Katsuki'nin Deku'suna kavuşması...
Bakugou kollarına yığılan dekusunu tuttu ve kucağına aldı. Bardaktan boşalırcasına yağmur yağıyordu.
Kollarında yatan çocuğa baktı. Yeşil saçları ıslandığı için alnına yapışmış, koşmaktan ve soğuktan ise yanakları kızarmıştı, yağmur yüzünden sırılsıklam olmuştu. Katsuki eğilip çocuğun anlına bir öpücük kondurdu.
Arabaya doğru ilerledi. Şöför arabadan inip Katsuki'nin kapısını açtı. Katsuki ve deku arabanın arkasına bindikleri zaman şöför kapıyı kapatıp ön koltuktaki yerini aldı.
Araba hareket ettiği zaman katsuki rahat bir nefes verdi. İzuku eğer ıslak kalmaya devam ederse hasta olurdu bu yüzden izuku'nun hırkasını ve pantolununu çıkarttı. Ön koltukta olan uzun paltosunu alıp izuku'nun üstüne örttü.
Katsuki ceketini çıkardı ve İzuku'yu tekrar kucağına aldı. Hava soğuktu ve katsuki sıcaktı. Çilli çocuk sokulabildiği kadar sarışına sokuldu.
Bu katsukinin gerçekten hoşuna gitmişti. Tüm yol boyunca dekusunu izledi, onu öptü ve sarıldı.
...Eve varınca şoför Katsuki'nin kapısını açtı. Katsuki kucağına İzuku ile eve girdi. Merdivenleri çıkıp İzuku'nun odasına girdi.
Çocuğu yatağa yavaşça bırakıp onun için ayarladığı kıyafetlerden bir üst ve bir alt olarak izukuya giydirdi.
Saçlarının ıslaklığını almak için bir havluyu kafasına sardı. Ve onu yatağın içine yatırdı.
İzuku'nun çantasından telefonunu aldı ve kendi cebine attı. Ve İzuku'yu odaya kitleyip kendi odasına indi. Sıcak bir duş aldı.
Ve İzuku uyanınca olacak şeyleri düşündü...
Kısa biliyorum ama size kıyamadım.
Yarın için hepimize başarılar 😢
Bakalım okul kimleri sikmeye devam ediyor ✨
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Benimsin İzuku..! [Bakudeku]
Fanfiction[DÜZENLENECEK] Kitap sadece bol miktarda anı içerdiği için yayında laf edeceksiniz kapı 👉🚪