Yeni Bölüm Değil!!!

940 41 36
                                    

Öncelikle küçük bir duyuru, sınavlarım yarından itibaren bitiyor, bundan sonra bölümler eskisi gibi sıklıkla gelecek. Yani 4-5 günde bir yeni bölüm gelir. 

İkincisi, sizin için özel bir bölüm yazmayı planlıyorum henüz nasıl bir şey olacak bilmiyorum. Karakterleri, kendi ağızlarından komik bir şekilde tanıtabilirim yada onlarla röportaj yapabilirim. Yada bir bölümlüğüne, onları farklı bir boyuta gönderebilirim. (Mesela hepsinin insan olduğu, Klaus ve Caroline'ın arkadaş olduğu ve Care'ın Klaus'a platonik aşık olduğu bir bölüm.) Daha başka fikirler de düşüneceğim ve sizin görüşlerinize de açığım. Bunlardan birisini beğendiyseniz yorum olarak belirtin lütfen. Başka boyuta hapsolma bir büyü ya da birinin rüyası olabilir. Ben mutlaka yaratıcı bir şeyler bulurum. Bence sonuncu güzel olabilir ama sizde düşüncelerinizi belirtirseniz sevinirim.

Bir şey daha sormak istiyorum. Sizce erken final yapmalı mıyım? Eğer evet derseniz 5-10 bölüm sonra final yapabilirim. Lütfen görüşlerinizi belirtin. Seçenekler:

1)Evet yap, bıktık senden sürekli saçma sapan şeyler yazıyorsun. Hikayeyi de sil hatta. (dsadasd bunu seçmeyin lütfen)

2) Hayır yapma, daha bir sürü şey yazabilirsin bence. Hem daha karpuz kesecektik nereye hemen. 

3) Off banane ben bir arkadaşa bakıp çıkacaktım.

4) Bence zirvede bırak. 5 bölüme final yap.

5) Gereksiz işler yapma git bölüm yaz (sadadad bunu da seçmeyin filan :D)

Neyse işte yorum olarak görüşlerinizi belirtin. Bu arada yeni bölüm bugün ya da yarın gelecek. Bugün bitiremem büyük ihtimalle... Siz yorum atın ama cidden ikilemde kaldım


Yeni Bir Başlangıç (Klaroline)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin