twenty one

1.3K 93 201
                                    

Bakugounun sarhoş olması oladukça zordu. Bu yüzden alkol olarak her zaman "Port Wine" tercih ederdi. Çok ağır bir ickiydi. Normal bir insanın bir bardak içmesi onu fena halde sarhoş ederdi. Deku gelene kadar oldukça az içmişti.

Ama deku neredeyse yarım şişe içmişti ve bakugou bunun farkındaydı. Dekunun sarhoş olarak ne yapacağını kestiremiyordu.

"Salak! Ne halt ediyorsun?"

Deku somurttu ve dudaklarını büzdü.

"Ben salak değilim! Seğn fazla zekisin!"

Bakugou sinirliydi ama dekunun bu halleri oldukça komikti. Cebindeki telefonu açtı ve ses kaydı almaya başladı. Deku kendine geldiği zaman bu kayıtları ona dinletmek eğlenceli olacaktı.

"Peki Dekucuğum, ben başka neyim?"

Deku biraz duraksadı. Elini çenesinin altına koydu ve düşündü.

"Aslındaa şey hmm çok yakışıklısın, hatta kaslısın! Bu çok güzel... Bak ne dicem şimdi~ kaslarına dokunabilir miyim? Geçen çoook canım çekti"

Bakugou şaşkın şaşkın dekuya bakıyordu. Alkolün bu kadar hızlı etki edeceğini düşünmemişti. Ve daha işin başındaydılar.

"Olmaz Deku'm, sarhoşsun sabah olunca kızarsın bana."

Dekunun gözleri doldu.

"A-ama kızmamm hıck lütfen kacchaan."

Bakugou çıldırmak üzereydi dekunun bu hali... İnanılmazdı. Ne kadar az içsede kafası karışıktı. Yavaşça üstündeki sweeti çıkardı ve kaslı vücudu ortaya serdi. Koltuğa iyice yaslandı. Ve dekunun rahat etmesi için bir alan açtı.

Deku dolu gözlerini silip vakit kaybetmeden bakunun üzerine çıktı. Ve Bakugouya dokunmaya başladı.

"Bende istiyorum! Çoook hüzel bunlar.."

Bakugou sadece güldü. Konuşmadı. Ta ki deku onun boynunu emmeye başlayana kadar.

"Yapma. Sırası değil"

Deku sadece dudaklarını aralayarak konuştu.

"Ne zaman sırası olacak~ Ben seni istiyorum..!"

Ve bakugounun boynunu sertçe ısırdı. Dekunun yaptığı şey bakugouyu kışkırtmaktı.

Bakugou dekuyu üstünden atıp altına aldı. Dekunun önüne düşen saçları kulağının arkasına attı.

"Bende seni benim yapmak istiyorum... En büyük arzum bu.... Bu gün fazla ileri gitmemi bekleme, sarhoşsun."

Deku belli belirsiz bakugoyu başı ile onayladı. Bakugou altındaki sarhoş bedenin tişörtünü çıkardı ve odanın bir tarafına attı.

Elini dekunun yüzüne koydu ve ağır ağır aşşaği çekti. Eli dekunun karnındaydı. Bakugounun aklından kötü şeyler geçiyordu. O sırada dekunun kalkmış ve şortun üstünden belli olan penisini fark etti.

"Bu kadar mı çok istiyorsun beni?"

Deku hafif utansa da cevap verdi.

"Senin yüzünden, s-sen dokununca böyle oluyor."

Bakugou altındaki çocuğun haline güldü ve sırıttı.

"Peki sana dokunabilir miyim? Sonuçta benim hatam."

Deku evet anlamında kafasını salladı. Bakugou pis pis sırıttı.

"Duyamadım?"

Deku sesli bir şekilde "dokun bana" diye haykırdı.

Buradan sonrası bı tık şey ehm rahatsız olacaksanız kaçabilirsiniz

Bakugou bir elini dekunun göğüs ucuna attı ve oynamaya başladı. Diğer eliyle ise dekunun şortunu çıkardı.

Deku şimdiden inlemeye başlamıştı. Bakugou gözlerini bembeyaz olan dekunun boynuna dikti oraya yaklaştı ve öptü. Zamanla öpücükler emmelere, emmeler ise ısırıklara dönüşüyordu. Bunun etkisiyle deku boğuk boğuk inliyordu.

Bakugounun elleri dekunun boxerinin üstüne geldi. Zaten kalkmış olan penisi boxerin üzerinden bastırarak okşadı.

Deku seslice inledi. Bakugou daha fazla uzatmak istemiyordu. Dekunun penisi boxerin içinden çıkardı, Bakugou ufak bir şey beklerken neredeyse 14 cm olan bir penis ile karşılaşmıştı.

Dekunun penisini kavradı ve sertçe sıktı. Bunun etkisiyle deku kasıldı ve çığlık atarcasına inledi.

Bakugou ise çoktan seyiren penise baktı. Bir an önce bitmesi için hızlıca aşşağı yukarı olacak şekilde dekunun penisini  çekmeye başladı.

Deku kıvranıyor ve inlerken bakugou ise zevkle onu izliyordu.

"G-geli.... Geleceğim ah..!"

Bakugou son kez elindeki penisi sertçe sıktı ve penisten çıkan menilere baktı.

Dekunun boşalması ile bayılması bir olmuştu resmen. Bunu gören sarışın gülümsedi eğer biraz daha ileri gitseler her şey çok kötü olabilirdi...

Bu sefer ise bakugou kendi penisine baktı. O da iyi değildi. Dekunun üstündeki menüleri nemli bir bir bez ile silip şimdilik üstüne bir örtü örttü. Biraz kendi ile ilgilenmeliydi Bakugou.

...

Bakugou rahat bir nefes verdi, koltukta iki büklüm yatan dekunun yanına tekrar gitti. Bu sefer onu orada bırakmadı ve kucağına alıp odalarına götürdü.

Dekunun boxer ve şortunu geri giydirdi ikilinin sadece üstü Çıplaktı.

Dekuyu yatağa yatırdı ve onun yanına yattı. Beklemediği bir şekilde deku onun göğüsüne doğru kıvrılmıştı. Bakugou dekuya sarıldı ve saçlarını öptü.

"Seni seviyorum İzuku Midoriya"

Ve sarışın huzurunu bulmuş bir şekilde gözlerini yumdu. Sabah olay çıkmaması için içinden tanrıya dualar ediyordu....

Sa gençlik.

Bölümler daha hızlı gelecekti fakat sizin bu akıllı yazarımız babası ile kavga etti. (Suçlu benim, babama laf etmeyin ehe)

Neyse sizce sabah deku uyanınca ne olur? Tahmin alayım

Bide oy ve yorum atın yaw 🙂  bölüm hoşunuza mi gidiyor, kitap nasıl gidiyo arada ses verin.

Benimsin İzuku..! [Bakudeku]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin