Bölümü Cuma yayınlıcaktım ama oylar ve okunma fazla olunca erken yayınlamak istedim. Ayrıca The Originals’ın son bölümünü izlemedim fakat duyduğuma göre Freya Klaus’a taraf almış. Benim hikayemde böyle bir şey yok. Bizimkilere yardım ediyor. Neyse uzatmadan iyi okumalar.
Klaus:
Yaklaşık bir saattir yoldaydık. Bende Caroline iyi mi diye onu aradım.
-Hey.
-Hey Klaus her şey yolunda mı?
-Hala yoldayız. Orada her şey yolunda mı?
-Evet Jacksonla satranç oynuyoruz. Hey hile yaptın. Benim taşım orada değildi.
Jackson gülerek “Evet oradaydı” dedi.
-Tamam belki de oradaydı herneyse. Yine yenildim. Jackson’a satrançta altı kez yenildim.
-Yedi.
-Pardon yedi kezmiş. Burada her şey yolunda Jacksonla takılıyoruz işte.
-Tamam Jackson şuan dinliyorsa gelince onu satranç tahtası ile öldüreceğimi bilsin.
-Klaus bakıyorum da orijinal tehditler bulmaya başlamışsın. Hiçbirini gerçekleştirmeyeceğini bilmek beni üzüyor.
-Bu kadar heveslenme. Bilirsin sağım solum belli olmaz.
-Hey yeter artık. Telefonda bile atışıyorsunuz. Klaus nerdesiniz siz?
-Bilmiyorum yoldayız işte. Yarım saat sonra oraya varmış olucaz.
-Lütfen dikkat edin. Hepiniz sağ salim dönün.
Gülüsedim. Hepimizi düşünmesi hoşuma gitmişti.
-Merak etme bunun için elimden geleni yapıcam.
Telefonu kapadım. Katherine arka koltukta Elijah’nın yanında oturuyordu. Marcel de arabayı sürüyordu. Konuşmanın ardından Katherine söze atladı.
-Klaus seni tebrik ediyorum. Caroline’ı Jackson gibi seksi bir adamla yalnız bırakabilmen büyük bir mesele. Ben olsam yapamazdım.
-Elijah şu sürtüğünü sustur yoksa ben susturucam.
Elijah Katherine’ı kendine çekip koltuğa yapıştırdı ama nafile. Katherine’ın susmaya niyeti yoktu.
-Geçenlerde onu idman yaparken gördüm. Vücudu gerçekten mükemmeldi. Aksanına dicek lafım yok zaten. Anladığım kadarıyla da Caroline aksanlı erkeklerden hoşlanıyor. Ayrıca siz oldukça büyük bir kavga yaşadınız. Belki de teselliyi başka bir yakışıklı erkeğin kollarında bulur.
-Marcel durdur şu arabayı hemen!
-Marcel sürmeye devam et!
Elijah’ya ters bir bakış attım. Elijah Katherine’ı kendine çekip, Katherine’ın başını kendi omzuna yasladı.
-Biraz sus Katarine yoksa seni ben bile kurtaramam.
Katherine bu olaydan sonra Elijah’ya sımsıkı sarıldı. Zaten baştan beri niyeti Elijah’ya yaklaşmaktı. Ama mutlaka beni sinirlendirmek zorunda.
-Elijah eğer beni öpersen eve dönene kadar tek kelime bile etmem.
Kafamı çevirip Elijah’ya baktım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yeni Bir Başlangıç (Klaroline)
FanfictionCaroline annesini kaybetmenin acısıyla her şeyi geride bırakmaya, Mystic Falls'tan ayrılmaya karar vermiştir. Çareyi ise kendisine büyük acılar yaşatmış Klaus'un yanına gitmekte bulur. Ama bilmediği bir şey vardır. Klaus'un durumu Caroline'ın sandığ...