Orman uyanmaya başlamıştı. Kuşlar ötüyor, hayvanlar uyanıyordu. Bakugou ve Deku ise bu hiçliğin arasında bir evde uyuyorlardı.Bakugou kuşların seslerine uyandı. Tam yataktan kalkacakken üstündeki ağırlığı fark etti. Deku onun neredeyse üstüne çıkmış, kafasını bakunun göğüsüne koymuş uyuyordu.
Bu görüntü bakugouyu hem mutlu etti hemde gerdi. Çünkü dün gece olan her şeyi çok net hatırıyordu. İzuku ile temas etme hakkını sonuna kadar sömürücekti. Ve katsuki yeşilliye sarılırken tekrar uyuya kaldı.
Aradan biraz zaman geçti. Bu sefer uyanan İzuku olmuştu. İzuku sersem bir şekilde bakugounun göğüsleri ile bakışıyordu. Daha ne oluyo bile diyemeden midesi ağzına gelmişti. Bu dün geceki içkinin verdiği zararlardan biriydi.
İzuku öğürerek kendini banyoya attı. Tuvaletin karşısına geçip midesinde ne varsa boşalttı. İğrenç hissediyordu.
Duvardan destek alarak. Lavabonun karşına geçip elini yüzünü yıkadı. Ve titredi. Hava neden bu kadar soğuktu ki.
Yüzünü kurutmak için eline aldığı havluyu indirmesi ile aynada. Kendi yansımasını gördü.
Üstü çıplaktı ve.... Boynunda izler vardı...
İzuku yanlış gördüm umudu ile boynundaki izlere daha yakından baktı. Oradaydılar işte hiç bir yere gitmemişlerdi.
Bu sefer Deku'nun aklına sabah kalktığında gördüğü görüntü geldi. Üstü çıplak bir bakugou. Sarmaş dolaş. İzuku klozet kapağını kapatıp üstüne oturdu ve düşünmeye başladı.
Dün gece ne olmuştu? Sevişmiş miydiler? Ya da sadace elleşmiş olabilir miydiler? O zaman boynundakiler neydi ki!? Kim teklif etmişti bunu?
İzukunun rengi kırmızıya dönerken aklına başka bir soru geldi. Ve bunu istemeden sesli söyledi.
"Ya... Ya biz seviştiysek ve ben hamile kaldıysam o zaman ne bok yicem..."
Bunu duyan kapıya yaşlanmış kollarını göğsünde bağlamış üstü çıplak bakugou, dekuya bakıp kahkaha atmıştı.
"Bazen senin gerçekten deli olduğunu düşünüyorum çocuk."
Deku panikle Bakugouya kafasını çevirdi. Ve klozetin üstünden kalkıp geri geri kaçtı.
"Naptın bana pislik herif!"
Bakugou "başlıyoruz yine" diye mırıldandı.
"Sen istedin deku, elimden dünyanın en ağır içkisini alıp dikleyen sensin. Yetmezmiş gibi tepeme binip göğüslerime dokunmak isteyen sensin. Göğüslerim ile yetimeyip boynumu kemiren sensin. O da yetmeyince erekte olup 'dokun bana' diye bana zorlayan da sensin. Hepsinin kaydı var. Sakın inkar etme."
Bakugou derin bir nefes verirken deku neye uğradığını şaşırmış sadece yerin dibine girmek istiyordu. Deku sırtını duvara vererek yere çöktü ve kafasını dizlerinin üzerine koyup kolları ile kafasını saklamaya çalıştı.
Sarışın, dekunun yanına gitti ve onun bileğini kavrayıp odaya doğru çekistirmeye başladı.
"B-bakugou dur!"
Her ne kadar deku yapma dese de bakugou dekuyu odaya götürmüştü. Bakugou, dekuyu odadaki tekli koltuğa otutturdu. Sarışın dün geceden cesaret almıştı.
Ellerini koltuğun iki yanına koyarak İzukunun üstüne eğildi sarışın.
"Ufak tefek sormam gereken hesaplar var dekucuğum"
Deku kaçacak delik arasa da yoktu.
"Beni seviyor musun İzuku?"
İzuku gelen soruyla şaşırmıştı ve utanmıştı.
"H-hayır!"
Katsuki sadece güldü. Ve ufak bir şekilde sırıttı. Elini cebine attı ve ses kaydının belli bir kısmını açtı.
" +'Bu kadar mı çok istiyorsun beni?'
-'Senin yüzünden, s-sen dokununca böyle oluyor.'
+'Peki sana dokunabilir miyim? Sonuçta benim hatam.
Duyamadım?'
-'Dokun bana' "
İzuku dediklerine inanamıyordu. Rengi iyice atmış tam bir çileğe benzemişti.
"Bana buradaki laflarını açıklar mısın? Sonuçta beni sevmeyen biri bunları düşünmez"
"Sarhoştum!"
"Sarhoşken yaptığın şeyler daha önce düşünülmüş şeylerdir İzuku?"
Deku ellerini yüzüne kapattı daha fazla bakamıyordu o yakutlara.
"Tamam hoşlnyrm!"
Bakugounun sırıtışı tüm yüzüne yayıldı.
"Duyamadım~ "
"Hoşlanıyorum işte sus, git, gülme ırz düşmanı, hain pislik, kafasına örs düşecesi, götüne boru girecesi!"
Bakugou gülerek elini dekunun ağzına kapattı.
"Tamam tamam anladık seviyorsun beni. O zaman artık benim sevgilimsin."
Deku, bakugounun kolunun altından sıvışıp kaçtı. Bakugouyu koltuğa itti.
"Daha seni doğru düzgün tanımıyorum bile, çok beklersin sevgili olmamızı."
Sarışın koltuktan kalktı ve dekunun kolunu tuttu. Gülümsedi ve zümrütlere baktı.
"Tamam, o zaman beni doğru düzgün tanı İzuku."
İzuku gözlerini kaçırdı ve o da başı ile onayladı. Bunun üzerine katsuki izukuya sıkıca sarıldı. İki çıplak ten birbirine değdi.
İzuku, katsukinin kalp atışlarını hissederken; katsuki, İzukunun kalp atışlarını hissediyordu.
HİSSEDİYORUM DERİN BİR NEFES VERDİNİZ
Ya da ben kafayı yedim. Abi kaç gündür düşün düşün bunlar nasıl olacak diye kafayı yedim. Neyse yarı oldular gibi.
La sakın bunlar oldu diye kaçmayın kitap daha yeni başlıyor:)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Benimsin İzuku..! [Bakudeku]
Fanfiction[DÜZENLENECEK] Kitap sadece bol miktarda anı içerdiği için yayında laf edeceksiniz kapı 👉🚪