Güzel bir çıkıştı fakat dönüşü var mıydı. Bu nasıl bir beyinsizlikti. Oğuz gerçekten itin tekiydi. Kızı kaçırmakla pardon ya kızda onunla gitmiş bu durumda birlikte kaçıp nikah kıyana kadar izin alsalardı kimsenin canı yanmasaydı. Annem neyse ki görmedi bu zamanları diye geçirdim içimden.
Ama gerçek miydi bir kurşunda benden diye artistlik yaptım ama öldürürler miydi cidden. Kafam alamıyordu bu kadar düşünceyi yine köprünün ordaydım taşın üstünde oturuyordum. Dicle diye bir ses duyunca arkama döndüm. Murat'tı.
"Buyur."
"Hayırdır bu saat bura."
"Hiç, hava alacaktım."
"Şaşırdım."
"Burada olmama mı?"
"Yok. Oğuz'a."
"Duyuldu demek."
"Raşit ağanın kızı olduğun, hastane sahibi olduğun hatta bir kurşunda benden." diyip göz kırptı.
"Napıcam."
"Şakası yok öldürürler ama Azat'ta bir çeşit cellat tabi." Baktım sadece. Oğuza da değer mi diye düşündüğümde bilemem ama ailenin biricik kızı Esma için aynı şeyi söyleyemeyeceğim. Babasının prensesi."
Ne çok isterdim babasının prensesi, annesin güzeli olmayı. Ama hayat dedim içimden. Hayattı, nasipti ben kendi hayatımın savaşçısı olabilmiştim.
"İkna turu olacak yani."
"Ne teklifler uçar havada kestiremiyorum bile ama sonunda kabul edeceksin iki can için en azından. Ne karşılığında nasıl kabul edersin onu hesapla. Şaşırdım da aslında kızlar genelde Azat diye ölür. Ha bir de benimkiler var tabi sende mi bendensin yoksa?"
"Şakacı." diyip malmısın der gibi güldüm.
"Yardım etmek çok isterdim ama elimden gelecek bir şey yok maalesef." dedi gerçekten mahçup olup üzülmüşçesine.
"Yine kendimdeyim yani." dedim. Dayıma desem Mardin'i de Oğuz'u da çoktan yok etmişti ama yeterdi hep benle uğraşıyordu artık sadece sözde değil gerçekte de kendimde olmam gerekiyordu. Sustu, sustum. Oturduk öylece.
--------------------------------------------------
Gece gelmiştim eve çok meraklanmıştı Ayşe. Anlattım her şeyi direk hukuki şeyler saymaya başladı ama töreydi ve hukuktan çok başkaydı.
Sanırım çare yoktu. Mecburmuş gibi değil de kendimi küçültmeden kabul etmişim gibi yapma kararı aldım. Sabaha kadar konuştuk. En mantıklısının bu olduğuna karar verdik. Onların bize gelmesini bekleyecektik. Azat itiyle de bir anlaşma imzalardık. Sonrası mı? Bilmem sonrası sonraydı. Sonrası çok sonra.
ŞÖYLE KISACIK BİR BÖLÜM OLSUN. GELECEK EN EN KISA ZAMANDA.
İYİ GECELER.
NELER YAPIYORSUNUZ?
NASILSINIZ?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
RUHUMDA SIZI
Genç KurguKüçüklüğünden kaçtı Dicle , gençliğinde yakaladı onu kader. Kendini bilmezin birine kendini bilmeyi öğretti. Belki görünen yaralar yoktu ama onların yarası da sızısı da ruhlarındaydı. Güçlü bir kadın olmayı öğrendi. Oldu da. Gıptayla bakardı herkes...