İlgi...?
Gerçekten seviyor mu?
Sevgi bu mu?
Ateş yüzünden olan olan bilinç kaybı dağılırken deku yavaş yavaş kendine gelmeye başladı.
Kafasını hafif kaldırıp bakugouya baktı. Zaten onu izleyen Bakugou Dekuya bakıp gülümsedi.
"İstersen çıkabiliriz ama sen dersen 'yerim rahat' bana hava hoş güzellik."
Katsuki bunları oldukça neşeli söylemişti. Deku ise utanmış ve sinir olmuştu.
"Çıkalım yeter bu kadar..!"
Dekunun bu lafları katsukiyi harekete geçirmişti.
"Boynuma tutun."
İzuku ısrar etmeden Katsuki'nin boynuna tutundu. Katsuki tek kolu ile bacaklarının altından kavradı. Akan suyu kapattı ve duş kabininden deku ile çıktı. Ardından elini banyo dolabına atıp bir kaç tane havlu aldı. Katsuki deku ile odasına doğru yürümeye başladı.
Yatağın önüne gelince elindeki büyük havluyu yatağın üstüne attı ve onun üstüne dekuyu oturttu.
"İç çamaşırını çıkar."
Bakugou dolabına doğru yöneldi. Kendine ve dekusuna kıyafet seçmeye başladı. Deku için kendi bol tişörtlerinden siyah üstüne kuru kafa olanı, altı için ise küçükken giydiği turuncu şortlardan birini seçti. Son olarak da dolabın arkalarına attığı kullanılmamış iç çamaşırlarından birini aldı ve tekrar Dekuya döndü.
Dekuyu süzdü.
"Islak ıslak daha ne kadar durmayı planlıyorsun? Çıkar şunu deku"
"Sen git! Ben giyinirim"
Bakugou bir kaç saniye Dekuya ters ters baktı. Derin bir of çekti ve Dekunun giyeceği kıyafetleri yanına koydu.
"Arkamı dönüyorum. Ben giyinene kadar giyin, daha sana ilaç içireceğim ve ayaklarına pansuman yapacağım hızlı ol."
Dedi ve Bakugou arkasını dönüp kendi giyinmeye başladı. O sırada deku ise giyinen bakugouya bakakalmıştı.
İzuku, Bakugounun sırt kaslarına bakıyordu. Onlar.... Gerçekten mükemmeldiler. Bakugou iç çamaşırını çıkartırken, deku gözlerini hızla başka tarafa çevirdi ve kendi üstünü giyinmeye başladı.
O sırada dolabın aynasından dekuyu dikizleyen bakugounun suratına ufak bir sırıtma yerleşti.
Deku ise hızlıca üstünü giyindi. Bakugounun ona verdiği kıyafetler oldukça boldu. Bakugounun küçükken giydiği turuncu şort bile bol ona bol gelmişti.
"Bunlar çok büyük ama"
Diye söyleniyordu İzuku. Katsuki altına eşofmanını geçirmiş iplerini bağlarken Dekuya döndü.
"Ateşin var Deku. Ateşi olan insanlara genellikle bol kıyafetler tercih etmeleri gerektiği söylenir."
Bakugou bunu söylerken deku ise dikkatini başka bir şeye vermişti. Bakugounun karın kasları ve iri göğüsleri.... Deku nedenini bilmediği bir şekilde o karın kaslarına dokunmak istiyordu.
Bakugou dekunun kendisine baktığını fark edince sırıttı. Ama şimdi onunla uğraşmak istemiyordu. Farkında değilmiş gibi davrandı. Ve üstüne uzun kollu tişörtünü giydi.
"Uzan."
Bakugou dekuya emir verir gibi söylemişti bunu. Deku ise kaşlarını çatıp "neden" diye sordu.
Bakugou sabır dileyerek izukuya baktı.
"Deku ayaklarına bakmam gerek, hala acısını hissetmiyor musun?"
Bakugou komidinin alt çekmecesinden ilk yardım malzemelerini çıkardı. Bakugouyu izleyen deku ise sinirle çıkıştı.
"Doktor musun sen! Hangi vasıfla yapacaksın."
Bakugou duygusuz bir ses tonu ile cevap verdi.
"Annem... Uzman doktordu. Ben çok kavga ettiğim için bana pansuman yapmayı, basit enjeksiyonları öğretmişti... Öğretmeye de devam ederdi. Tâ ki...."
Kısa bir sessizlik oldu, deku çekinerek konuştu.
"Ta ki derken?"
Bakugou ruhu çekilmiş gibi kalakaldı.
"Boşver deku, bir gün anlatırım"
Deku cevap vermedi, daha fazla ısrar etmeden yatağa uzandı. Ne kadar belli etmemeye çalışsa da ayakları çok acıyordu...
Nasılsınız bahtsız Bedevi okuyucularım? Ben geberdim Fatiha okuyanım yok gibiyim.
Yeni yıla mı girdik, o mu bize girdi anlamadım.
Görüşürüz millet 15 tatil de bol bol bölüm gelir.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Benimsin İzuku..! [Bakudeku]
Fanfiction[DÜZENLENECEK] Kitap sadece bol miktarda anı içerdiği için yayında laf edeceksiniz kapı 👉🚪