twenty five

1.1K 89 75
                                    

Bakugounun yüz ifadesi bir anda sertleşti. Dekunun üzerinden acele ile kalktı ve aşağıya inmeye başladı. İzuku neye uğradığını şaşırmış bir şekilde katsukinin arkasından bakakaldı.

Katsuki aşağıya inip kapının önünde bir süre bekledi. Polus neden gelmişti ki. İzukuyu zorla alıkoyduğu için mi? Yoksa öldürdüğü insanlar yüzünden mi? Hangisi daha kötüydü gerçekten bilemiyordu.

Cesaretini topladı ve kapıyı açtı. Kapıda ellerinde belgeler olan bir grup polis vardı. Katsuki iyice gerilmişti ama belli etmemek için çabalıyordu.

"Buyrun memur beycigim"

Polisler boş gözlerle katsukiyi süzdüler. İçlerinden biri öne çıktı.

"Bakugou Katsuki siz misiniz?"

Katsuki gergin bir şekilde başı ile onayladı. Polisler birbirlerine ufak bir bakış attı. Bir polis arka cebinden kelepçeleri çıkardı.

"Midoriya İzukuyu zorla alıkoymaktan tutuklusunuz."

O sırada deku aşşağıya inmiş, polislerin ve katsukinin konuşmasını dinliyordu. İsterse şu an bu adam beni alıkoydu diyerek katsukiden sonsuza kadar kurtulabilir di.

Ama izuku bunu istemeyi bırakalı çok olmuştu. Katsukiyi seviyor ve onunla bir ilişki içinde olmaktan oldukça mutluydu.

İzuku cesaretini topladı ve Bakugouya polislerin önünde arkadan sarıldı.

"Sevgilimm polis beyler neden gelmiş?"

Katsukinin üstüne bir rahatlama dalgası yayılırken, yüzüne eski sırıtışını yerleştirdi. İzukunun ona sarılan ellerinin üstüne ellerini koydu.

"Midoriya İzuku siz misiniz bayım?"

İzuku hafif öne çıktı evet anlamında kafasını salladı.

Polisler şaşırmış bir şekilde birbirlerine baktılar, bozuntuya vermeden prosedür gereği soru sormaya devam ettiler.

"Bakugou Katsuki sizi burada zorla mı tutuyor?"

İzuku gülümsedi ve Bakugouya baktı.

"Hayır kendi rızam ile burada kalıyorum. Sanırım bir karışıklık oldu."

Polisler hatalarını fark ettiler. Arkadaki bir polis izukuya yaklaştı ve baş komiserin verdiği emri söyledi.

"Midoriya Hisashi başkomiserim size ulaşamadığını ve bu konuda sınırlı olduğunu belirtti. En yakın zamanda ya onu ya da anneniz Midoriya inkoyu aramanız gerekiyormuş"

İzuku somurttu. Bakugouya imalı imalı baktı. Ardından polise dönüp gülümsedi.

"Ararım bir ara"

Polisler iyi günler dileyip, rahatsızlık verdikleri için özür dilediler.

Bakugou kapıyı kapattı ve kapıya yaslandı. İzukuya baktı.

"Kaçıp gidebilirdin. Benden kurtulabilirdin. Neden yapmadın ki."

İzuku somurttu. Sinir olmuştu, katsukinin bunu sormasına. Yanakları istemsizce şişti ve kaşları çatıldı.

"Neden bunu istiyim ki seni seviyorum ve yanımda olmanı istiyorum."

Bakugounun gözleri tekrar parladı ve aşk ile doldu. Heyecandan titreyen elleri ile dekunun önüne gelen saçlarımı kulağının arkasına attı.

"Sen neden bu kadar tatlı ve mükemmelsin"

İzuku bu sözler ile iyice utanırken, aklına daha utanç verici şeyler geldi.

Katsukisine sormak istediği bir şey vardı ama utanıyorudu. Sürekli kiraz dudaklarını aralayıp kapatmasından bunu fark etmişti katsuki.

Sarışın dayanamayıp sorunun ne olduğunu sordu.

"Yok bir şey ya boşver.."

Katsuki kollarını birbirine bağladı ve dekuya ters ters bakmaya başladı. Bir sorun vardı ve izuku bunu ona söylemiyordu.

İzuku, katsukinin baskın aurasının altında kalıyordu resmen.

"İyi söyleme deku."

Dedi ve arkasına bakmadan salona gitmeye başladı.

Yanakları kızaran Yeşilli katsukinin peşinden koştu ve onun elini tuttu. Göz bebekleri büyüdü.

"Kacchan dur!"

Bakugou hafif sırıtarak İzukunun haline baktı. İzuku gözlerini kaçırıyordu.

"Söylemeyeceksen işlerim var."

İzuku katsukinin bu haline sinir olmuştu.

Katsukinin yakalarını tutup kendine yaklaştırdı, izuku.

"Kaldığımız yerden devam edelim."

...

I'm not here

Bir sonraki bölüm smut olunca benim haller

Finale 2-3 bölüm var ya :(

Neyse ben sizi kurgusuz bırakmam <3

Bir sürü kurgu var kafamda kimisi kısa kimisi uzun

Bye

Benimsin İzuku..! [Bakudeku]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin