Hata mıydı?

2.3K 124 18
                                    

Yeni bölümü haftasonu yayınlamayı düşünüyordum ama diğer bölüme olan ilgiden dolayı biraz erken yayınlama kararı aldım. İyi okumalar :D

Caroline:

Klaus ile birlikte restorandan ayrıldık ve çıkışta beklemeye başladık.

-Klaus. Neyi bekliyoruz?

Klaus hafifçe sırıttı.

-Aracımızı. Birazdan burada olur.

Meraklanmıştım. Limuzin filan mı kiralamıştı acaba? O  sırada karşı taraftan bize doğru gelen faytonu fark ettim. Gözlerime inanamamıştım. Fayton mu kiralamıştı?

-Hadi aşkım gidelim.

Kolunu bana uzattı ben de koluna girdim. Birlikte faytonun yanına gittik. Elimi uzatıp atların başını okşadım. Ardından Klaus’un yardımı ile faytona bindim.

-İlk başta faytonla Nola sokaklarında biraz turlayalım. Tiyatronun başlamasına daha bir saat var.

Evet anlamında başımı salladım. Üzerimdeki şoku hala atlatamamıştım. Fayton hareket etti ve Nola sokaklarında gezinmeye başladı. Etrafımızda rengarenk evler vardı. Hepsi de birbirinden güzeldi. Başımı Klaus’un omzuna yasladım. Bunu beklemediği açıktı ama tepkisinden, bu hareketimin hoşuna gittiği kanısına vardım. Bir süre başım Klaus’un omzunda yol aldık. Başımı omzundan çekeceğim sırada, eli ile başımı tekrar omzuna yasladı. Sonra da saçlarımı okşamaya başladı.

-İyi ki geldin Caroline. Hayatım hiç bu kadar renkli olmamıştı. Sen yanımdayken bu şehir gözüme, her zaman olduğundan daha renkli, daha canlı gözükmeye başladı.

Başımı daha da kendine çekti. Dışarıdan bakan insanlar bizim yeni sevgili olan genç aşıklar olduğumuzu düşünür ama biz bundan çok uzağız. Ben bile aramızda olan şeye anlam veremiyorum. Beni sevdiğini biliyorum. Anlaşılan ben de onu seviyorum. Ama birlikte miyiz? Ben ona mı aidim. Bugün Jackson’a öyle demişti. Bana ait olan iki şey ile birliktesin demişti. Ona ait olduğumu düşünüyordu. Peki ben ne düşünüyordum? Şuan düşündüğüm tek şey onun yanında kalmak istediğimdi. Bu şekilde kalmak, onun omzunda uyumak istiyordum. O sırada faytoncunun sesi ile irkildim.

-Geldik.

Ah gelmez olaydık keşke. Zaman ne çabuk geçmişti. Acaba farkında olmadan uyumuş olabilir miyim?

- Yarım saat daha var başlamasına. İstersen biraz daha dolaşabiliriz.

Kafamı kaldırmadan “Tamam” diye cevap verdim. Fayton yine hareket etti.

Sanki Klaus düşüncelerimi okumuş gibiydi. Belki o da, biraz daha bu şekilde kalmamızı istiyordur. Bu düşünceme sırıttım. Klaus’un bu kadar romantik olmasını bekleyemem. Aslında oldukça romantik biri. Kendi içimde çelişki yaşıyorum şuan.

Faytonla bir on beş dakika daha gezindik. O sırada fayton bir çukurdan geçti. Bunu beklemediğim için aniden sarsıldım. Klaus beni daha sıkı tuttu. O an Klaus’un beline sıkıca sarıldığımı fark ettim. Tiyatro salonuna gidene kadar bu şekilde kaldık.

Klaus aşağı indi ve benim inmeme yardımcı oldu. Birlikte tiyatro salonundan içeri girdik. Bize özel kişilerin oturduğu yerden bilet almıştı. Yerlerimize oturduk ve gösteriyi beklemeye başladık. Beş dakika sonra gösteri başladı.

Yeni Bir Başlangıç (Klaroline)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin