" Masal? " diyen annemin sesini dünyanın diğer ucundan bile duyabilirdiniz. Üzerimde bornozla kapıya çıkarsam böyle olurdu. Ha bir de arkamdan bir erkek gelir ve bana seslenirse. Annem ortada ne olup bittiğini anlamadan tepki verebilecek biriydi. Damarlarında akan kan şu an kesinlikle ters istikamete doğru gidiyordu. Buna emindim.
" Annecim..." dedim ona sarılmak adına öne doğru eğilerek ama belindeki copu çıkarıp aramıza mesafe koyduğunda irkilerek eski pozisyonuma döndüm.
" Cim? " dedi gözlerini irice açarak. " Göstericem şimdi ben sana cimi lamı.. " Evin içine ayakkabılarını bile çıkarmadan hızla girdiğinde sonumuzun geldiğini hissedebiliyordum.
" Anne valla açıklayabilirim. " dedim ellerimi havaya kaldırıp geri doğru kaçmaya başlayarak. " Kaç kaç. " dedim Miraç'a kaş göz işareti yaparak.
Kahretsin!
Nereye kaçıyorduk?
Diğerleri de içeride değil miydi?
" Bak bir de Kaç diyor çocuğa. " dedi annem arkamdan kalçama vurarak. " Kız senin bu halin ne? Ayrıca madem sevgilin var neden ben bilmiyorum? Neden! "
Oturma odasına girdiğimizde diğerleri neye uğradığını şaşırıp gözlerini bize çevirdi. " Bu teyze de kim? " diye sordu Can kaşlarını çatarak. Bir elindeki copa bir de bize bakıyordu. Beni görünce neden şaşırdığını önce anlayamadım ama sonra bornozla olduğumu fark ederek sorunun sebebini bulmuş oldum.
" Bunlar da kim? " diye sordu annem nefes darlığı çekiyormuş gibi. " Kimleri aldın eve Masal? " Bir kez daha copu bana doğru indirmek üzereydi ki Miraç copa uzanıp bedenime inmesini engelledi.
" Bence önce bir dinleyin. " yüzündeki kararlı ifadeye bakılacak olursa annemle konuşmak istiyordu. Ne anlatacaktı? Hırsız olduğunu mu? O zaman annem ikimizi birden balkondan aşağıya salladırır ve bizi birlikte polise teslim ederdi. " Ayrıca bırakın da Masal üzerini değişsin. " çenesinin ucuyla beni gösterdi. " Pek uygun değil burada bulunmak için. "
Annem elindeki copu indirerek gözlerini kıstı. Evdekileri tek tek inceliyordu. " Git değiştir üzerini. " dedi bana bakmadan. " Siz de geçin bakalım koltuklara. Bana anlatacak çok şeyiniz var. "
Miraç bana doğru adım attığında " Sen nereye bakalım sen? " diye onu durdurup çıkmasını engelledi.
" Masalla gidip geleceğim. "
" Laflara bak. " bağırdığında Gökşin kahkahayla gülmeye başladı. " Otur diyorum sana. Kızımı her gün sen mi giydiriyorsun da yanında gidecekmişsin? "
" Yok ne münasebet? "
" Aferin. Şimdi otur şu arkadaşının yanına. Uzun boyuna bakmaktan boynum ağrıdı. Biraz da aşağıdan inceleyeyim. "
" Masal'ın annesi teyze bizimkini dize getirecek demedi demeyin. " diyen Gökşin'e göz devirdim. Annem bir tane de bunun ağzına vursa da payını alsa ne güzel olurdu.
" Adın ne senin yakışıklı? " diyerek Gökşinle konuşmaya başlayan annem bizi unutmuş gibi duruyordu.
Yakışıklı mı?
Gökşin mi?
Gökşin memnun bir şekilde gülümsedi. " Gökşin Masal'ın annesi teyzecim. Memnun oldum tanıştığıma. " dedi nazik bir şekilde. Ondan beklenmeyecek bir performans sergiliyordu.
" Masala hala neyi bekliyorsun giyinmek için? Seni falakaya yatırmamı mı kızım? " diye sorduğunda bakışları ürkütücü görünüyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SİNSİRELLA
Teen Fiction" Öp beni. " " Ne ? " " Duydun öp işte hemen. " dedim gözlerimi dudaklarına çevirerek. " Şu an mı ? " " Yok başka bi an. Ya seni bana parayla mi verdiler acaba ya ? Gerçi seni parayla da almam ama hırsız şey.. hadi uzatma da öp. " " Öpmek.. "...