13.BÖLÜM: " SENİN SEVGİLİN YOK "

8.5K 474 282
                                    

Hayatımda hiçbir zaman yardımcı kadın oyuncu gibi hissettiğim zaman dilimi olmamıştı. Başrol hep ben olurdum. Çünkü başrolleri bilirdiniz, ya sakardır ya da dik başlı. Bende ikisi de mevcuttu. Bu yüzden hep kendi hayatımın başrolü olma yolunda ilerlemiştim. Şu an içinde bulunduğum duruma da bakılırsa evet, ben kesinlikle başroldüm.

Dünya'ya resmen başrol olmak için gelmiştim.

Başrol denince akla hemen onun adı gelir Masal Masal Masal tezahüratı bile yapabilirdim.

Aslında içine düştüğüm kurguda da bu hayatı ben seçmiştim. Eğer hırsızımı takip etmek yerine arkasından oturup ağlasaydım belki de şu an başrol olamayabilirdim. Ya da kim bilir, biri beni ağladığım için teselli ederdi ve yine bir başrol olurdum?

Bu kurguya hoşnutsuzca burun kıvırdım. Başrol erkek o zaman değişecekti. Belki bu sefer sahte bile olmayacaktı.

Allah aşkına o zaman ben Sinsirella olamayacaktım!

Korkunç...

Bu fikri derhal zihnimden sildim.

Miraçsız bir Masal mı?

Yok daha neler?

" Bir dakika ya neden senin adını önce söyledim ben? " sorumla birlikte afalladı. Hala havuzun içerisinde ve hala aynı pozisyondaydık. Zihnimde milyon tane sekme açık olduğu için konudan konuya atlama gibi sorunlarım oluyordu. İç sesimle konuşmayı öğrenmem gerekiyordu. Bu iç seslik bir konuşmaydı ama maalesef ki yine dış sesim olmuştu.

" Adımı söylemedin. " diyen Miraçla birlikte kaslarım gerildi. Belimde duran eli bunu hissetmiş olsa gerekti.

" Sen az önce ne dedin? " diye sordum konuyu değiştirmeye çalışarak. Onu içimden düşündüğümü öğrenirse şımarabilirdi. Buna izin vermek istemiyordum.

" Seni bu kadar etkilediğimi bilmek beni şımartıyor. " dediğinde geri çekilmek istedim ama belimdeki elini sıkılaştırarak buna engel oldu. Havuzun kenarında olduğu için onun üzerine yapışmış gibi görünüyordum. Diğerleri de buradaydı aslında ama hiç seslenmiyorlardı. Belki de Miraç'ın iyi olduğunu gördükten sonra hepsi havuza girmişti, bilemiyordum. Çünkü arkama bakmama müsade etmeyen biri vardı.

Belimdeki eller...

Düşünme, belinde el yok.

Var!

Kesinlikle belimde eli var. Ve eli çok sıcak. İçimi delip geçecek bir sıcaklıktı bu.

" Onu da nereden çıkardın? " diye sordum üste çıkacak, tam tersini ifade edebilecek bir cümle ararken. " Ayrıca belimdeki elini çeksen.."

" Çekemem. " dedi kaşlarını çatarak.

" Sebep? "

" Boğulursam? " dediğinde neredeyse gülecektim.

" Biraz önce havuzun ortasındaydın ve boğulmadın, şimdi mi geldi aklıma boğulmak? "

" Çünkü o an tek derdim seni kurtarmaktı. Benim nefessiz kalmam ikinci plandı. " sertce yutkunmama sebep olacak o cümleyi söylediğinde sessizce gözlerinin içine baktım. Uzun sayılacak bir süre baktım hem de. O da bu sessizliğime şaşırmış gibi duruyordu.

Gerçekten hiçbir şey düşünmeden benim için atlamış mıydı?

Atlamıştı.

" Tanımadığın biri için çok uğraşıyorsun. " dedim dilimin ucuna gelen kelimeleri birleştirerek.

SİNSİRELLA Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin