eight

1.8K 133 141
                                    

İlk kurban...

Akan kanın verdiği zevk.

Bölümde işgence sahnesi olacaktır rahatsız olanlar lütfen okumayın <3

Katsuki önünde ki sandalyede savunmasız bir şekilde bağlı olan adama baktı.

Adamın elleri arkadan bağlanmış, ağzında ise bant vardı. Katsuki ilk defa birini öldürecekti ve bunun için çok heyecanlıydı.

"Hmmmm neler yapsam acaba~"

Katsuki elinde bıçak ile adamın etrafında dönmeye başladı. Soğuk bıçağın ucu adamın derisine temas ettiriyordu.

"Aslında biraz seninle eğlenmek istiyorum~"

Katsuki adamın üstündeki tişörtü bir hamlede yırttı.

Rahatsız olanlar kaçın pls

Katsuki keskin bıçağı adamın kolundan aşağıya doğru tutup, adamın derinisi soymaya başladı.

Adamın acı içinde kıvranmalarını gördükçe daha da tatmin olmak istiyordu.

Bıçağı daha derine bastırıp adamı canlı canlı bir şekilde etini bıçak ile kesmeye başladı. Akan kanı gördükçe canı daha fazlasını istedi.

Adamın ıslak et parçaları yere düşerken katsuki kahkaha atıyordu.

"DAHA ÇOK BAĞIR HAHA! sen benim olana dokundun..."

Katsuki sinirle aletlerini koyduğu masadan tuz paketini aldı ve adamın açıkta olan yarasına acımasızca döktü.

Adam çığlık atıp ağlıyordu. Sarışın tekrar sırıtıp masadan bu sefer bir pense aldı. Adamın tırnaklarını tek tek sökmeye başladı.

"1... 2... Hadi ama bu başlangıç daha~"

Geride kalan sekiz tırnağı da sökmüştü...

Bu sefer daha fazlasını istedi. Eline bir kaşık aldı. Adamın yanına gidip ona ufak bir şekilde sırıttı. Cebinden çıkardığı izuku'nun resmini ona gösteridi.

"Görmen gereken son yüz bu!"

Dedi ve adamın gözlerini kaşık ile oydu.katsuki artık sıkılmaya başlamıştı. Artık bitirmesi gerektiğini anlayıp adamın boğazını tek bir bıçak darbesi ile kesti. Adamın kafası gövdesinden ayrılımıştı, gözleri oyulmuştu, kollarındaki etler kesilip tuz dökülmüştü ve kaburgaları kırılacak kadar sağlam dayak yemişti.

Katsuki eserine bakıp gülümsedi. Ama artık gitmeliydi, cesedi yakınlardaki bir ormana götürüp gömdü. Kan olan depoyu temizledi, üstündeki kıyafetleri yaktı ve küllerini akan bir dereye attı....

Tüm delillerden kurtulduktan sonra evine gidip rahat bir duş aldı. Hala araması gereken bir denki ve yanına alması gereken bir izukusu vardı....

Çok fazla creepy pasta okuyorum....
Umarım okuyup da psikolojinu sikmemişsindir.

Seni seviyorum bunu okuyan güzel insan, senden değerli kimse yok <3

Neyse en yakında yb ile gelirim!

Kendinize iyi bakın

Benimsin İzuku..! [Bakudeku]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin