one

3.9K 166 106
                                    

Üniversitenin 3. yılı....

Her şeyin başladığı o gün.

Katsuki'nin korkunç düşüncelerinin ortaya çıkmaya başladığı zaman.

Katsuki düşüncelere dalmış bir şekilde yürüyordu. Annesi ve babası ölmüştü. Ve annesinin milyar dolarlık mirası ona kalmıştı.

Bu para ile ne yapacaktı ki? Hayatı boyunca hiçbir şey yapmasa bile bu para ona yeter de artardı.

Katsuki uzun uzun düşünürken koşan biri ona çarptı.

Sinirle arkasını dönüp koşan çocuğa baktı.

"Oİ önüne bak seni sikik!"

Koşan çocuk durdu ve arkasına baktı. Katsuki çocuğa bakıp onu süzdü.

Pofuduk yeşil saçları, büyük inci gibi parlayan yeşil gözleri, yuvarlak ve küçük burnu, burnundan yanaklarına kadar uzanan çilleri....  Muhteşemdi.

Çilli çocuk kafasını aşağı eğdi elleri ile oynamaya başladı. Ürkek ama bir o kadar da yumuşak bir ses tonu ile konuştu..

"B-ben özür dilerim sadece üniversiteye geç kalmak üzereyim."

Bu hali katsukiye inanılmaz tatlı ve şirin gelmişti. Ama düşüncelerini hareketlerine yansıtmadı.

"Tch! UA üniversitesine mi gidiyordun?"

Bu soruya afallayan çilli çocuk kafasını evet anlamında salladı.

Katsuki eli ile kısa yolu gösterdi.

"Oradan git o zaman yetişirsin seni inek!"

Çilli çocuk hızla eğildi.

"T-teşekkür e-ederim efendim!"

Ve arkasını dönüp o yoldan koşmaya başladı.

Katsuki'nin yüzüne bir sırıtma yerleşmişti. Çilli çocuğun hareketleri ona oldukça sevimli gelmişti.

Tekrar düşüncelere dalmışken cebindeki telefonu çalmaya başladı. Elini cebine sokup telefon ekranına baktı. Arayan kişi kirishimaydı.

Katsuki ne kadar o manyak ile uğraşmak istemese de telefonu açtı.

"-Ne var lan!

-...

Çok ta sikimde tch!

-...

-Sanane lan! İstediğimi derim

-...

-Geliyorum kapa çeneni

-...

-O mina cadısına söyle elinden çekeceği var!

-...

-Siktir git"

Katsuki telefonu kirishimanın yüzüne kapatıp çok sevdiği! Üniversiteye yürümeye başladı.

Ailesi UA üniversitesine gitmesini istemişti. Ama o inadına başka bir üniversiteye gitmişti...

Gittiği üniversite de bir sürü serseri olmasına rağmen kimse Katsukiye bulaşmak istemezdi...

TAMAM KİTABI BİTİRMEDEN KİTAP YAZIYOM DAYAK YEMEK İSTEMİYOM

Benimsin İzuku..! [Bakudeku]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin