle bakma Elijah. Caroline ile konuşuyorduk. Hayley kendisini ilgilendirmeyen şeyleri dinlemesin o zaman. Zaten sabahtan beri bir ton olay yaşadım. İçlerinde iyi olan anımı paylaşmam suç mu?
-Katarina. Aramızda yaşanan şeyler aramızda kalsın. Tabii tekrar yaşanmasını istiyorsan…
Katherine’ın gözleri ışıldamaya başlamıştı.
-Sizin yatak odası muhabbetlerinizi dinlemek zorunda değiliz. Artık şu konu kapansın. Caroline aşkım bugün evde kalmak istediğine emin misin?
-Aslında düşündüm de Hope ile zaman geçirmek istiyorum. Ayrıca ben buraya geldiğimden beri onunla pek ilgilenemedin. Malum benimle ilgilenmekten. Üçümüz bir şeyler yapsak. Biliyorum evde uzaklaşması sıkıntılı bir durum ama en azından onu yakınlardaki bir parka götürsek. Elijah ve Katherine de bizimle gelir. Olmaz mı?
Benden önce Hayley söze atladı.
-Buna izin vermiyorum. Bu çok riskli. Klaus bir şey der misin?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yeni Bir Başlangıç (Klaroline)
FanficCaroline annesini kaybetmenin acısıyla her şeyi geride bırakmaya, Mystic Falls'tan ayrılmaya karar vermiştir. Çareyi ise kendisine büyük acılar yaşatmış Klaus'un yanına gitmekte bulur. Ama bilmediği bir şey vardır. Klaus'un durumu Caroline'ın sandığ...