3. BÖLÜM: " DOKTOR "

11.7K 585 125
                                    

Kapının çalmasıyla hepsinin gerildiğini görmüştüm. Şimdi o kapıyı açmaya diye gitsem bana güvenirler miydi ?  Sanmıyordum. Ama bir şekilde gitmenin yolunu bulmalıydım. Gelen kişiyle birlikte kapıyı dışarıdan örter arkama bakmadan buradan tüyerdim.

" Kim ki bu şimdi ? " diye sordu Canan sıkıntılı bir nefes vererek. Gözleri Miraç 'ın üzerindeydi.

" Ah bir bilsek.." diye mırıldanan Can 'dı. Gergin bir şekilde sırtını kabinlerden birine yaslamış öylece Miraç 'ın yüzüne bakıyordu.

Neden hepsi ona bakıyordu ?

Onlara özenerek bende Miraç 'a bakmaya başladım.

" Açacak mıyız? " diye sordu Egemen gözlerini Miraç 'tan ayırmadan. Liderleri Miraç olduğu için mi sorular ona soruluyordu ?

" Açmazsak şüphelenirler. " dedi Miraç ciddi bir şeyler düşünüyor gibi. " Açmak zorundayız. "

" Kim açacak ? " diye sordu Kandemir omuzlarını silkerek. " Ben çıkmam. "

" Ben.." dedim öne doğru atılarak. Şimdi doğru zaman değildi de ne zamandı ? " Ben açarım kapıyı. "

" Bizi ele vermeyeceğini nerden bileceğiz ? " Canan 'ın sözleriyle göz devirdim. Bu kız ve sevgilisi benden hoşlanmadıklarını daha fazla belli edemezlerdi gerçekten.

" Bilemezsiniz. " dedim gözlerimi hepsinin üzerinde gezdirip. " İlk seni ele vereceğim Canancım.." dediğimde kaşları çatıldı. " Şaka yapıyorum ya, hem niye ele vereyim ki ? Ben de burada değil miyim ? Beni de atarlar içeriye. Hem Miraç sevgilim ya benim, unuttunuz galiba ? İnsan sevgilisinin hapse girmesini ister mi ? "

" İster mi ? " diye sordu Gökşin gözlerini üzerime dikerek. Bana gram güveni olmadığını biliyordum. Duygularımız karşılıklıydı, benimde ona hiç güvenim yoktu.

" İstemez. " dedim göz devirerek. " Gerçi seni bilemeyeceğim ama ben sevgilimi ele verecek biri değilim. " Miraç 'ın gözleri üzerimde olduğu için ona bakmamaya çalıştım. Bir açık vermeden şu kapıyı açmaya gitsem bütün sorun çözülecekti. Ama hiçbiri ikna olmuyordu. Onlar ikna olana kadar da dışarıdaki kişi gidecekti bu gidişle.

" Ne diyeceksin kapıyı açınca ? " Soru beklemediğim yerden gelince dudaklarımı öne doğru sarkıtarak geçerli bir sebep aramaya başladım.

" Tadilat.." dedim aklıma gelen fikirle zihnimde parlayan ampulü onlara da aktararak. " İçerde tadilat var o yüzden bugün kapalıyız derim. "

" Ya yetkili biriyse ? Yani ne bileyim belki de mağazayla alakalı biri gelecek. " gözleri üzerimde gezindi. " Ona ne diyeceksin ? "

Elimi çeneme koyarak düşünmeye başladım. " İçeride hırsız olduğunu ve eğer girerse onu öldüreceklerini söylerim. " dedim gülerek.

" Çok komik. " dedi göz deviren Egemen.

" Gerçekler komik mi geldi Egemencim ? "

" Kimseyi öldürmüyoruz. " dedi Egemen kelimelerin üzerine basarak. " Kafanda başka senaryolar yazma. "

" Senaristim ben, " dedim ciddi bir sesle. " Her daim uydururum. "

" Gerçekten mi ? " Kandemir kaşlarını havaya kaldırarak bana baktığında başını iki yana salladım.

" Şakaydı. " dudaklarımı yalayarak Miraç 'a baktım. " Ne diyorsun kapıyı açayım mı? " gözlerimi üstlerinde gezdirdim. " Benden başkası da açamaz bence. Yüzünüzü ifşa etmemelisiniz. "

SİNSİRELLA Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin