Katsuki'nin ani değişen ruh halleri...
İzuku'nun kaçma isteği.
Geçmişten gelen kalıntılar.
..
.Deku odasına geçtikten sonra bir kaç saat oturup düşündü. Son 36 saat içinde neler yaşanmıştı?
En basiti kaçırılmıştı! Ona saplantılı olan bir manyak vardı?
Katsuki onun arkadaşıydı... Ya da o öyle sanmıştı. Katsuki artık onun arkadaşı olmazdı. İzuku ellerinden destek alarak yerden kalktı.
Kesin karar vermişti. Buradan gidecek ve ilk bulduğu yere saklanacaktı. Ama daha evin içini bile bilmiyordu.
Odasından çıkıp aşağıdaki salona indi. Salona girdiğinde katsukiyi salonda mışıl mışıl uyurken gördü. İşte bu onun şansı ve fırsatıydı.
Parmak uçlarında evi gezmeye başladı. Evde bir sürü oda vardı. Evde gezerken, önüne diğer kapılardan farklı biraz daha eski ve bakımsız bir kapı çıktı. Kapının kulbunu yavaşça çevirdi ve odaya girdi.
Oda eski ve tozluydu. Odanın tavanında ve duvarlarında yanık izleri vardı.
Bu odada bir şey olmuştu çok belliydi. Deku odada bulunan yarısı yanık tabloya baktı.
Ressimde sarışın bir kadın. Kahverengi saçlı bir adam ve dekunun tahminince katsuki vardı. Etrafa her baktığında yeni bir detay fark ediyordu.
Odada bir sürü ressim vardı. Ama çoğu ya yanmış ya da parçalanmıştı. Deku az çok iyi durumda olan bir fotoğrafı almak için eğildi. Ama onu durduran bir etmen vardı...
"Ne işin var burda"
Katsuki'nin sakin sesinden eser kalmamıştı. Sesi inanılmaz derecede de soğuk ve tehtitkardı...
İzuku panikle arkasına baktı. Katsuki kapı eşiğine yaslanmış ona bakıyordu. Katsuki'nin sakin kalmaya çalıştığı çok belliydi.
"Konuş"
İzuku ağzını bile açamıyordu... Katsuki neden bu kadar sinirlenmişti ki....?
"M-merak ettim"
İzuku'nun sesi oldukça titrek çıkmıştı. Bunun karşısında katsuki sinirle gülümsedi.
"Merak ha..? Bende benim altımda nasıl inlersin onu merak ediyorum."
İzuku 1-2 adım geri attı. Katsuki de ona doğru 2 adım attı ve İzuku'nun yakasını tuttu. Sertçe kendine çekti.
Katsuki elini izuku'nun beline koydu ve kendine bastırdı.
İzuku katsukiyi itmek istiyordu ama katsuki gereğinden fazla güçlüydü. İzuku'nun her çırpınışında katsuki kollarını daha da sıkıyordu.
"Ne yapıyorsun! Bırak beni"
Katsuki elleriniden birini izuku'nun belinden aşağı doğru hareket ettirmeye başladı. Katsuki izuku'nun kalçalarını avuçluyordu.
"Merakımı gideriyorum, senin gibi~"
İzuku işlerinin iyi yerlere varmayacağını fark etmişti. Katsukiyi bir şekilde itip kaçmalıydı. Ama Katsukiye kıyasla İzuku zayıftı.
Zekasını kullanmalıydı.
"Seni asla sevmeyeceğim."
Katsuki'nin elleri durdu... İzuku'nun kalçasında ki elini izuku'nun çenesine yerleştirdi ve sıktı.
"Sana sev diyen olmadı.. Ben seni seviyorum ve istiyorum!"
Deku bakugouyu hafifçe ittirdi, aralarında ufak bir mesafe açtı.
"Ben seni istemiyorum anlasana! Senin gibi birini kim sever ki?!"
Bakugou durgunlaştı.. mırıldanmaya başladı.
"... nlar sevmedi onlar öldü onlar sevmedi onlar...."
İzuku bu sefer tüm gücü ile bakugouyu itti. Bakugou ile arasına 1 metre kadar bir mesafe girmişti. Bu fırsattan faydalanıp. Atabileceği en sert tekmeyi bakugounun penisine attı.
"Siktir!."
Bakugou acı ile yere düşerken deku ise koşabilrceği en hızlı şekilde evin çıkış kapısı olduğunu düşündüğü kapıya koşuyordu.
Deku kapının önüne geldi ve kapıyı sertçe açtı. Yüzüne vuran soğuk hava ile doğru yolda olduğunu anladı.
Ama oyalanacak vakti yoktu. Çıplak ayakları ile soğuk çimler üstünde koşmaya başladı.
Yakalanamazdı...
Yakalanmamalıydı....
Sizce o odada ne oldu?
Selam-
siz beni sikmeden açıklama yapıyorum. İlk olarak covid geçirdim anneme babama falan bulaştı okula gidemedim.Ćok eksiğim vardı Pazartesi kimya sınavım ve inglizce speaking sınavım var...
Ayrıca tekrar bekarlar arasına döndüm hehe, neyse kendinize iyi bakın virüs kapmayın, sınavlara çalışın haydi görüşürüz.
Biri bana bu maskelerden alsın ab
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Benimsin İzuku..! [Bakudeku]
Fanfiction[DÜZENLENECEK] Kitap sadece bol miktarda anı içerdiği için yayında laf edeceksiniz kapı 👉🚪